Idee de cadou

Recunosc că având o familie formată din femei şi un cumnat nepretenţios în ceea ce priveşte cadourile, niciodată nu am ştiut foarte exact care e genul de cadou perfect oferit unei persoane de sex masculin. Bineînţeles, sunt sigură că în primul rând cadoul perfect este cel oferit din tot sufletul dar în rest…?

Aşa se face că de obicei am oferit “seturi”, produse de îngrijire a feţei, brăţări cumpărate din locuri speciale pentru mine, obiecte vestimentare sau…Da, cel mai funny cadou a fost oferit unui om drag mie la un moment dat, cadou ce a fost format din mai multe lucruri: Ciocolată cu portocală, bileţele, floare la ghiveci şi o carte.

Ce te faci însă atunci când cauţi…ALTCEVA? Când ai o obligaţie faţă de cineva sau când vrei să cumperi un cadou mai serios? Când nu eşti sigur dacă un aftershave e varianta cea mai bună, când nu cunoşti suficient de bine persoana şi nu ştii ce parfum preferat are, când nu îţi permiţi să cumperi o cravată sau o cămaşă pentru că: nu ştii ce mărime, model poartă.

Aceeaşi problemă am avut-o şi eu în momentul în care având o obligaţie către o persoană care m-a ajutat în anumite situaţii, nu am ştiut ce anume cadou să îi cumpăr. La începutul acestui an, cunoscând un oenolog care mi-a tot vorbit despre meseria lui, am cerut un sfat privind cadourile.

Un vin care să nu fie ieftin dar nici scump şi să fie tocmai bun de dăruit unei persoane cu un salariu mare:)! asta i-am spus că am nevoie să aflu.

S-a gândit puţin şi mi-a spus că ideale sunt vinurile de la Casa Isărescu.

Isărescu, şi nu oricare Isărescu, ci Guvernatorul BNR este persoana care, în ultimii ani s-a aflat în topul listei realizate de diferitele firme de sondaje privind încrederea în oamenii politici. Sondajele CSOP realizate în ultimii ani l-au situat în 2011, 2012 şi 2014 pe primul loc, iar în 2013 pe locul doi, la o distanţă de 2 procente faţă de locul întâi.

Guvernatorul deţine în oraşul natal, Drăgăşani – Vâlcea o suprafaţă de 40 de hectare cultivată cu viţă de vie precum şi o pensiune turistică.dragasani1

Poză preluată de pe pagina de facebook Casa Isărescu

Personal, am cumpărat o sticlă de vin Negru de Drăgăşani şi una de Cabernet Sauvignon.

Cabernet Sauvignon a fost cumpărat dintr-unul din hipermarketuri la preţul de 55 lei întrucât fusesem desemnată de colegii de la un anumit curs din afara facultăţii să cumpăr o “mică atenţie”, atenţie care nu a fost acceptată aşa că am rămas cu ea:) Apoi sticla am făcut-o cadou mamei pentru a o deschide în martie când va schimba prefixul.

Cea de-a doua a costat puţin peste 40 de lei şi am cumpărat-o pentru că voiam să cumpăr NEAPĂRAT o sticlă de vin de calitate şi pentru ca nu am găsit Cabernet Sauvignon.

dragasani2

Ca şi recomandare bineînţeles că recomand C. Sauvignon (în ciuda faptului că am fost întrebată de ce am dat 55 de lei pe o sticlă de vin dintr-un soi pe care îl găseşti şi la un preţ de 2 ori mai mic. Răspunsul? 1. Pentru că e mai importantă CALITATEA decât preţul. 2. Pentru că Isărescu se bucură de încrederea respectivă şi niciodată nu ar produce un vin scump şi prost doar pe motiv că “Are un nume care vinde” )

Vinurile roşii sunt recomandate în principal mâncărurilor din carne de vânat şi roşie.

Culoarea este strălucitoare, cu aromă de fructe de pădure şi prune uscate, gust plăcut, armonios, taninos dar şi catifelat.

Deşi a fost considerat mult timp un soi antic, studiile recente ale Universităţii din California au scos la iveală faptul că soiul C. Sauvignon este un urmaş hibrid al soiurilor Sauvignon Blanc şi Cabernet Franc.

Cabernet Sauvignon este unul dintre cele mai populare varietăţi de vin roşu din lume.

Pe de altă parte, Negru de Drăgăşani, deşi un vin din producţia din 2013, un an dificil climatic însă bun pentru viticultură, este un soi creat la Staţiunea de Cercetare Viti-Vinicolă Drăgăşani şi este capabil să concureze varietăţi de vinuri roşii în ceea ce priveşte parametrii compoziţiei. Negru de Drăgăşani completează cu succes varietatea de soiuri de vin locale, fiind compatibil cu toate cerinţele UE în domeniul producţiei de vin.

Informaţiile au fost preluate de pe site-ul http://casaisarescu.ro iar dacă locuiţi departe de Drăgăşani, puteţi face comandă de vin atât pe site, în locaţiile pe care le găsiţi pe aceeaşi pagină sau din supermarketuri.

Şi, cum sfârşitul anului este plin de sărbători, Sfântul Andrei, Sfântul Nicolae, Sfânta Filofteia, Sărbătoarea Naşterii Domnului consider că cele 2 luni rămăse din acest 2014 sunt ideale pentru un pahar de vin de calitate de la Casa Isărescu 🙂

Oferta de vinuri ale Casei Isărescu

dragasani

Amuzată îmi amintesc „povestea” celei de a doua sticle. Era pentru o zi de naştere. Duminica dimineaţă, într-o duminică de alegeri eu căutam cadoul. Intr-un oraş în care habar n-am unde mă aflu şi de unde pot cumpăra. Am ajuns într-unul dintre supermarketuri, m-am uitat lung la raftul de vinuri şi nu am găsit ce doream. După mult timp apare un domn de la paza să-mi spună că „Astăzi nu vindem alcool. Ne aflăm la distanţă mică de o secţie de votare.” Eram într-o asemenea criză de timp!!! 

Am întrebat care e cel mai apropiat supermarket. Mi s-a spus unul, de pe o stradă, n-am înţeles care adăugat fiind şi un „Dar şi în zona aia e secţie de votare!”

Eheee şi am tot mers până am găsit în sfârşit un alt supermarket. Ajung la casă iar doamna de acolo … „50 de lei. Hmmm aveţi sticla de vin şi punga de cadouri…ceva nu e în regulă!” I-am explicat că e în regulă. Vinul e unul mai scump puţin. La rându-i chiar m-a rugat să îi povestesc şi ei despre respectivul produs. „Deci îşi merită banii, da? Bine că am aflat, deh, fiecare dintre noi mai are obligaţii. Uite, cât timp lucrez aici mai aflu şi eu una alta.”

**Fotografii preluate de pe pagina de facebook Casa Isarescu

isaFotografie personală

Voi? Ce recomandări de cadouri aveţi? Sau, ce cadouri vă doriţi?

Lasă un răspuns

