Optimistaaaa

Nu pot uita cuvintele lui Ciprian. Era 3 noiembrie și până în urmă cu 15 minute fusesem speriată. Acum eram la ieșire din Dealu Mare și îmi spune: Dar nu ai învățat până la vârsta asta că trebuie să te bazezi pe tine și atât? Că trebuie să te descurci singur pentru că nimeni nu ajută pe nimeni?

Imi venea să plâng. Îmi spusese că o să fie acolo!

Mda, mult timp am avut probleme serioase cu dințișorii. Eram convinsă că va trebui să merg la București să fiu operată. Și-am auzit eu de la o tipa cum stau lucrurile. Te operează, apoi ușor ușor (mai repede de fapt) te umfli foarte tare și nu așa, câteva ore ci zile întregi și după o săptămână de trecut prin această stare urmează încă una în care ai tot obrazul vânăt. Mi-era atât de fricăăă!! și rugasem pe cineva drag mie să vină să mă viziteze. Fie că după operație voi sta în spital, acasă la alex o zi două sau acasă la mine.

Trecuseră o lună de când spusese că o să își facă timp să mă viziteze. In urmă cu o seară aveam să aflu că nu o să vină. Eram dezamăgită și supărată. Lucru pe care i-l spusesem și lui Ciprian în momentul în care el îmi replicase ca nu te ajută nimeni.

Serios? trebuie să te bazezi pe tine și atât? Cunoștea el, la 35 de ani viața mai bine decât mine? Bineînțeles! și un copil de 15 ani e mai realist decât sunt eu!

Si-apoi mi-amintesc și cuvintele lui Alex. Era sfârșit de 2012 și eram dezamăgită. De ce eu ajut pe X și în restul timpului nu vorbim cu lunile de parcă nici nu existăm? Mi-a spus că așa sunt oamenii. Avem prieteni ACOLO undeva și apelăm la ei la nevoie. Când ne e bine mai puțin.

NU! Lumea mea e roz!

Avea dreptate Alex! Și cred că cea mai bună definiție a prietenului e omul care e acolo atunci când ai nevoie! Am rugat o prietenă să mă ajute cam de 6 sau 7 ori (s-ar putea să fie totuși mai multe …trebuie să număr). Nu a făcut-o niciodată!

BLOGG1

In rest…sunt optimistă. In special când incerc să văd binele în spusele celor din jur. Întreb un om drag ce face. Apoi aflu că el nu va întreba niciodată ce fac. Pentru că „Știu că tu întotdeauna faci bine”. Asta s-a dorit a suna urât și a mă enerva. Chiar nu s-a întâmplat. Nu în totalitate. Ceea ce mi s-a spus poate să însemne că sunt o persoană care se bucură de lucrurile simple. Cele mai simple! Care vede partea bună în orice lucru și care se descurcă într-un fel sau altul în orice situație. Nu e un lucru minunat?

Mai puțin minunat e probabil faptul că, de fapt eu am nevoie de protecție. De oameni care să-mi aducă norișori roz, zâmbete, emoții. Eu singură nu pot să fac bine. Mai e rău și faptul că oamenii, văzând că sunt optimistă 100% e posibil să se poarte la întâmplare „Dacă o tratez ok e bine, daca nu o tratez ok ea oricum vede în orice lucru partea bună.”

BLOGG2

Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a dat. Mi-a dat sinceritate, frumusețe, optimism și un car de noroc.

Trebuie să trăiesc aventuros și nebun. Să fiu razna, să pun pasiune. Nu o fac întotdeauna și unori mi se pare PREA MULT să am…26 de ani! Dar am mult în comparație cu ce? Sau cu cine? Am 26 de ani și nu trebuie să trăiesc după reguli … ci după regulile mele. Care și ele, la rându-le pot să fie încălcate.

Pe lângă calități (și defecte între noi fie vorba 🙂 ) mai am și curiozitate! Vai dar câtă!!!Sunt ore și ore de când mă tot gândesc la asta. Ce înseamnă un prieten? Există posibilitatea să te ajute în situații diferite un om care nu se consideră prietenul tau dar să nu te ajute cei care se intitulează prieteni?

Pot să consider că am o vârstă la care să îmi satisfac curiozitățile gândindu-mă la momentul prezent fără să mai conteze ce se întâmplă după ce primesc răspunsuri la curiozități? 

DA!

Poate să urmeze ceva urât. Cum poate să urmeze și ceva ok. Și la cât de optimistă sunt, dacă lucrurile nu stau tocmai ok, măcar o să cunosc o grămadă de oameni mișto pe viitor. Pentru că eu…CRED ÎN OAMENI !

OPTIMISM

Lasă un răspuns

