26

Cine m-ar vedea ar zâmbi cu siguranță. Tocmai ce am trecut de ritualul de înfrumusețare și aștept să se facă ora de mers la sala de sport. Nu. Nu m-am apucat de el. Săgetătorii sunt oricum firi sportive și fără să meargă la o sală.

Cum or să îmi fie picioarele solicitate însă am hotărât să îmi pun la cap câteva perne iar tălpile să le ridic deasupra tăbliei de la pat. Și iată că așa stau eu și scriu 🙂 Scriu despre 26!!!

Mă întrebau ieri câteva persoane cum e la 26. OMG! E oribil la 26. Poate nu pentru toată lumea însă pentru mine e. Cam așa răspundeam. Ba chiar lui Daniel mi-am permis să îi spun că o să am mai multe zile la rând o stare ciudată. Dar apoi o să îmi treacă.

Mi-a trecut CHIAR DE AZI! Sau…de ieri seară? Cam așa 🙂

Ok…am 26 de ani. N-am făcut aia aia și cealaltă. Am o problemă ciudată cu faptul că dacă aleg să fac lucrurile respective în modurile la care mă gândesc nu e ceea ce îmi doresc. Pe de altă parte dacă aleg să le fac oricum altfel, asta înseamnă alți 3-4 ani pierduți?? E mai rău să suferi sau să-ți pierzi timpul?

Dar dincolo de tâmpeniile astea am și am avut parte numai de momente mișto. In primul rând cadourile 🙂 Eeee sunt rea, știu. Chiar nu sunt materialistă și asta știe toată lumea. Am primit de la mămicile mele 🙂 și de la colegele de la muncă – drăguțele de ele! Cel mai roșu cadou. La fel ca..părul, husa de telefon, îmbrăcămintea, unghiile, sângele și…vodafone 😉 (port foarte mult roșu și orice anume e roșu zic că-i vodafone). Am primit o surpriză și din partea colegilor de chirie. Apoi am primit și un cadou venit cu taxiul. La mine la muncă. Cadou cu barbă născut pe 18 martie. Ca Adam Levine. :)))

Apoi am primit multe LA MULȚI ANI-uri! Dintre cele mai felurile!

1. Intr-adevăr au fost persoane care nu mi-au urat. O parte dintre ele pentru că nu au avut timp sau credit probabil. Și chiar nu sunt supărată. Altele pentru că mi-au promis că se vor interesa de anumite lucruri pentru mine și oricare ar fi răspunsul mă vor anunța. Nu m-au anunțat. Nu mi-au urat nici La Mulți Ani dar înțeleg. Probabil la fel eram și eu. Au fost și persoane care nu au bunul simț să știe că sunt născută pe 8 decembrie!!! 8! da? Nu 7, nu 9, nu 99. Acum să nu se înțeleagă că-s supărată pe cei care mi-au urat cu o zi întârziere. E vorba de O SINGURĂ PERSOANĂ. A cărui soție îi lua telefonul pe 8 decembrie an de an probabil. Și mereu i-am răspuns apelului. Fie că suna pe 9 sau 10. Până anul trecut. L-am lăsat să sune. Era 9 decembrie și nu i-am răspuns. A învățat. Anul ăsta nu s-a mai obosit.

2. Sau care nu mi-au urat cum mi-am dorit eu. Da, erau ceva persoane care mă așteptam să scrie mai pompos. Dar a fost ok. Nu poți să rămâi în aceeași relație cu oamenii toată viața 🙂

3. Oameni care mă cunosc în cel mai mic amănunt. În fața cărora m-am deschis total. Și care mă cunosc de mulți ani. Pe care i-aș ajuta din tot sufletul la nevoie. Nici măcar nu știau că e ziua mea. Pe 7 decembrie am dat un telefon la plictiseală. Și am adresat o întrebare. Foarte nepotrivită pentru a fi adresată la telefon ce-i drept. Mi s-a vorbit mai urât decât mă așteptam. Am închis și am spus că putea să înceapă cu un LA MULȚI ANI! Nu m-a deranjat. Tocmai pentru că reacția a fost explicarea acelei stări + un LA MULȚI ANI.

4. Oameni care m-au văzut de 10 ori în viața lor timp de mai puțin de o lună. Care nu aveau de unde să știe că e ziua mea căci facebookul nu îi anunța de ziua Anei Ulmanu. Care au vieți paralele cu a mea. Cărora le zic Bună și atât. E adevărat că oamenii respectivi (ok, ma refer la unul singur) mi-a dăruit anul trecut de ziua mea lucruri superbe – pe unul dorindu-mi-l de vreo 2 ani dar chiar nu mă mai așteptam să țină minte 🙂

5. Oameni care anul trecut nu mi-au urat LA MULȚI ANI. Pentru care credeam că nu-s importantă. Și care anul acesta mi-au dovedit că, chiar știu data mea de naștere.

6. Oameni în vârstă care nu știu să trimită sms-uri dar care au făcut un efort știind că lucrez. Și au apăsat pe butoane până mi-au scris mesaje.

7. Oameni care m-au sunat din străinătate. Și să te bagi la somn la o anumită oră iar apoi să sune telefonul de pe un număr de Anglia e chiar ok 🙂

timp

8. Oameni care au încercat să îmi explice că voi avea tot timpul la dispoziție să fac orice lucru pe care nu l-am făcut până acum.  Mda…mișto. Apreciez. Doar că lucrurile făcute la 16 ani sunt uneori greșite. Nu îți ies bine și îți vine să te dai cu capul de toți pereții. Intri în depresii, faci scandal, spargi tot ce apuci. La 26 nu știu dacă îți mai permiți să faci lucrurile greșit. Poate nu mai ești nici atât de temperamental. Și asta e problema. Eu nu vreau să fac lucrurile calm și să gândesc de 10 ori înainte. Vreau să le fac pur și simplu.

9. Nu știu ce s-a întâmplat cu mine. Până mai ieri, dacă X-ulescu îmi ura LA MULȚI ANI  intram în vorba și nu mai scăpa săracu ore bune de mine. Acum m-am mulțumit să zic un MULȚUMESC FRUMOS. Viața e prea scurtă ca să stai la povești.

Pe Y l-am rugat să îmi trimită o poză. Să o facă pe data de 8 decembrie și să știu că e pentru mine. Mi-a urat și el LA MULȚI ANI (nici de la el nu mă așteptam) Apoi mi-a spus că știe că mi-a promis că îmi trimite poza respectivă. PUNCT. Nu mi-a mai trimis poza. Nu a mai comentat nimic. Nici de ce nu o trimite nici dacă o va mai trimite. 2. Nu. Nu promisese. Ii spusesem eu că asta mi-aș dori. N-a fost vorba de promisiuni. 3. Nici măcar nu am insistat cu Vreau poza vreau poza.  Dacă nu a trimis-o înseamnă că a avut un motiv. Oricare. 🙂

10. Am 26 de ani! Nu 1000. Nu sunt nemuritoare și asta mă bucură. Tocmai pentru că am o carte preferată care se numește Toti oamenii sunt muritori a lui Simone de Beauvoir. Și nu mi-aș dori niciodată să fiu nemuritoare. Poate nu mai am 16 ani cum spuneam mai sus dar acești ultimi 10 ani nu au trecut pur și simplu. Acești 10 ani mi-au adus lucruri frumoase, minunate, emoții și oamenii superbi pe care i-am cunoscut. Mi-au adus experiențe și lucruri pe și din care am învățat. Cum să regret că nu mai am 16?

Mda, recunosc că e aproape cea mai frumoasă aniversare a mea. Căci cele mai frumoase au fost la 18 și la 25. Cea de la 25 fiind frumoasă nu ea propriu-zis ci acea luna dinainte de a împlini un sfert de secol 🙂

anae

Lasă un răspuns

