LOOOOVE

Sunt foarte încântată. Am început să mă obișnuiesc cu viața asta și îmi e bine. Cred că un singur lucru poate să fie mai mișto de atât. Locuitul la Sibiu 🙂 Am cam tot ce vreau 🙂

Ah, întâi o rectificare despre postarea anterioară. Despre acea SINGURĂ persoană care am spus că e incapabilă de a-mi ura LA MULȚI ANI de ziua mea. Să spunem că a fost și vina mea. Anul acesta a fost capabilă. M-a sunat, n-am știut că e numărul ei și n-am răspuns. La o zi după ce am împlinit 26 de ani (culmea, PE 9!!) mi-a scris La mulți ani pt ieri. Serios??? Frate, dacă știi că sunt născută pe 8 (opt. opt!) și mă și suni dar vezi că nu răspund de ce aștepți până pe 9 (noua. no-uă!!!) ca să îmi zici că m-ai sunat ieri, pe 8??? Ok, o să închei aici subiectul ăsta. 

Voi povesti despre ziua de ieri. Și ceea ce a urmat după publicarea ultimei postări. Mda a urmat ceva despre dragoste. Dar povestea începe mulți mulți ani mai devreme. La începutul liceului. 

Eram total îndrăgostită de un tip. Nu știu ce îmi plăcea la el. Nu știu dacă era popular. Nici dacă era frumos. Eram probabil micuță și voiam să mă fac remarcată cu o persoană mai mare. O persoană cu suficient de multe kg și vreo 20-30 cm mai înaltă. Eram…topită. Nu o să spun că toate lucrurile rele care mi s-au tras apoi (din categoria porecle, urlături etc) au fost din cauza lui. Nu, au fost din cauza mea. Pentru că încercam prea mult să atrag atenția. Sunam toată noaptea, apăream mereu în calea lui… Aveam foarte tare nevoie de protecție 🙂 Era șmecherul de la Balul Bobocilor. Sau așa îl vedeam eu. Ii plăcea să asculte Fizz și Sean Paul – melodia cu Blu Cantrell:)

Aveam ceva împotriva surorii lui mai mari și probabil și ea împotriva mea. Și își iubea enorm sora cea mică – de 1000 de ori în 100 de zile mi-am dorit să fiu în locul ei 🙂

Imi scoteam haine pe furiș din casă pentru a merge la vecina mea și a mă îmbrăca în așa fel încât să îi atrag atenția la discotecă. Nu îmi reușea niciodată. Plănuiam cu ea ce să îi spun…

blog11

Pur și simplu îl exasperam și disperam. Se trezea cu mine în scara de bloc. Cu mine ciocănind la ușă, cu mine pe sub balcon.  

Toată lumea era șocată și mirată de modul în care mă comportam.

Și au trecut 10 ani de atunci. Stăteam aseară de vorbă cu o prietenă. Imi povestea că neștiind ce să îmi cumpere, l-a întrebat pe el. Pe tipul de acum 10 ani. Că s-a discutat despre mine și că el a spus că atât el cât și prietenii lui simt ceva special pentru mine.

blog22

Nu pot descrie cât de fericită m-am simțit.

Nu eram eu cu el ca să spun că a exagerat, că a mințit, sau că a zis-o așa ca să crească în ochii mei.

Intr-adevăr AZI nu mai e genul meu. Dar mi s-a demonstrat că odată și odată vine o vreme când fiecare om e descoperit. Așa cum e.  Mă bucuram să fiu văzută ATUNCI cum sunt ACUM. Dar cu siguranță așa a trebuit să fie! 🙂

blog33

Sunt o persoană foarte iubită și îndrăgită de cei din jur dar când aflu că ușor ușor se mai adaugă și alte persoane…doamne, cum să nu mă bucur? 🙂 

Cu siguranță el ar spune AZI că acum 10 ani nu era suficient de bun pentru mine. Ba da! Era chiar ce îmi doream la acel moment:) Și mai ales e ACUM ceea ce îmi doresc! Un om care vede lucruri frumoase la mine 🙂

Lasă un răspuns

