Concurs Dragobete

Hey! Pentru că niciodată nu am realizat concursuri am hotărât că sărbătoarea românească, Dragobetele, e o ocazie bună pentru ca unul dintre voi să câştige o sticlă de vin. Pentru că îmi place să călătoresc iar blogul s-a dorit la început unul despre turism, am hotărât ca vinul să fie produs în România şi să fie cel pe care îl consider cel mai bun – într-unul dintre oraşele pe care îmi doresc să îl vizitez dintr-un singur motiv: VIŢA DE VIE!

(Asta-s eu. Fac o cafea la ibric extraordinară deşi nici măcar nu am gustat-o vreodată, şi îmi permit să spun că ştiu care-i cel mai bun vin…chiar dacă nu l-am băut:) )

Aşadar, câştigătorul va intra în posesia unei sticle de vin de la Casa Isărescu!:) Despre vinurile produse pe podgoria Guvernatorului BNR am scris în trecut un articol în care povesteam că e cel mai bun cadou pe care îl poţi face unui bărbat sau unei persoane mai cu pretenţii.

Pentru a putea câştiga acest premiu, este nevoie să daţi un share acestei postări şi un like paginii de facebook. Până pe data de 23.02.2015 ora 22.00

Despre Casa Isărescu, cea care produce vinul pus la bătaie vă mai spun că îşi are sediul în sudul judeţului Vâlcea, la Drăgăşani, locul de naştere al lui Mugur Isărescu. În acelaşi oraş Guvernatorul mai deţine şi o pensiune – imaginea acesteia reprezentând logoul ce apare pe sticlele de vin ce se distribuie în restaurantele de lux.

vin vin1 vin2 vin3 vin4 vin5 vin6 vin7 vin8

dragasani2

26 de gânduri despre „Concurs Dragobete

  1. Daniela Lupascu
    1 min · Bucharest ·

    AnaUlmanu Blog
    Comunitate
    Fotografia postată de AnaUlmanu Blog.
    AnaUlmanu Blog
    Îţi place
    90 de aprecieri
    5 discută despre asta

Lasă un răspuns

