In articolul de astăzi m-am decis să vă povestesc despre ultimul film văzut la cinema. Nu de puţine ori câte un prieten m-a rugat să îi recomand vreun film. Habar n-am de ce lumea crede că m-aş pricepe la aşa ceva. Totuşi capitolul filme cred că e singurul în care nu propun filmele pentru care am făcut eu o obsesie – ci pe cele care au câştigat într-adevăr anumite premii.

Un bun exemplu este The Internship. De câte ori cineva a dorit o recomandare, nu a fost niciodată The Internship. Cu doi actori de comedie buni Vince Vaughn şi Owen Wilson – oameni de vânzare care n-au auzit de C++ (ci de C+, al doilea plus fiind dat de către ei aşa, ca să sune mai bine:))) )care rămân fără slujbă, găsesc un internship la Google urmând ca în final să treacă de toate interviurile iniţiale şi intrând în marea cursă pentru a câştiga un loc de muncă fix acolo fără a avea informaţiile şi pregătirea necesare.

(Eh, acum dacă totuşi doriţi să vă uitaţi…eu nu vă pot impiedica:) )

Aşadar ultimul film de la cinema a fost La Famille Belier. Oricât de franţuzesc ar suna titlul trebuie să vă spun: CHIAR ESTE FRANŢUZESC:)

Filmul este în top 5000 imdb, comedie. Ce nu-mi place la filme e cântatul. Acesta mi-a plăcut în schimb foarte mult.

Am ajuns să îl văd neştiind nici despre ce-i vorba, nici c-ar exista. Iar după ce l-am văzut am aflat că actriţa principală e câştigătoare a Vocii Franţei iar ca Michel Sardou a fost un cântăreţ francez (mult mai târziu aflând că omul încă-i cântăreţ şi n-a murit aşa cum credeam:) )

Toată lumea din familia Paulei este surdă, cu excepţia ei. Nu că asta ar fi o problemă. Nu, marea provocare a Paulei este să ţină pasul cu programul plin: când nu e la şcoală, îşi ajută familia la fermă sau la piaţă. La şcoală, Paula se îndrăgosteşte de Gabriel. Când el se înscrie în corul şcolii, se înscrie şi ea. Şi în secunda când începe să cânte, toţi rămân muţi. Paula are o voce minunată! Pe măsură ce exersează, pasiunea ei pentru cântat creşte. Dar cum ar putea urma acest vis pe care familia ei nu-l înţelege?

Pe parcursul filmului au fost ceva scene amuzante la care am râs cu mare poftă. (Ce-nseamnă să mergi într-o sală de cinema în care-s doi oameni şi-atât!!!:) ) Imi amintesc şi câteva zeci de lacrimi parcă:) însă nimic nu-i dramatic. Sunt eu foarte sensibilă şi-atâta tot.

Filmul poate să fie văzut în majoritatea cinematografelor de la sfârşitul lunii iunie. Bucureşti, Piteşti, Ploiesti, Cluj.

http://www.cinemagia.ro/trailer/la-famille-belier-12037/ – traillerul în română

vali

Lasă un răspuns

