Google stie sa calculeze

Eram, în umă cu 2 ani în Italia. Alături de verişorul meu în sufrageria mătuşii. El îşi căuta chirie iar eu voiam să fac nu ştiu ce calcul.

– Păi calculăm pe Google – zice el.

Cum Google? Dai la start, scrii calculator, îţi apare calculatorul şi…calculezi. Eu aşa ştiam.

Atunci am aflat eu că în bara de căutare de pe google poţi calcula foarte uşor. Heeeei!!!

2 ani mai târziu discutam telefonic cu un prieten. Care ştie matematică. Multă 🙂 Căruia îi merge mintea în multe alte domenii. Şi-am vrut să verific, la ora aia (era 3 dimineaţa) cât de repede poate să facă mental un calcul. Având în vedere că matematica era unul din punctele forte deja mă gândeam la un calcul de genul 57X48. M-am gândit apoi că poate e cam greu să calculezi în minte aşa ceva.

– 11×11!!! am vrut apoi să-l întreb. Dar asta ştie oricine. Aşa că am zis. 22×22!!!

După o seară şi o noapte întreagă petrecută cu prieteni şi prietene în oraş probabil numai de calculul meu n-avea el chef. Dar calculul era simplu. Fie 11X11X4. Fie 22X20 – 440 + 2×22. 

Nu. N-a avut chef să îmi zică.

2 minute mai târziu mi-a trimis însă un…filmuleţ sau nu ştiu cum se numeşte chestia asta 🙂

http://lmgtfy.com/?q=22%2A22

Trebuie să fie ceva foarte uşor de realizat însă mi-a plăcut enorm:) 1. Poate-i plăcea matematica dar acum e programator 2. Era 3 noaptea şi…pentru mine a scris coduri de-alea (nu trebuie să facă nimeni nimic greu pentru a mă impresiona. Chestia asta se învaţă în prima clasă în care se predă informatică? Uite, eu n-am învăţat cum să realizez aşa ceva deci mi se pare wow:) ) 3. Da, ador să văd rezultatul muncii oamenilor dragi. 😉

mathe2

Lasă un răspuns

