Concediu cu 30 de lei. Dus-intors

Dacă jucam la Loto şi câştigam premiul cel mare alegeam să plec în concediu în fiecare din ţările mele preferate. Apoi, în funcţie de instinct mă opream într-una din ele şi îmi deschideam o mică afacere. Nu, nu călătoream cu clasa business şi nici nu stăteam la all inclusiv. Nici afacerea nu era ceva foarte şmecher. Era ceva drăguţ şi micuţ. De genul unui bistro într-unul din satele iubite de turişti din sudul Franţei.  Până la urmă nici măcar PREMIUL CEL MARE DE LA LOTO nu-i nelimitat:)

Dacă reuşeam să ghicesc 5 din cele 6 numere extrase, atunci călătoream într-un singur loc iar restul banilor îi schimbam în dolari (chiar azi auzeam că viitorul celor care investesc în valută e dolarul şi nu euro). Mai departe…hmmm nu ştiu ce făceam mai departe. Cu cât înaintez în vârstă realizez că imaginaţia mea e tot mai limitată:)

Mai sunt oamenii care lucrează de acasă. Şi au şi afacerile lor.

Dar cum la Loto nu câştig şi probabil nu voi câştiga nici în viitor (în primul rând pentru că…NU JOC!:) ) m-am întrebat ce să fac eu în concediul de anul acesta. Am avut o primă jumătate a anului plină. Trăită intens dar şi cu probleme de sănătate, nevoie de operaţii şi mult stres.

Am început să fac lista cu…CE FAC EU ÎN CONCEDIU.

Sibiu – Indiferent de anotimp aş merge acolo. Doar că oraşul îl asociez cu 2 bărbaţi. Niciunul nu mai stă acolo 🙂 şi-n plus, cu puţin noroc sper să ajung spre iarnă acolo 🙂

Drăgăşani – cam peste o lună este perioada perfectă pentru a-l vizita. Struguri copţi, gata să fie culeşi, culori, arome, o temperatură cât de cât suportabilă.

La început de an îmi plănuisem să merg în Italia. Roma şi un weekend în nord, la graniţa cu Elveţia. Ştii cum e să cunoşti pe cineva la Roma care să te poată găzdui o zi-2? Care să cunoască de vreo 10 ori oraşul şi să ştie fiecare străduţă, fiecare loc interesant şi fiecare parte din care poţi admira oraşul? Cum e să ai, apoi o familie care să te iubească mult şi care se poartă cu tine de parcă cine ştie ce mică vedetă eşti? Hmmmm…:X

Până la urmă am ales o variantă deloc costisitoare dar minunată.

Am renunţat la caldura şi agitaţia capitalei. Am plătit pe transport foarte puţin (câte 15 lei un drum).

Am avut parte de flori, animale, legume şi fructe fără tratamente chimice. De oameni dragi şi de alţii (printre ei şi dragi care m-au întrebat: Dar nu pleci nicăieri în concediu? Serios? Eram în concediu!)

Am ajuns într-un loc în care m-am simţit minunat (ştiţi expresia A te simţi ca acasă? Exact aşa m-am simţit. Pentru că în concediu…am fost acasă.)

Murele – deşi recunosc că nu îmi plac (nici zmeura nu îmi place. Am o problemă cu seminţele lor) ador să le fotografiez 🙂 . Au o gramadă de beneficii pentru sănătate.

zmeura

Legumele – sănătoase (nestropite şi fără îngrăsăminte chimice) şi proaspete – culese chiar înainte de a fi mâncate

castravete

Florile – în poze leandrul alb şi roz

leandru

leandru2

leandru3

Animalele şi iarba verde 🙂 Cam multe pisici totuşi – am 8 pisicile dintre care cea fotografiată nu este prea fotogenică. O cheamă Mica Prinţesă Ana Maria:)

pisica

Iar, pentru sfârşit, am ales imaginile mele preferate. Probabil când voi schimba prefixul 🙂 – peste 3 ani – voi avea într-adevăr…ceea ce îmi doresc. Lavandă, viţă de vie dintr-un soi de lux:) şi hamac. Până atunci…

lavanda1

struguri

hamac1

hamac3

Voi? Unde v-ati petrecut concediul???

Daca v-a placut articolul va astept cu un like pe https://www.facebook.com/anaulmanublog

Un gând despre „Concediu cu 30 de lei. Dus-intors

Lasă un răspuns

