El e – parfumul meu preferat!

Citind ieri postarea unei vechi prietene, Ioana în care scria despre parfumuri mi-am amintit imediat despre EL. El e parfumul meu preferat şi l-am ales după multe pastile înghiţite, mult somn şi multe zile petrecute în parfumeriile din Rouen (Franţa).

Aşadar, imediat ajunsă în Franţa am hotărât să caut parfumul pe care să-l iubesc toată viaţa. Care să îmi amintească de Franţa, de dragoste, care să mă facă fericită…care să fie, într-un cuvânt…THE ONE:)

Mi-am dorit: să fie fresh (nu îmi plac parfumurile dulci), dacă e posibil să aibă ca esenţă principală pe cea de magnolie, să fie franţuzesc, să aibă o sticlă drăguţă şi să simt că … EL E:)

Partea cu magnolia era foarte drăguţă. Incă îl am pe Alexandru, un amic în minte şi cum ne povestea el, mie şi unei colege, de un 8 Martie, într-un restaurant, povestea cu magnolia. Prima lui mare dragoste fusese ea. O fată frumoasă şi deşteaptă. O iubise enorm.  Şi purta un parfum pe care el îl adora. Parcă miroseai o floare de magnolie – ne zice el. (Eu pic pe gânduri. Am magnolie în curte dar n-am mirosit-o niciodată. 2 luni mai târziu am realizat cât de frumos miroase:) )

Ea se îndrăgosteşte de un amic de-al lui la un moment dat, se despart, el o întâlneşte pe următoarea şi într-o zi ajung să se căsătorească. 

Eram la nuntă, chelnerii tocmai aduceau mâncarea la masă şi eu simt un parfum cunoscut. Parfumul ei. Era chiar ea. Marea lui dragoste, chelneriţă la nunta lui. Purtând parfumul de magnolie 🙂

Ajunsă în Franţa am început să caut. Cum sunt alergică la mirosurile intense nu a fost foarte uşor. Dar, în fiecare zi liberă eu coboram în oraş şi luam Sephora şi Marionnaud la rând – mi-era ruşine să mă duc mereu la acelaşi magazin şi începeam să miros. Cam 6-7 parfumuri pe zi. Miroseam unul – îl treceam în telefon şi ofeream câte o notă ca să ştiu, la final care mi-a plăcut mai mult. Şi azi aşa, mâine aşa…se adunaseră note de la 1 🙂 până la 8.

Ingrozitoare erau stările de greaţă şi durerile de cap. De fiecare dată trebuia să înghit pastile şi imediat cum ajungeam la cămin dormeam – timp în care pastilele îşi făceau efectul.

Şi-apoi vine o zi în care nu se lucrează şi nu se învaţă. Şi îl găsesc.

Imi pare foarte fresh mie (probabil pe vremea aia nu ştiam diferenţa dintre fresh şi dulce).

Aveam să aflu, ajungând acasă şi citind despre el că nu are nicio magnolie. Ci trandafir şi zmeură ca note de vârf (nu îmi place niciunul dintre ele:) ), bujor, iasomie, piper, coacaze negre ca note de mijloc (de ce i-ar plăcea cuiva piperul???).

Franţuzesc era iar sticluţa era drăguţă. Nu ieşită din comun. Nici măcar nu spunea vreo poveste. Era doar…cel mai nou parfum de la Lancome lansat chiar în urmă cu puţine luni. Şi care îmi plăcea enorm.

L-am cumpărat. Şi primul puf din sticluţă l-am dat în a două seară după sosirea în România. Vă prezint cel mai fresh parfum de care m-am îndrăgostit, sinonim cu Franţa şi cu fericirea.

Colegii de la facultate din România au ajuns apoi la concluzia că parfumul meu…fresh are gust de bomboane Sugus. Că e suficient să stea cineva la 1 m de mine şi să aibă senzaţia că mănâncă şi simte gustul de Sugus. Nu ştiu dacă pentru unii e de rău dar eu ador bomboanele respective. Alţii au mai spus că parfumul meu are şi ceva din jeleurile Haribo. La fel de bine! Aş mâncaa pungi întregi. 🙂

Dar cel mai tare m-a încântat faptul că…una dintre persoanele care a simţit mirosul parfumului atunci, în decembrie 2011 este o persoană care uită de la mână până la gură. Nu ştie pe cât e nimeni născut (nici măcar prietena sau părinţii), dacă îi spui acum ceva peste 2 ore clar nu îşi mai aminteşte…

De următorul decembrie a zâmbit şi mi-a zis. Ăsta e parfumul din Franţa! M-am uitat şi i-am zis. Ştii câte mofturi am. Cât de repede mă plictisesc de orice. Chiar crezi că după un an încă îmi mai place parfumul acela? Demult l-am uitat pe undeva printr-un sertar. 

E un parfum care nu se poate uita. Sunt sigur că tot acela e! Mi-a spus el.

Da. Era:) 

lancome

Imaginea parfumului este Emma Watson. Nu am văzut-o jucând în niciun film (Nu, n-am văzut Harry Poter sau în ce a jucat ea:) ) 

Cât priveşte reclama parfumului. M-am îndrăgostit. Mă regăsesc foarte tare în ea. 

Povestea e despre Emma care intra într-o librărie pentru a cumpăra o carte ce poartă numele parfumului iar unde librarul este foarte tinerel şi drăguţ lucru pe care îl remarcă şi ea. Când pleacă însă îşi uită palaria acolo. Librarul pleacă după ea pentru a o înapoia dar se pare că tocmai ce s-a îmbarcat pe un vaporaş pe Sena. Dezamăgit îşi pune el pălăria pe cap iar de undeva din spate ea îl bate pe umăr. Pentru că nu plecase nicăieri.

The End scrie în ultimele 4 secunde. Urmând ca în acelea 4 deasupra cuvintelor THE END să mai apară şi un It s not 🙂

6 gânduri despre „El e – parfumul meu preferat!

  1. M-ai cucerit cu parfumul asta. Nu stiu cum miroase dar cu siguranta o sa-l verific data viitoare cand ajung intr-o parfumerie 😀

    1. N-am uitat, sa stii. Ieri am trecut pe la douglas si am verificat Tresor Midnight Rose. Nu e genul meu, dar nu e nici departe. Adica e fresh-fructat, cu accent pe a doua categorie. Mie imi plac parfumurile fresh-fructate, dar care sa aiba notele de baza fresh. Sa stii ca mie mi s-a parut ca varianta asta de la Tresor chiar te reprezinta. E ca tine, dulce si misterios totodata.

Lasă un răspuns

