Produsele preferate de la YR

Astăzi m-am hotărât să scriu un articol diferit mai exact despre produsele mele preferate de la Yves Rocher. Așadar toate produsele de astăzi au fost testate de mine și sunt la unele dintre ele la al doilea tub/sticlă/flacon.:)

poza1

Rimelul Sexy Pulp este rimelul cel mai vândut al firmei și oferă un volum genial. 🙂 In magazine prețul la preț întreg este de aproximativ 50 ron.

poza2Anul acesta a apărut noua versiune a fondului de ten Zero Defecte. Mie mi se pare a avea o acoperire medie dar clar mult mai bună decât cea a vechii versiuni. Nuanțele mi se par destul de închise și nu îl recomand a se cumpăra online pentru că este posibil să aveți surprize neplăcute. Eu am nuanța Beige 100 dar la fel de potrivită îmi este și Rose 100. Ceea ce nu îmi place la el este că nu are capac iar pentru a-l închide este nevoie să învărți în stânga. Prețul este, de asemenea de aproximativ 50 ron. Eu abia acum termin primul flacon însă cu siguranță îl voi recumpăra.

poza3

Rujul a fost primit cadou de ziua mea. Și e …cel mai roșu ruj roșu 🙂 Este rujul hidratant de la YR, nuanța rouge coquelicot (roșu mac). Rezistă multe ore pe buze – deși niciunul dintre rujurile firmei nu este rezistent la transfer iar eu cel puțin…mă simt minunat purtându-l. Prețul este de 33 lei.

poza4Cel mai vândut demachiant de la YR. Demachiază perfect ochii chiar și pe cei sensibili fiind pe bază de albăstrele. Preț 25 lei.

poza5

Lavanda e una din florile mele preferate. Pentru că mă face să plec cu gândul în Franța și Italia 🙂 Provence și Toscana adică. Din păcate însă miosul ei îmi displace profund. Crema deodorant pentru picioare de la YR miroase a lavandă…dar lavandă!! De-mi pică nasul 🙂 Totuși își face foarte bine treaba. E nevoie ca în zilele de vară să fie aplicată pe tălpile picioarelor cu 10 min înainte de a ne încălța și a ieși în oraș. Deși cantitatea nu este chiar generoasă, consider că două cutiuțe sunt suficiente pentru a trece cu bine de la sfârșitul primăverii până toamna. 

YR are, pe lângă crema deodorant și gel exfoliant și gel răcoritor, toate pe baza de lavandă. Crema este 33 lei.

sampon

Acesta este al treilea flacon de șampon cu urzică pe care îl termin. Este purificator și se adresează părului gras. De când îl am nu mă mai spăl la 2 zile la păr ci la 3 🙂 In ciuda mirosului mai puțin plăcut consider că este un șampon bun iar prețul este asemănător altora de pe piață – de până în 15 lei.

ojaVara a venit la YR cu o gamă variată de culori în ceea ce privește oja de unghii. Consider că oja aceasta este cea mai rezistentă pe care am încercat-o vreodată și este singura care m-a dezobișnuit de la a o mai coji de pe unghii. Chiar dacă după mai multe zile dispăre puțin de pe unghii vă recomand să folosiți acetona, altfel, indiferent cât timp veți ține unghiile în apă ea nu se cojește 🙂

Nuanța mea se numește roz hibiscus și e foarte apropiată de roșu 🙂 O ADOR! Prețul probabil este în jur de 15 lei. Eu am luat-o din magazin la reducere – 11 lei.

pure

pure2

Pure System este gama tratament de la YR care se adresează persoanelor cu ten cu probleme. Tenului acneic mai exact. E genială și ea. In prima poză este crema tratament ce costă 35 de lei și pe care am testat-o personal. Iar cel de-al doilea este gelul dezincrustant la un preț apropiat de 30 de lei pe care eu l-am folosit dimineața și seara. 

Gama mai cuprinde maști de față fie la tub și costă între 30-40 de lei fie 2 pliculețe la 5 lei dar și niște plasturi care se pot aplica dacă vă apare un coș ceva și pare-se nu sunt vizibili (îmi e greu să cred însă neavând așa ceva nu știu exact ce să spun).

Tot de la YR ador gelurile de duș – toată lumea cred că știe respectivele geluri. De la cele ce costă 9 lei – îmi plac cel de portocale, lămâie, cel galben apărut în primăvara aceasta (am uitat numele) – deși cel mai vândut CLAR este cel de cafea.

Apoi cel la 14 lei cu Monoi de Tahiti care miroase foarte exotic.

Cele la aproximativ 25 de lei – îmi place cel cu căpșuni iar la capitolul gomant cel cu mure.

Bineînțeles că există și ceva produse care nu îmi plac în mod deosebit sau…DELOC însă acestea despre care am scris sunt preferatele mele pe care le recomand și vouă.

In plus reduceri aveți și pe baza cardului de fidelitate. Acesta se poate face în orice magazin YR (fetele chiar vor insista să vă faceți card iar eu vă recomand). In primul rând lunar primiți prin poștă sau din magazine pliante de reduceri (30% la zeci de produse) și cadouri în funcție de sumele cheltuite.

In al doilea rând la fiecare 10 lei cheltuiți pe card primiți câte o ștampiluță. Iar dacă aveți răbdare să strângeți 60 de ștampiluțe aveți un cadou de 60 lei. 🙂

Ca și sfat vă recomand de asemenea, celor din București să vizitați magazinul YR din Centrul Comercial Carrefour Vulcan – la o stație de Liberty – în Rahova. Fete minunate și foarte de treabă. In plus pentru orice sfat legat de produsele YR sunt aici pentru a vă ajuta cu păreri și informații.:)

PRODUSELE VOASTRE PREFERATE DE LA YR CARE SUNT?:)

Un gând despre „Produsele preferate de la YR

Lasă un răspuns

