Plec in Olandaaaaaa!

In Olanda am mai fost invitata in trecut. Nu m-am dus pentru ca eram sigura ca vor exista discutii si un timp mort care nu erau tocmai pe placul meu:)

Asa ca plec acuuuuuum. Povestea a fost cam asa. La sfarsit de august am fost invitata in Olanda. Cand anume? Cel mai bine in primavara – mi se pare foarte draguta Olanda primavara. Ca-s flori, culori, biciclete, zambete. Am hotarat totusi sa merg si eu, ca omul normal cand sunt bilete ieftine.

Las ca il „urmaresc” pe Mihai Jurca imi zic in gand – in asteptarea biletelor ieftine de avion. Mihai Jurca este unul dintre bloggerii de travel pe care ii urmaresc si in ciuda faptului ca „are un nume”, cand le mai povestesc rudelor ori vecinilor despre articolele lui prefer sa il numesc „baiatul doamnei de la Meteo” 🙂 (Toate vecinele sunt trecute de 60 de ani si este cel mai bun mod de a-l prezenta).

Asadar, el este primul care anunta pe blog atat promotiile companiilor aeriene low cost cat si a celorlalte. (Si, ca fapt divers, poate ii oferiti si un vot – vedeti ce si cum pe site-ul lui:) )

Parca anul trecut au fost ceva reduceri anuntate pe la sfarsitul toamnei – imi amintesc eu. Gresiiiit! Caci intru pe bloggul lui si vad articolul de pe 1 septembrie – AICI

Si-ncep eu sa ma plang ca am ratat fix posibilitatea de a pleca la mijloc de octombrie in Olanda:( Norocul meu a fost insa ca, bilete la preturi mici am mai gasit. Am achizitionat de pe site-ul GoToGate chiar bilet mai ieftin – la 118 euro.

Recomandare mea este ca in cazul in care doriti sa mergeti la Amsterdam, sa nu alegeti varianta low cost pana in Eindhoven. Din Eindhoven pana in Amsterdam sunt mai bine de 100 de km si cand te gandesti ca trebuie sa te sucesti, sa schimbi, consider ca cea mai buna varianta este sa calatoresti mergand cu KLM sau Tarom 🙂

Ce o sa fac la Amsterdam? 🙂 Sa zicem ca-i „confidential” – nu de alta dar daca afla persoana care ma gazduieste ce o sa fac o sa ma stranga de gat. Totusi, in speranta ca nu o sa citeasca articolul o sa spun ca

  1. Imi doresc multe multe poze. 🙂
  2. De stat, am vrut sa stau 2-3 zile gandindu-ma ca mai mult stand, ma voi plictisi. Dar ideea gazdei a fost minunata – daca tot ma duc, de ce sa merg pentru Amsterdam?  Sa stau o saptamana si sa mai vizitez si imprejurimile zic 🙂
  3. Imi doresc sa slabesc 🙂 Adica sa nu mananc foarte mult:)
  4. Vreau sa beau intr-o seara rece, o ciocolata calda la o cafenea la care vreau NEAPARAT sa merg – si nu va ganditi la prostioare:)
  5. Vreau sa merg cu bicicleta. Putin de tot (mai mult nu pot) – daca vremea o sa imi permita.
  6. Daca tot am vazut cum e albastru de Voronet – vreau sa vad si albastru de Delft
  7. Sa merg si eu sa vad o piata de/cu flori. Nu sunt sigura ca o sa vad lalele inflorite toamna :)) dar macar un bulb-2 luati de la „mama” lor de-acolo tot trebuie sa iau. (Acum mai bine de 10 ani ne-a adus varul meu bulbi de lalele negre din Olanda. Au rasarit unele galbene de toata frumusetea.:) )

ams28. Da, o sa am nevoie de TIMPUL MEU LIBER! O sa vreau sa ma…pierd prin Amsterdam. Sa nu stiu unde ma aflu si sa comunic cu oamenii. 🙂

9. Nu o sa mananc niciun fel de prajiturele. 🙂 In ciuda faptului ca-s considerata o persoana plina de viata care experimenteaza tot felul de lucruri si e deschisa la lucruri noi pe care altii nu le-ar face, la inceput de iarna in 2013 mi-am promis ca nu voi gusta nimic din ceea ce are legatura cu…”drogurile” 🙂

10. Nu, nu o sa fiu interesata cum arata femeile din vitrine. Nu judec pe nimeni si daca stau sa ma gandesc probabil femeile respective castiga in 30 de minute cat castig eu intr-o luna:)

11. Vreau sa fac poze colorate. Cladiri colorate:)

AMSsursa: weheartit

12. 13. 14. 15. Pentru multe alte lucruri pe care le voi descoperi in Amsterdam…va recomand sa asteptati pana peste o luna.

Promit sa adaug si poze – la care voi scrie neaparat sursa in care nu-s facute de mine si… sa va povestesc pe unde-am umblat in …TARA TUTUROR LUCRURILOR POSIBILE.

VOI? ATI FOST IN OLANDA? CE ORASE/LOCURI IMI RECOMANDATI?:)

 

. – colegul meu Andrei a dorit sa adauge si el un punct in postarea mea. Asa ca punctul de la inceputul randului este…PUNCTUL LUI ANDREI:)

 

5 gânduri despre „Plec in Olandaaaaaa!

  1. Dacă e vreo țară unde nu e nicio bătaie de cap cu ”schimbatul” (vorbim de trenuri, da?) e tocmai Olanda. Trenurile sunt rapide, punctuale și dese. Singurul minus e probabil prețul destul de ridicat al biletelor.

    Prea multe poze colorate n-o să faci; va fi mai mereu înnorat.

    Cât despre pierdutul prin Amsterdam, e simplu și aproape inevitabil prima dată. 🙂

    Recomandări? Haine groase, impermeabile (sau pelerină de ploaie) și o mâncat o grămadă de Vla – de găsit la raionul de lactate din supermarket-uri. Și o porție de herring de la vreo gheretă. Și o tartă cu mere sau cu morcovi. Și, bineințeles, faimoasele napolitane cu caramel (stroopwafel). Am citit și punctul 3, dar treburile astea sunt un must…și de neregretat.

  2. Eu am fost in Amsterdam, in septembrie, acum 2 ani si am fost norocoasa. N-am vazut nici un nor cat am stat acolo, insa recomandarea e buna, ia-ti pelerina!
    In Amsterdam sunt multe de vazut…nu rata o plimbare cu barca pe canale, Muzeul Van Gogh sau Casa Annei Frank, care spune o poveste impresionanta.
    Incearca sa vizitezi si satele din apropiere: Zaanse Schans, Volendam, Markem, Giethoorn; sunt superbe si fiecare are specificul lui.
    Va fi suuuper! Abia astept sa te intorci cu impresii! Have fun!

  3. Va multumesc mult fetelor. Anca o sa am noroc de o gazda care si in cea mai gri poza reuseste sa puna culoare – la propriu si figurat – asa ca asta e cel mai bun test 🙂 Tarta de mere mi-a recomandat-o si el 🙂 Cica stie unde se face cea mai buna tarta – doar sta de 3 ani acolo :))
    Andreea sper sa am timp cat sunt acolo sa scriu impresiile – ca sa fiu sigura ca nu uit nimic 🙂

Lasă un răspuns

