Concurs Olanda

Si iata ca a venit si ziua plecarii in Olanda:)

ams
Recunosc ca nu e una dintre tarile pe care imi doream sa le vizitez neaparat. Nici Franta, nici Italia nu au fost si totusi mi-au placut foarte mult.:) Pana la sfarsitul lunii va voi impartasi impresii din Olanda, dar si sfaturi care sper sa va ajute in cazul in care unii dintre voi urmeaza sa ajungeti in concediu acolo.

Discutam ieri cu o vecina care m-a rugat sa ii aduc o moara de vant de acolo. Sub orice forma. De ciocolata, de magnet. Mi-a spus ca tare mult si-ar dori sa ajunga la un moment dat acolo. Replica mea a fost: Stati sa ma stabilez acolo si va invit pe la mine! Nu, Olanda nu e – momentan – tara in care vreau sa ma mut. Insa, orice tara poate sa devina „Tara Visurilor Mele” daca am un motiv suficient de bun.

Si pentru ca, la intoarcerea din tari straine nu pot sa nu vin cu magneti, am pentru voi un concurs. O sa aduc pentru voi 3 magneti care isi vor gasi ca „proprietar” frigiderul a 3 dintre voi. Ce trebuie sa faceti? Sa dati like si share acestei postari precum si like paginii mele

Castigatorii ii veti afla pe data de 25 octombrie!

Urmatorul articol este despre modul in care puteti economisi cel putin 100 de euro odata ajunsi in capitala Olandei – cardul I AMsterdam!

3 gânduri despre „Concurs Olanda

Lasă un răspuns

