Tu ce-ti doresti de Craciun?

De când am fost întrebată pentru prima oară ce îmi doresc de sărbători, am început să colind mallurile. Apoi magazinele online. Aşa se face că am găsit site-ul celor de la bestwatch.

Nu sunt o colecţionară de ceasuri. Imi plac în ideea că le admir în imagini sau în magazine. Bunica mea are, de exemplu, un ceas Seiko primit în urmă cu 40 de ani. Ceas care într-adevăr nu mai are brăţara originală dar care funcţionează la fel ca-n prima zi. Asta după ani întregi de purtare şi după…ce l-am scuturat odată cu pătura. De la etajul 4 🙂 Tocmai asta consider că este diferenţa majoră dintre un ceas no name sau fake şi unul original.

Şi tocmai pentru că Seiko înseamnă pentru mine o legătură de familie, am decis să îmi aleg unul dintre ceasurile firmei japoneze. Preferatele mele sunt

  seiko

Iar cel de-al doilea, care îmi pare că seamănă puţin cu modelul bunicii, având o formă dreptunghiulară, este acesta .

seiko2

Primul ceas este modelul Dress SXA099P1L. Il prefer pentru că se încadrează în stilul casual, aşa cum este şi stilul meu vestimentar – rar purtând haine elegante. Este genul de ceas „de zi cu zi” dar şi de … seară cu seară, având arătătoare cu inserţii luminescente.

In plus, aşa cum este notat şi pe el este un ceas rezistent la apă (100 m) şi vine cu o garanţie de 2 ani. 

Cei de la bestwatch au şi modele destinate partenerilor.

Cât priveşte preţurile, acestea sunt pentru toate gusturile şi buzunarele, putând găsi modele foarte frumoase şi la mai puţin de 100 de lei, ca să nu mai spun de reducerile acestei perioade.

Şi pentru că nu îmi place să arunc banii fără motiv, am hotărât să cumpar preţurile, site-ul best watch ieşind, de departe, câştigător.

De ce recomand cadourile-ceas? Pentru că sunt genul de cadou care nu se demodează odată cu timpul. Nu sunt precum ultimul model de smartphone care astăzi este atât de căutat şi cumpărat, urmând ca, în 2 ani să fie deja un model invechit.

Recomand cadourile-ceas pentru că le poţi ţine zi de zi la mână. Faptul că fiecare secundă îţi aminteşte de persoana dragă de la care l-ai primit.

Recomand cadourile-ceas pentru că timpul trece repede, uneori mult prea repede. Măcar să conştientizăm acest lucru privind spre un alt accesoriu şi nu spre ecranul smartphonului din geantă.

Şi pentru că, pentru mine, luna decembrie înseamnă, pe lângă Mos Nicolae, Moş Crăciun şi Revelion, ZIUA MEA DE NAŞTERE, nu am decât de aşteptat ca oamenii dragi mie să acceseze site-ul bestwatch şi să primesc cadoul mult visat fie în ghetuţe, sub brad sau frumos împachetat pe 8 decembrie.

Dar tu? Ce îţi doreşti să primeşti de Crăciun?

 

2 gânduri despre „Tu ce-ti doresti de Craciun?

Lasă un răspuns

