Tu ce faci in weekend?

De când n-am mai scris nimic…în primul rând am mai împlinit un an în plus 🙂 Cred că vârsta de 26 de ani pe care am avut-o până mai săptămâna trecută a fost cea mai frumoasă și plină din viața mea. Dar de data asta va voi povesti despre primul weekend al vârstei de…27 de ani. 🙂

Păăi…primul a fost cel trecut. La Unirii se desfășura Targul Dichisar organizat de Breslo. Iar eu trebuia să fiu nelipsită. Voiam să îmi cumpăr o pisică handmade:), să văd o burtă maaaare iar vremea de afară era perfectă. Recunosc: Capitolul Burtă mă pasionează de vreo 15 ani de când tot citesc materiale despre graviduțe. Acum, la muncă, lumea mă întreabă cât stau eu să învăț despre acest capitol. Sincer? Nici măcar o singură dată nu am citit cursul. Pur și simplu îl știam dinainte de a mi se preda:)

Bun. Mă trezesc sâmbătă și într-un târziu, peste teancul de cursuri de pe masă (curs ce fusese la început într-un plic mare, format A4), plicul dar culmea, cu ceva scris pe el. SURPRIZĂ! De fapt era alt plic, tot A4 pe care l-am văzut la 5 zile după primire. Era un cadou primit din străinătate, pe care gazda uitase să mă anunțe că l-am primit. M-am bucurat foarte mult de cadou chiar dacă întâi am încercat sî îl folosesc și abia apoi când n-am reușit deloc am citit instrucțiunile 🙂

Apoi am sunat-o pe Evelina, prietena mea din cămin de la Târgoviște care stă la o stație depărtare de mine și împreuna am mers în centru. Târgul…foarte interesant. Multe produse, mulți iubitori de handmade, burtici și pisici. Am râs o grămadă. A ieșit și un mic show. Eu tot ziceam că nu ies bine în pozele făcute de Evelina, ea apăsa continuu acolo pe buton…:))

Pentru duminică îmi programasem să ies pe aici pe lângă bloc doar că…de dimineața am primit mesaj pe facebook. Participand la un concurs al celor de la Tipare de croitorie am fost anunțată că mă aflu printre câștigători. Premiul? Trebuie ridicat în acea zi în cadrul târgului. Noroc că este un autobuz care pleacă din apropierea blocului în care locuiesc și merge până la Unirii – fără să schimb pe undeva, fără să merg pe jos. Și cum premiul mă aștepta la etajul III (Târgul a ocupat etajele II și III ale unei clădiri), m-am oprit iar la etajul II. (Câteva seri mai târziu cu ajutor am reușit să compun un fel de anunț legat de ceea ce am văzut duminică la târg. Suna cam așa: L-am lăsat câteva minute și când m-am întors, dispăruse. Semnalmente: păr eminescian, barbă sexy, ochelari de vedere. Poate să fie recunoscut după oasele feței și venele de pe mâna stangă:))) ) M-a amuzat foarte tare textul final și nu, nu e vorba nici de vreun câine (cum să aibă câinele păr eminescian?), nici de vreun copil (barbă sexy???) 

Apoi m-am plimbat prin centru, am mers pentru prima oară la Cărturești – unde am luat la rând toate etajele. Mi se pare foarte drăguț că ai posibilitatea să te așezi pe un scaun comod și să citești, am fotografiat 4 pisici strânse toate acolo în centrul vechi și am mai dat o fugă la Târgul de Crăciun de la Universitate. 

***

Cât privește acest weekend…Imi propusesem să merg și eu la Hello Free Z One Discount – un magazin din zona Pantelimon despre care am citit pe blogul Aurorei Toma , magazin care duminica nu este deschis. Apoi aveam de gând să merg spre zona de vest a orașului. Să mă opresc în Rahova la Carefour Vulcan, pe la prietenele mele pe care nu le-am văzut de mult timp, apoi în direcția – Plazza – până la Auchan Militari (Auchan îmi amintește mult de Sibiu – numai de acolo făceam cumpărăturile iar cel Auchanul meu preferat :))) din București este cel din Militari. 🙂 )

Schimbare de planuri însă. Imediat după incheierea acestui articol voi merge în Herăstrău. Deși până acolo fac în jur de 45 de minute în zilele obișnuite când metroul trece la un interval de 2 minute (nu la 10 minute ca în weekend), deseori vara aceasta am mers acolo să citesc. La începutul verii mergeam cu pungi pline de fructe pe care le spălam și mă apucam de citit în fața lacului la soare. Da, au mai fost deștepți pentru care cărțile sunt importante dar care râdeau cu gura până la ureche de obiceiul meu 1. De a merge singură în parc 2. De a nu mă îmbrăca sexy (pentru unii mersul în parc e obligatoriu însoțit/ă și cu haine provocatoare) 3. De a citi acolo (Pe modelul Dar ce faci, te dai mare că citești? DA. Dintre a mă da mare în parc cu formele corpului și goliciunea capului și a mă da mare că citesc…prefer varianta a doua.;P) 

Herăstrăul a fost pentru mine locul de relaxare într-un moment în care vechiul meu mod de a mă relaxa în București nu a mai existat. 

Cât despre ziua de mâine…păi…Auchan Militari, Târgul de Crăciun și Carefour Vulcan rămân încă pe listă.

Voi? Ce aveți de gând să faceți weekendul acesta?

Lasă un răspuns

