Cele mai dragute zambete

Pentru ca se implinesc 9 luni de cand o cunosc pe o persoana foarte draguta m-am hotarat sa scriu despre lucrurile care ma fac sa zambesc. Bineinteles ca persoana respectiva nu va citi dar avem prieteni prin nord. Nordul Europei nu al tarii :)))

In primul rand trebuie spus ca i-am dat „accept” datorita prietenilor comuni pe care ii aveam. De care ma leaga orice mers la Mc in 2. Eram in a doua zi de Paste la Mc in Drumul Taberei si ma trezesc zicand ca-mi amintesc cum am mers eu in Franta in noiembrie 2011. :)))

App acesta este unul dintre lucrurile care imi plac la el. Indiferent de care MC e vorba, eu de fiecare data stau sa tin locul ocupat la masa iar el coboara (intotdeauna alegem MC-uri cu etaj) sa aduca mancarea. E un gest masculin. Asa il consider eu:

2.Imi place ca e prieten cu Cezar.:))) Asta in cazul in care o sa imi doresc cadou un blog dragut. Cezar e un tip din Brasov care e un fel de Botezatu, Ciobanu sau alt designer. Numai ca el e…web designer, nu orice designer (punctul acesta a fost o gluma:)) )

3. Faptul ca imi ofera orice are el. Sau macar…apa si servetele. Prima amintire in acest sens care ma face sa zambesc e momentul in care se ridica pe la 6 dimineata, bea apa si cu toate ca doar intinzand mana puteam ajunge la sticla ma intreaba daca vreau si eu. Eu…eu eram in lumea mea 🙂 si zic pe un ton urat: NU! Pune intr-un pahar si mi-l intinde. Da, mi-era sete. Dar voiam sa evit orice contact cu el. La fel si cu servetelele. Eram … racita si puteam foarte bine sa ajung la ele dar totusi, s-a dat el jos din pat ca sa imi ofere unul.

ps

4. Imi place faptul ca desi e un om care traieste intr-un confort mediu superior nu are o problema cu dormitul nici pe canapele de o singura persoana (2 oameni pe o canapea adica)- si alea rupte, nici…pe jos. Pe podea! Singura problema pare sa fie cand este foarte frig pe jos :)))

5.Imi place cand e copil. Intr-una dintre seri decisesem sa mergem in Parcul Vacaresti. Pentru ca pamantul era prea imbibat cu apa ne-am razgandit si am intrat in Sun Plaza unde am descoperit magazinul cu jucarii. La intrare avea o masuta si scaunele pentru copii unde se putea sta si construi cu piese Lego. Bucuria lui. S-a asezat acolo si aproximativ 15 minute s-a jucat. A fost…adorabil. Daca erau mai multe piese crede ca nu il mai luam de acolo. Am stat langa el si, pentru ca eu nu m-am jucat niciodata cu micutele piese ma uitam incantata la el. E una dintre laturile cele mai frumoase posibil.:*:*:)

6. Imi place cand gatim. Sau gatesc. Sau…gateste. El stie sa prepare paste. (Toata lumea stie ca el prepara paste). Eu gatesc carnita de porc cu orez in stil chinezesc si mai multe retete de prajituri. Ultima este lava cake sau mouelleux au chocolat. Imi place ca ma ajuta, curata, taie, spala, usuca. Apoi ma si filmeaza si pozeaza cand gatesc. 🙂

ps1

7. Imi place cand mergem pe bicicleta. El pedaleaza…eu nu fac nimic. A fost o experienta mai mult decat amuzanta cea in care am „calatorit” prin Amsterdam stand comod pe bicicleta. (am stat comod spre sfarsitul plimbarii, la inceput nu m-am descurcat prea bine). Pentru ca…in spatele oricarui barbat puternic, sta o femeie puternica. Chiar daca e vorba de bicicleta:)

8. Imi place faptul ca imi face poze. Multe. Si le face bine. Intr-adevar, din 2000 de poze am primit maxim 100 dar e bine si asa. Pentru ca sunt de parere ca indiferent de felul in care trec anii, indiferent cum se schimba fizic oamenii sau relatiile dintre ei, pozele raman spunand povesti .:)

9. Imi place cand ne contrazicem. Si am dreptate. Ne petrecusem ceva timp la Carturesti si a venit timpul sa mergem la Gara de Nord dupa pachetul de la mama. I-am tot zis sa grabim pasul, el nimic. Si cand sa coboram treptele la Unirii 2, metroul in directia Victoriei-Pipera tocmai pleca. Urmatorul peste 8 minute. El zice ca ajungem mai repede daca schimbam magistrala. Eu nu si nu. Pana la urma, ca un om dragut ce e, a cobor cu mine pe magistrala 2. Iar odata ajunsi pe linia ce arata sageata spre Pipera, ii zic ca poate ar trebui sa urcam iar si sa trecem prin pasaj spre Unirii 1. El a zi ca nu mai urca, pana la urma ne-am gandit, ne-am razgandit, el a luat-o la fuga spre Magistrala 1, eu am ramas la 2. Bineinteles ca am fost sigura ca ajung inaintea lui. Si asta s-a si intamplat dar mi-a placut situatia. Apoi m-a ajutat cu ditamai bagajul, am stat strans unul langa altul in metrou, foarte dragut. Cred ca mi-as dori sa fiu undeva departe, mami sa imi trimita pachet iar el sa ma ajute. E…misto.

10. Poate acesta nu a fost in totalitate cel mai dragut moment, dar a fost special. A fost prima oara cand am parut un cuplu de oameni atrasi unul de altul. Era Vinerea Mare si asteptam la un semafor. Langa noi un domn nu exagerat de in varsta insa datorita situatiei familiare si a patimii pentru bautura arata clar a avea mai multi ani decat in realitate. Eu foarte indragostita ii dau un pupic (tipului de langa mine nu mosului:) ), apoi inca unul. Pupic insemnand un pupic nu altceva. Omul se uita la noi si incepe. Copiii mei sa va iubiti mult. Eu eram uimita cu totul. Zambeam, eram fericita, si suna super bine ce zicea omul. Sa va iubiti toata viata, pana in ultima zi. Aici incepuse sa mi se para exagerat dar nu stiam ce puteam comenta? Sa nu comentez nimic? Sa ii zic ca suntem de „ieri ” impreuna? Il aud pe tipul pupat zicand „Da. Multumim”. Si continuarea omului: Dar cumparati-va mama o camera. Nu va e rusine sa va (nu stiu cum a zis) in plina strada? Am si eu fete, nepoate, dar asa ceva nu face niciuna. Si tot continua si nu se mai schimba culoarea semaforului. Desi stiam ca nu facusem nimic ciudat sau exagerat, imi era rusine. Dar da, a fost frumoasa prima parte.

vla

11. Imi place faptul ca imi trimite, la ocazii speciale, diverse lucruri. Le primesc prin posta, in cutia postala. Imi trimite vederi, martisoare, brose, ingerasi de agatat in brad, o vaza draguta pentru flori. E extrem de atent si simt ca se gandeste la mine si vrea sa ma faca fericita. E cel mai dulce om.

12. Desi e un tip asa, mai de fitze :))) spuneam ca nu are o problema in a se inghesui sa doarma in 2 pe o canapea rupta de o persoana. Nici sa doarma pe jos. Culmea nu are o problema nici in a sari. Pe geam! Prima oara cand a venit la mine in Bucuesti a fost o situatie mai speciala. Si cum trebuia sa iasa neaparat din apartament dar nu putea pe usa…a ales cealalta varianta. 

13. Indiferent cat de rau sa simte, ma lasa sa fac ce vreau. Cand a venit la mine la „tara” i-a fost foarte rau. Extrem de rau. Eu, toata noptea am stat numai pe burta lui. Ba cu capul, ba cu mainile. Cum ma suceam, cum ma invarteam fix acolo ma asezam. Mi-a zis si el dupa cateva zile. Chiar mi-a parut rau pentru ce am facut. Mi-am amintit cand m-am operat de apendicita iar a doua zi a venit o cunostinta la mine la spital si din greseala s-a asezat pe picioarele mele. Am urlat odata si toata ziua nu am mai scos niciun cuvant cu persoana respectiva. EL in schimb nu a vrut sa ma deranjeze si m-a lasat sa stau eu cum imi era comod desi starea lui de sanatate nu era deloc buna.

14. Orice il rog accepta. Indiferent de locul in care doreste sa mergem, daca ii zic ca eu vreau altundeva, accepta. Indiferent daca el vrea sa mearga intr-un magazin cu haine, este de acord sa mergem la Sephora/Marionnaud, indiferent de cat de somn ii este daca il rog sa mai stea putin (cateva ore) treaz, sta. Ma ia in brate oricand imi doresc. E genul de om care vrea sa ii vada pe toti fericiti. Si face orice pentru asta.

Din toate motivele astea plus multe altele care nu imi vin chiar acum in minte e…cel mai dulce tip.

Lasă un răspuns

