Preferatele lui iunie

Deşi nu am scris până acum acest gen de articole, câteva produse folosite în ultima lună m-au convins să scriu despre ele.

Primul produs mă aşteptam să aibă efecte benefice asupra pielii mele chiar a avut 🙂 Incă din copilărie am probleme cu tenul însă nu am considerat niciodată neapărat necesar să merg la un consult dermatologic. 

In urmă cu ceva luni m-am simţit însă foarte rău şi am leşinat în casă lovindu-mă foarte rău la faţă, lovitura transformându-se într-o plagă suprainfectată şi ajungând urgent la medic (este vorba despre doamna dr Cojocaru Ioana care mi-a plăcut foarte mult şi care ofera şi consultaţii prin CAS la Regina Maria). Aşa că pe lângă nebuniile pentru lovitură am cerut şi un tratament pentru restul feţei.

Recomandarea a fost crema de la AcneOut. Crema este fabricată în Bulgaria şi chiar are rezultate vizibile. Din aceeaşi gama mai fac parte şi alte produse: gel de curăţare pentru aţă cu acid lactic şi oxigen, săpun cu acid lactic şi salicilic, tonic matifiant, loţiune activă pentru ten gras şi predispun la acnee şi cremă hidratantă.

Produsele nu se adresează numai persoanelor cu acnee dar şi celor cu ten gras sau fire crescute sub piele.

Preţul pentru produsul achiziţionat de mine am văzut că este între 50-60 lei însă eu am găsit crema la 36 de lei în Farmacia Tei (pe lângă cea de la Parcul Circului, este deschisă alta şi în Sun Plaza – în alte părţi nu ştiu să mai fie)

crema

Intr+adevăr, în comparaţie cu alte creme, gramajul este de 30 ml şi nu 50 dar îşi merită banii. 

Al doilea produs folosit şi de care sunt foarte mulţumită este Luxoil de la Wella Professional. Deşi am un păr foarte gras la rădăcină, vârfurile sunt total opusul. Placa o folosesc foarte rar, nu folosesc absolut niciodată fixativ sau spumă însă au fost perioade în care mi-am vopit părul şi de 3 ori într-o lună (în culori diferite) 

Eu până acum l-am folositt fie înainte de a mă spăla (cam 4-5 puffuri pe care le întind pe vârfuri seară, iar a doua zi fac baie), fie după baie dar o cantitate mai mică. Şi are un miros supeeeerb, exotic. 

Eu am dat pe sticluţa de 100 ml în jur de 60 de lei de la emag, am văzut că deseori este la categoria produselor reduse la preţ, fără reducere costând în jur de 100 de lei.

Recomandarea a venit de la o bloggeriţă pe care o citesc cu drag şi pe care o cunosc şi personal de pe vremea când obişnuiam să scriem pe foi la olimpiadă şi nu pe laptopuri, Aurora😉

wella-sp-luxe-oil-reconstru-620x423

In ceea ce priveşte colorarea unghiilor am o recomandare de la prietena mea Evelina. De fapt admirându-i pozele din vacanţa ei din Roma, mi-a atras atenţia în mod special oja purtată. Mi-a povestit că este de la Rimmel London aşa că la următoarea vizită în magazinul Auchan m-am bucurat să văd că oja este redusă la 5 lei. Mi-am luat o sticluţă şi cu toate că nu am nimerit nuanţa purtată de Evelina, este singura ojă care rezistă mai mult de 12 ore 🙂 ba chiar rezistă 4 zile. Nota 10.

Oja este un roz apropiat de roşu din gama Extrem Long Lasting.

Voua ce produse v-au atras atenţia în această lună?

fav

Un gând despre „Preferatele lui iunie

  1. Hei! Acum citesc postarea ta, cât mă bucur că îți place uleiul de păr.
    Ce frumos a fost cândva, când mergeam la olimpiadă!
    Te pup, Ana! La mulți ani pentru ieri, de ziua numelui!

Lasă un răspuns

