Planuri de vacanta

Mi-am facut pentru vara aceasta toate planurile posibile. In primele zile ale anului, pe cand beam un suc in mall vine intrebarea:
Vrei sa mergem in Franta la vara?
FR
A fost ceva sinonim cu intrebarea: Vrei sa ne casatorim? Probabil cand o sa fiu intrebata acest lucru o sa reactionez ca in acea seara.
Pentru cine imi urmareste blogul stie ca Franta este una dintre tarile mele preferate.
Ca si raspuns general a fost un 70% DA. Caci parca, intre timp in „top” intrasera si alte tari. Pe langa vesnica Franta.
Hai sa mergem in Croatia si/sau Muntenegru, am zis eu visand la mare.
CR
Bine, Croatia/Muntenegru si apoi ajungem si in Franta. Si-atunci mi-am dat seama ca Franta a fost tara unei perioade. Iar acum nu mai traiesc acea perioada
Si-au intrat ca posibile destinatii de vacanta
Ba Italia,
COMO
Ba Portugalia
PORT
Ba Elvetia
EL
Si mai era si Leuven pe undeva pe acolo – caci tot imi placea biblioteca, stilul si ciocolata:)
Apoi Buzau.
Apoi nordul tarii – caci voiam eu sa merg in zona muntilor mei preferate – pe care in generala, liceu si facultate i-am invatat cu cea mai mare placere – Oas, Gutai, Tibles.
Ba Rosia Montana
Ba satele din Transilvania
Ba ceva plaje unde sa ma pot bronza perfect (cu urme!!!) pe aici pe la Marea Neagra.
Deh, ne gandeam si la Texel – care este ceva din Olanda:) doar ca acolo rareori este soare
Si ne-am sucit si ne-am invartit pana am decis.
Inca ma intreb cum de nu mi-a venit mie ideea de Suedia sau Finlanda (Norvegia nu mai zic – desi Norvegia cred ca puteam sa o aleg pentru anumite persoane si o anumita atmosfera, in rest nu imi doresc sa vizitez in mod special)
A doua zi dupa am decis sa nu mai mergem in Italia am zis ca vom merge in Romania. La munte (ca sa fie el fericit si ca sa am eu poze misto), la Brasov si apoi la Sibiu (ca sa fiu eu fericita si sa am poze misto:)) ) Asa a ramas cateva luni. Pana astazi:)
Am muncit atat de mult in prima jumatate de an de toata lumea s-a mirat ca mai rezist. Am muncit pentru ceva bani in plus pe care sa am posibilitatea de a-i pune de-o parte si a-mi permite un concediu dragut, in care sa ma relaxez, sa rad, sa ma simt fericita si iubita.
Asa ca…noul plan pentru aceasta vara – cat a mai ramas din ea este urmatorul.
O sa incerc sa profit de fiecare weekend fie pentru a merge la piscina, fie pentru a merge acasa. Am cumparat in ultimii ani hamac, lavanda, candele, lumanarele absolut totul incat sa ma pot relaxa in curte. Am pana si vita-de-vie. Am acasa totul incat sa fiu fericita. Iar eu decid sa stau in Bucuresti sa muncesc. ORIBIL!
HAP
Imi doresc foarte mult sa…OLT! Oltul este raul meu preferat. De mica – caci m-a interesat aproape dintotdeauna folclorul si legendele – iar Oltul are o legenda. Apoi au mai fost si alte motive. Unul dintre ele fiind faptul ca este raul ce trece prin sudul judetului Valcea. Chiar vorbeam saptamanile trecute cu cineva din Dragasani. Si taca-taca despre debite, lungimi, adancimi, terasele Oltului la Dragasani. Persoana ma intreaba daca sunt din Dragasani. Nu, nu sunt. Daca am rude in Dragasani. Nu, nu am. Daca am fost in Dragasani. Niciatat! Iar comentariul a fost: Eu sunt din Dragasani si nu stiam nimic din ce imi zici tu. Tu daca nu  ai fost de unde stii? :)) Da, sa spunem ca in cativa ani m=a interesat subiectul. 
Apoi la sfarsit de 2013 am trecut si eu pe Valea Oltului. Urmand sa tot trec prin acea zona vara urmatoare cat am locuit la Sibiu. Da, superba zona.
Tot anul trecut imi doream sa fac plaja pe Valea Oltului – lucru care nu s-a concretizat.
Asadar…daca dorinta de a face o plimbare pe malul Oltului de la izvor catre zona de varsare pe bicicleta nu se poate indeplini (pentru ca eu nu merg pe bicicleta), macar o sa merg sa ma relaxez pe malul raului meu preferat (Autobuzul ma ia direct de la poarta casei si ma poate lasa oriunde aleg eu :X urmand ca seara sa ma aduca inapoi acasa. Ce poate sa fie mai frumos?)
OLT
olt2
(Poza asta este pentru o persoana nascuta la fel de …pe 8 decembrie ca si mine. Si nu, nu e Nicky Minaj:P )
Tot pentru aceasta vara imi doresc si sa ajung la Sibiu. E orasul meu preferat. E magic si romantic. 
Asadar acestea sunt planurile mele pentru concediul ce urmeaza sa il am la final de vara. Voi? Ce ati facut in aceasta vara? Ce planuri aveti?
Lasă un răspuns

