Dragasani

Multă lume îmi zice că scriu frumos. Atunci când povestesc întâmplări. Aşa ca o fac din când în când.

Drăgăşani e un oraş mic pe care îmi doresc să îl vizitez de mulţi ani. Nu ştiu exact de câţi. La început mi-am dorit să îl vizitez pentru că voiam să cunosc pe cineva care locuia acolo. Apoi…

E dimineaţă. M-am trezit la ora 5 şi am aşteptat să se facă 8. E 8. M-am gândit la această zi în ultimii 2 ani şi am făcut scenarii. Ce port, cum arăt, ce vorbesc. Astăzi realizez că toate gândurile sunt date peste cap. Că nimic nu e cum mi-am propus. Urmează să mă întâlnesc cu cineva urât dar atât de convingător şi care, din nu ştiu ce motiv, mă face să vreau să ne întâlnim. Nu mi-am dat seama că de lângă blocul meu pot lua un autobuz care să mă ducă până la Unirii unde are loc întâlnirea. Culmea. Am luat ACEL autobuz până la Piaţa Sudului iar de acolo metroul.

Omul în cauză traversează strada în fugă. Rămân surprinsă din acel moment. O persoană cu un corp frumos traversează alergând strada. Ajunge în faţa mea şi vrea să mă sărute. Mă enervez. CUM ÎŞI PERMITE? Un singur detaliu este asemănător cu pozele pe care le are, în rest pare altă persoană.

Mă surprind hainele. De ce în toate pozele e un slăbănog cu haine lălâi? De fapt, observ, are un corp de om mers la sală şi nişte haine care vin fixe pe el. Apoi…are nişte haine impecabile. Imaculate. Imi povestise în urmă cu o oră că a fost la o petrecere şi nu a dormit o secundă. Dacă nu accept să ies cu el ACUM o să adoarmă foarte repede şi va trebui să o lăsăm pe altădată. E opusul a ORICE. A imaginii lui din poze, a omului cu, care ies în perioada asta, a ceea ce mi-a spus el despre el.

Vrea să mâncăm la MC. Eu…eu nu. Insistă mult. Nu ştie ce comand de obicei la MC dar ştie că nu o să spun absolut niciodată NU unui pahar plin cu suc negru. Vine spre masa la care aştept cu cel mai mare pahar cu suc şi îmi spune că până la 10 se serveşte mic-dejun. N-au MC Puişor, preferatul lui. Şi mă anunţă că va merge la baie.

Aştept şi sper ca inima să îmi bată mai uşor. Nu se întâmplă. Incepe o melodie. Parcă a trecut o veşnicie de când e în baie. Vreau să iasă. Să asculte melodia. Să îi spun EU să o asculte şi apoi să ne uităm la videoclip. Ii dau mesaj să iasă mai repede. Imediat după, altul: Dacă nu ieşi, măcar ascultă melodia te rog. Iese. Melodia încă se mai aude şi ne uităm la videoclip. In momentul acela nu am idee ce e în sufletul lui. Voi afla peste o lună. Videoclipul e despre singura iubire adevărată. Poate să îşi continue relaţia. Are o ţară preferată. Poate să se mute cu iubirea vieţii lui acolo. Peste o lună când îmi povesteşte de femeia care l-a cucerit, îi propun să se mute în tară preferată şi să o ia şi pe ea. Ii spun ca are nevoie de sfatul unei persoane emoţionale, emotive şi sensibile ca mine. Imi mulţumeşte, recunoaşte că e prea realist şi are nevoie de un astfel de sfat dar realismul lui e mai important decât dragostea.

Suntem însă la MC şi ascultăm muzică. Fără vreun motiv ajung să îi povestesc despre dnl Isărescu. Omu-i din Drăgăşani. Isărescu.

Entuziasmată povestesc tot ce am citit despre podgoria lui cu tot cu cramă. Tipuri de vin, preţurile vinului Guvernatorului. Şi despre Conac. Povestesc că s-a deschis. Că într-o zi voi ajunge acolo. Când zic acolo nu ştiu dacă mă refer la Conacul respectiv, la orice pensiune sau la oraş în general. Povestesc şi despre modul în care mă imaginez stând peste noapte, ce port şi cum privesc în departare Oltul. E imaginea mea perfectă. Nu am habar că nu voi ajunge la acea pensiune niciodată dar visez. 🙂 Da, de la pensiune nici nu se vede Oltul. Dar mai contează?

 

Lasă un răspuns

