Summer Lovin’ Tag – produsele preferate ale verii

Pentru că din punct de vedere calendaristic este ultima zi de vară şi pentru că Ioana m-a invitat la o leapşă, zic să o şi completez. 

Rujul preferat

Nu obişnuiesc să folosesc ruj însă când îl folosesc este neapărat roşu. Nu contează perioada din zi sau anotimpul. Ce-i drept „descoperirea” a avut loc în primele săptămâni după ce m-am mutat în Bucureşti şi de atunci este preferatul meu.

 

ruj

Oja preferată

In cazul ojelor, indiferent cât de scumpe sau ieftine sunt, mai mult de 2 zile nu rezistă niciuna. Totuşi, cel mai bine m-am înţeles cu cele de la Rimmel, din gama Extreme Long Lasting, nuanţa preferată fiind roşu zmeuriu.

Costumul de baie preferat

La fel ca şi în cazul preferinţelor Ioanei preferatul meu este de la Tezenis, magazinul italienesc deschis în AFI. Pentru că anul acesta am petrecut un concediu mai ‘altfel” am hotărât să investesc într-un costum de baie mai special. Este un material mult superior celor din care erau făcute costumele de baie de până acum şi cu toate că este negru, detaliile colorate mi se par chiar amuzante. 

 

cos

Băutura preferată

Oricine ar răspunde că este Cola. Fie că este vorba de familie, prieteni sau oricine altcineva. Chiar întâmplarea a făcut ca în acest an, la mare, să mă întâlnesc pe plajă cu un coleg pe care nu îl mai văzusem de 3 ani. Aşa că m-a invitat la o sticlă de suc. Cola chiar! 

Culmea, dar nu. Fie am început să mă satur de Cola, fie – aşa cum mi se pare – nu mai e la fel de dulce cum era odată însă băutura preferată este limonada. Am băut acum 4 ani limonadă de pepene roşu în Timişoara şi a fost delicioasă însă vara aceasta am băut foarte multă limonadă clasică şi a fost preferata mea:)

Autobronzantul preferat

SOARELE:) Indiferent că am încercat autobronzant sau loţiune hidratantă cu un strop (sau mai multe) de autobronzant, indiferent că mi-am exfoliat şi hidratat pielea înainte sau nu, niciunul nu m-a multumit. Aşa că prefer sursa naturală pentru un bronz perfect (da, stau la plajă vara de la 9 la 18. Fără pauză. Nu-i bine dar asta sunt 🙂 )

Melodia preferată

Deşi mulţi s-au săturat până peste cap de cele 2 hituri de vara aceasta ale celor de la Carla s Dreams, atât Unde cât şi Acele sunt melodiile mele preferate de vară.

Accesoriul preferat

Accesoriul preferat de vara aceasta a venit, de fapt, la sfârşit de vară. Este cumpărat din Sibiu, e micuţ, are roşu (culoarea mea preferată), mă caracterizează mesajul şi e o amintire. A concediului de anul acesta. E… despre Ana hai-hui.

Parfumul preferat

AQUA DI GIOIA de la Armani. Parfumul are o persistenţă moderată. Notele de varf sunt lamaie de Amalfi si menta; notele de mijloc sunt iasomie, piper roz si bujor; Notele de baza sunt laudanum frantuzesc, cedru de Virginia si zahar.

aqua

Cartea preferată

Aici este foarte greu de răspuns căci vara aceasta mi-au plăcut 3 cărţi. 

Soţia din Paris de Paula McLain şi Sărbătoarea Continuă de Ernest Hemingway. Soţia din Paris se doreşte a fi un fel de jurnal al lui Hadley Richardson. Deşi nu ea este autoarea, Paula McLain se transformă în prima (din cele patru) soţie a lui Hemingway şi îşi povesteşte viaţa alături de scriitor. Viaţa în America şi plecarea în Paris, oraşul artiştilor anilor 20. Povesteşte situaţia grea în care au fost,  condiţiile de viaţa a unei familii sărace venite de peste ocean  în capitala Franţei, concediile, relaţiile cu ceilalţi artişti americani cunoscuţi la Paris şi în principal relaţia cu Scott Fitzerald. O poveste tristă pe alocuri despre o tănără familie.

Sărbătoarea Continuă, scrisă de această dată de însuşi Hemingway vine cumva în semn de recunoştintă pentru Hadley Richardson. Dacă în operele scrise de el în perioada în care au fost căsătoriţi, Hadley este singura persoană care nu apare în niciun rol, târziu de tot Hemingway scrie cartea relaţiei lor.

Cele două cărţi reprezintă aceeaşi poveste din perspective diferite.

A treia carte este (auto)biografia tenismenului care, deşi a fost locul 1 mondial a urât toată viaţa tenisul. Andre Agassi povesteşte despre copilăria lui, dezamăgirile, premiile câştigate şi turneele pierdute. Povesteşte despre prieteni şi recunoaşte că în timpul căsniciei cu Brooke (personajul principal din Laguna Albastră) în timp ce aceasta filma pentru episodul din Friends a fost atât de gelos încât odată ajuns acasă a luat toate trofeele câştigate până în acel moment şi le-a spart.

Ce am aşteptat cu nerăbdare

Cred că în general vara fiecare aşteptăm cu nerăbdare concediul. Da, deşi m-am mai bosumflat şi enervat uneori a fost un concediu minunat. Primele zile le-am petrecut acasă în Dâmboviţa. Am făcut lucruri pe care altfel nu le făceam deşi nu-s greu de făcut. Am mers în locuri părăsite (am ieşit cu vreo 20 de purici pe un picior şi 20 pe celălalt, am început să ţip şi să fac foarte urât:) ), am văzut meci la terasa din parc, am făcut poze frumoase (mi s-au făcut adică), am mers pe stadion (lucru pe care nu l-am mai făcut de 11-12 ani). Faptul că oamenii ăia jucau fotbal iar eu am mers în rochie şi cu rachetă de tenis nu a fost cea mai bună alegere. Dar nici foarte rea. Am stat cu soră-mea la masă, am fost alintată de faţă cu familia, am jucat cărţi, am traversat tot oraşul. Apoi a urmat plecarea la Sibiu :X şi mare. Da, chiar e frumos să te alinte aşa cineva şi să aibă grijă de tine. 

 

 

 

Un gând despre „Summer Lovin’ Tag – produsele preferate ale verii

  1. Ma bucur foarte mult ca ai preluat aceasta leapsa minunata :*
    Rujul rosu cred ca ti se potriveste perfect. Te-am vazut pe facebook purtand culoarea asta focoasa pe buze si iti vine de minune. In ce priveste oja, si eu am cam aceeasi problema. Insa cele care rezista la mine mai mult de 2 zile sunt ojele Sephora si ojele Opi. Ah, si Avon Gel. Chiar m-a surprins Avon Gel.

    Costumul de baie, ai avut dreptate, este tot de la Tezenis. Si cred ca imi place mai mult al tau :)). Si mie mi se pare genial materialul din care e facut, fiind foarte fin. Clar nu se compara cu niciun alt costum de baie pe care-l am.

    Si mai avem ceva in comun. Acqua di Gioia 😀 L-am terminat in decembrie, dar am pastrat sticluta pentru ca a fost unul dintre parfumurile mele preferate. Nu vreau sa-l uit ^_^

Lasă un răspuns

