Filmul pe care il astept

Era august 2014, era sâmbătă iar eu locuiam în Sibiu. Atunci am aflat că la sfârşit de an urma să apară The Theory of Everything, filmul care spunea povestea celui mai cunoscut fizician în viaţă, Stephen Hawking. Pe lângă subiectul emoţionant foarte mult mi-a plăcut traillerul care m-a cucerit de-a dreptul. Deşi apărut în noiembrie acelaşi an în SUA, am amânat să-l văd pentru a profita de lansarea în România şi a-l vedea în compania unei persoane speciale – spuneam eu. Când colo l-am văzut abia spre primăvara anului următor. A fost primul film pe care l-am aşteptat şi, cu toate că acel Hawking în vârsta de 20 de ani primeşte vestea că mai are de trăit 2 maxim 3 ani, deşi ştim cu toţii că a mai trăit, de fapt mai bine de 50 de ani şi încă trăieşte, nu are cum să nu te emoţioneze.

Astăzi însă vreau să vă povestesc despre un alt film. Il aştept de asemenea cu nerăbdare şi, cu toate că este posibil să nu ajungă în cinematografe, abia aştept sfârşitul lunii pentru a-l putea downloada – la sfârşitul lui septembrie urmează să fie lansat în Franţa

Se numeşte Juste la Fin du Monde şi este marele câştigător din acest an de la Cannes. „Juste la fin du monde” prezintă o zi din viața lui Louis (Gaspard Ulliel), homosexual și autor de piese de teatru de succes, care își revede familia după 12 ani de absență pentru a-și anunța moartea apropiată.

film

 

In lista personajelor se află şi preferata mea, Marion Cotillard pe care o ştim, în primul rând din filme precum Inception sau Jeux d Enfants.

Traillerul acestui film îl puteţi  vedea AICI

Lasă un răspuns

