Shopping de cosmetice – cele mai mici preturi din oras

Fie că este vorba de medicamente, suplimente, tipuri de condimente şi uleiuri, dulciuri, produse de îngrijire, produse pentru bebeluşi – scaune auto, cărucioare, pătuţuri, jucării, toate au preţuri accesibile la Farmacia Tei.

Am aflat despre această farmacie în urmă cu aproximativ un an. Ştiam că se află în zona Parcului Tei şi că, în weekend statul la casa pentru a plăti se întinde chiar pe mai bine de o oră. Şi de câte ori am plănuit să merg acolo parcă gândul de a-mi pierde atât de mult timp m-a făcut să nu merg. Până când s-a deschis şi în mallul din apropiere de locul în care stau.

Vă voi povesti lucrurile pe care îmi amintesc că le-am cumpărat eu pentru a vă face o idee. In primul rând atunci când răcesc, răcesc foarte rău. Iar atunci când am probleme cu gâtul…am probleme foarte mari. Indiferent cât Strepsils aş lua sau orice alt medicament sub formă de drops, în cazul meu nu are efect cu o singură excepţie. TANTUM (dacă este şi Lemon e perfect).

De fiecare dată când l-am cumpărat am dat aproximativ 10-12 lei pe 10 bombonele. Vă daţi seama cât de surprinsă am fost când farmacista de la Tei mi-a cerut 4.5 lei pentru cele 10 bombonele.

Alte produse cumpărate au fost o crema Acne Out (o cremă pe care o recomand persoanelor care au probleme cu tenul însă atenţie că usucă foarte tare tenul) pe care am cumpărat-o la 35 de lei în comparaţie cu preţul de 55 de lei din alte locuri.

Ultimele cumpărături le-am făcut în acest weekend când, deşi îmi propusesem să reîncep să economisesc, nu am putut rezista tentaţiei de a cumpăra 2 sticle de apă micelară de la Roche Posay – apă micelară pentru ten sensibil. Promoţia a fost sub forma 1+1 gratis. Aşadar am plătit 50 de lei pentru 2 sticle a câte 400 ml fiecare.

Deşi mult timp am folosit SUPER APA MICELARĂ DE LA GARNIER – care este atât de lăudată pe bloguri, am considerat necesar să fac o schimbare. Iar acum mă pot declara mai mult decât mulţumită de alegerea făcută.

roche

In ceea ce priveşte luna septembrie şi produsele de curăţare, am remarcat promoţii şi la apa micelară Sensibio de la Bioderma – 1 l la 65 lei (al II-lea produs cu 80% reducere, parcă aşa) dar şi cea de la Avene.

vihy

Pentru cei care nu sunteţi din Bucureşti sau chiar nu sunteţi din România, de la Farmacia Tei se poate comanda şi online. Găsiţi aici toate informaţiile necesare în acest sens.

Cât priveşte timpul petrecut la casă, nu mi se pare mare diferenţă între timpul petrecut în weekenduri şi cel din timpul săptămânii. Eu vă pot spune cum stau lucrurile în cadrul mallului Sun Plaza de unde fac cumpărăturile. In primul rând magazinul se compune din 3 zone. Una în principal din farmacie unde mai mult de 5 minute nu am stat niciodată, a doua – zona de dermatocosmetice unde plăteşti imediat produsele – urmând sa îl mai arăţi domnului de la pază la ieşire şi aia este tot iar al treilea spaţiul este cel care cuprinde totalitatea celorlalte produse şi unde, cel mai mult am stat 10 minute la rând.

roche1.png

Mie îmi place acest magazin-farmacie datorită multitudinii de produse dar şi preţurilor scăzute.

Voi aţi fost vreodată în acest magazin?

6 gânduri despre „Shopping de cosmetice – cele mai mici preturi din oras

  1. Am mai auzit de farmacia Tei de la cineva care cumpara produse pentru bebe. Isi face stocul de acolo ori de cate ori ajunge in Bucuresti. Nu am stiut ca au si site, dar l-am descoperit acum de la tine 😀 thank you!

Lasă un răspuns

