Ultimele dulciuri cumparate

Pentru că în weekendul acesta am musafiri şi ştiu că o să mănânc o tonă de dulciuri, încă de luni mi-am zis că nu cumpăr nimic până joi. Ieri însă nu am mai putut răbda şi, cu 2 LIDL-uri în apropiere (700 m distanţă între ele), un Carefour şi un Selgros şi am zis: PÂN-AICI!

Deşi am plecat cu gândul să cumpăr din raionul dedicat dulciurilor un produs din fiecare, am luat, până la urmă, 3 produse pe care în trecut le mai cumpărasem şi care îmi plac.

Produsele sunt acestea

d

Turta dulce are un preţ de 3 lei iar în cutie sunt aproximativ 15 bucăţi. Eu prima oară am gustat această turtă dulce la muncă, în urmă cu un an, cu ocazia zilei de naştere a unei colege.

Deşi nu am cumpărat-o de multe ori şi nu e chiar cea  din copilărie trebuie să recunosc că îmi place mult.

Dropsurile – acestea au fost cumpărate pentru prima oară, în trecut cumpărând dropsuri cu o altă aromă. Fiind din cele cu interior lichid se consumă foarte repede.

Aromele dropsurilor sunt zmeură, piersică, portocală şi lămâie.

d1

Despre al treilea dulce pot scrie oricât. Chiar un articol separat. Deşi nu îmi place sportul şi îl ocolesc încă din şcoala generală, există şi un sport exceptie. Ritter Sport!

Chiar dacă nu este o ciocolată olandeză, mie îmi aminteşte de această ţară. Să vă povestesc. De mulţi mulţi ani am început să văd această ciocolată pe rafturile magazinelor. In ciuda ambalajului atât de colorat şi a tabletei pătrăţoase nu am cumpărat-o niciodată.

Apoi, anul trecut am ajuns în Amsterdam. Când ai prieteni care nu iubesc dulciurile partea bună e că: 1. când cumperi „ceva bun”, ai mai mult produs pentru tine netrebuind să îi împarţi 🙂 Dacă e ziua acelei persoane şi îi rămân de la aniversare tort, prăjituri, dulciuri, de fapt îţi rămân ţie. 

Cred că unul dintre primele lucruri făcute odată ajunsă cu bagajele la destinaţie a fost să deschid dulapul cu dulciuri şi să zâmbesc la ele. In acea zi nu am văzut ciocolata respectivă. După câteva zile, când eram îngheţată de frig (mă aşteptasem să fie mult mai cald în Rijksmuseum) şi mai oprisem (bicicleta o oprisem) şi în parc şi…mai eram şi leşinată de foame, el a scos o ciocolată Ritter Sport din rucsac;)

Nu mi-a trecut nici frigul, nici foamea dar a fost foarte bună.

In România o găsiţi la principalele supermarketuri la un preţ între 5.5 şi 6 lei iar la Lidl la 4.5 lei.

Nu am gustat multe sortimente însă preferata mea rămâne clar, cea cu biscuite.

V-o recomand!

d2

Dulciurile voastre preferate care sunt?

2 gânduri despre „Ultimele dulciuri cumparate

Lasă un răspuns

