Particip la Super Blog editia de toamna 2016

Am descoperit acest concurs organizat pentru bloggeeri în urmă cu mai mult timp. Era o toamnă, aveam o ciocolată caldă în dreapta şi, într-o pauză de la jocul meu preferat de pe vremea aceea – Farmville 🙂 – am hotărât să caut ceva bloguri interesante. Aşa am găsit concursul Super Blog şi blogurile participante. Am început să citesc articole, atât participante la concurs cât şi în afara lui.

Mai târziu am descoperit că o fostă colegă de olimpiade, „conjudeţeancă” de-a mea,  Aurora, participă la rându-i la concurs cu articole minunate.

După încă un an povesteam cu cineva  despre acelaşi concurs, persoana de lângă mine exprimându-şi impresia: un concurs prea greu iar numărul ridicat de participanţi îl fac să devină şi mai greu.

Anul acesta însă mi-am propus să mă înscriu şi eu. Cred că îmi primul rând o să mă distrez, o să îmi pun mintea şi imaginaţia la muncă, o să cunosc oameni noi şi minunaţi, concurenţi alături de mine şi, de asemenea, o să fiu la rându-mi cunoscută.  

bb

2 gânduri despre „Particip la Super Blog editia de toamna 2016

  1. Bun venit in SuperBlog, Ana! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna creativa iti dorim!

Lasă un răspuns

