Ultimele cumparaturi de pe Elefant.ro

Pentru că tot a venit vremea de toamnă  şi probabil stăm toate în casă la căldură (cine are:) ) am zis să vă prezint ultima comandă primită de pe Elefant.ro (sunt sigură că într-o săptămână o să vină iar căldura. Anul trecut eram la sfârşit de octombrie şi luam masa în curte, la ţară purtând un maieu şi pantaloni 3/4).

Aşadar, deşi am spus că nu mai dau banii pe niciun fel de produs cosmetic pentru că oricum nu mai am loc de ele şi nici măcar nu le folosesc, nu m-am putut abţine când am văzut reducerile de săptămâna ce tocmai se încheie de pe Elefant.ro.

Am cumpărat două produse iar preţul ambelor a fost de 58 de lei în comparaţie cu preţul întreg – 114 lei.

Ambele produse sunt de la Revlon. In primul rând avusesem vechea formula a fondului de ten Colorstay care era nuanţa 180 – Sand Beige. Nu pot spune că era o diferenţă mare între culoarea tenului meu şi acea nuanţă însă ea exista. Odată cu apariţia noii game, cea cu pompiţă, am decis să cumpăr o nuanţă mai deschisă iar 150 Buff este, cu siguranţă, nuanţa care mi se potriveşte. 

Ce am remarcat la noul fond de ten? Este mult mai lichid, lucru care nu mi se pare neapărat un beneficiu însă parcă acoperă chiar mai bine decât fostul Colorstay şi sunt mai mulţumită în rest de el (probabil şi datorită nuanţei:) ). Iar raportul calitate-preţ (40 lei) mi se pare chiar foarte bun.

Al doilea produs a fost pudra compactă nuanţa Light Medium – 830. Deşi am un ten foarte gras, nu am fost adepta pudrelor până la primul job în Bucureşti la firma Yves Rocher (unde mă machiam cât era ziua de lungă). Aşadar prima mea pudră a fost o minunăţie de la YR. Cuţia este împărţită în 2 părţi, într-una fiind cu blush cu sclipici şi efect bronzant, în cealaltă o pudră compactă o nuanţă mult prea închisă pentru mine (cu excepţia verii).

Aşadar, datorită preţului de 18 lei, a nuanţei deschise şi a brandului care m-a convins am adăugat în coş pudra de la Revlon.

Aceasta are un design foarte simpatic şi deşi nu ai crede că are şi oglindă, nu doar că are însă are şi un bureţel pentru aplicarea pudrei (eu folosesc pensulă dar e o pudră care…arată mişto:) ) 

Pot spune că nu m-a dezamăgit nici pe departe. Este un produs de calitate care fixează machiajul şi împiedică strălucirea feţei.

Ambele produse arată foarte natural pe faţă şi nici nu sesizezi că sunt acolo.

Voi aţi încercat aceste produse? Care sunt produsele voastre preferate pentru ten? Ce alte produse de la Revlon îmi recomandaţi?

 

Lasă un răspuns

