Cateva produse…albastre

Pentru astăzi am hotărât să vă prezint câteva produse albastre 🙂 Este vorba de câteva produse care îmi plac sau care mi-au trezit curiozitatea.

In ceea ce priveşte iaurtul cu fructe, de câţiva ani preferatul meu este cel de la Muller. De fiecare dată când merg la supermarket obişinuiesc să cumpăr câte un pahar din sortimentele cu fructe. Vişine, căpşuni, afine, mure şi zmeură şi piersică. De departe preferatul meu este însă cel cu vişine. Preţul pentru varianta mică este de 1.5 lei iar pentru cea mare în jur de 5-5.5 lei.

img_4239

Cremele de brânză preferate sunt Philadelphia si Almette. Ambele în varianta nature. Bine, pe Almette scrie smântână însă eu o numesc nature. Aceasta şi cea cu verdeaţă sunt singurele încercate până acum. Reclama de la Amette a fost întotdeauna una dintre preferate iar în copilărie când am mâncat pentru prima oară acest produs recunosc că alegerea a fost făcută pentru că mi-a plăcut reclama foarte mult. Puf de păpădie, munţi, iarbă şi văcuţe sunt imaginile cu, care o asociez. 

Laptele nu a fost niciodată un aliment care mi-a plăcut aşa, simplu. Cel mai des îl consum fie cu cereale Nesquick fie adăugat peste cacao de la aceeaşi firmă. Deşi preferatul meu este cel de la Napolact (de la aceeaşi firmă aleg să cumpăr şi smântâna sau untul – când este vorba de prepararea prăjiturilor) deseori aleg varianta mică a celor de la Zuzu în principal din motiv de cantitate. Niciodată nu aş putea consuma un litru de lapte în câteva zile. Aşa că 500 ml e cantitatea ideală pentru momentele în care mi-e poftă de ceva bun sau un mic dejun dulce:)

img_4234

Brânzeturile de la Frico sunt o descoperire de la muncă. De ce de la muncă? La intrare vin, cam o dată la 2 luni, nişte domnişoare cu pliante de la Mega Image şi cu câte o mostră din câte un produs. Acum câteva luni am primit o bucăţică de brânză de la Frico. Deşi nu am ţinut neapărat să o gust la un moment dat m-am gândit că dacă tot o am şi e atât de frumos ambalată, să încerc. Dacă nu aş fi mâncat în Olanda brânza la rotocol mic şi ambalat în diverse culori aprinse, probabil îmi placea şi mai mult cea de la Frico însă având experienţa brânzei olandeze…din …Olanda, o să îi dau celei de la Frico nota 8.5-9. 

Totul la ei arată foarte olandez. Cel puţin site-ul, pe mine cel puţin, numai privindu-l mă face să îmi doresc să ajung acolo cât mai repede. 🙂

Cei de la Frico au 3 sortimente de brânză. Gouda, Edam şi Maasdam. Fiecare se găseşte atât ambalată-feliată (pacheţele de câte 150 gr la preţul de aproximativ 7 lei. Eu am cumpărat-o pe aceasta la promoţie şi am achitat 5 lei), fie bucăţi mai măricele (220-260 gr în funcţie de sortiment) fie sub formă de roată şi aici deja cantitatea diferă foarte mult – de la 1.9 kg greutatea brânzei Edam până la 13 kg pentru Maasdam.

Având în vedere că descrierea celei cumpărate de mine – Maasdam – este  un gust fin, dulceag și aromă de nuci, probabil nu a fost cea mai bună alegere, însă promit să vin cu impresii.

img_4232

Acum, dincolo de produsele albastre o să vă prezint alte două produse care înseamnă mai mult decât (un ambalaj) albastru. Inseamnă mult mai multe culori. 

Cartea de colorat pentru adulţi (anti stres) Armonie şi culoare pentru clipe de relaxare – are 28 de file şi am plătit pentru ea 18 lei cumpărând-o din librăria Librarium de la etajul 1 al Sun Plaza. Am cumpărat-o în principal pentru a colora în pauzele de la muncă. Deşi jobul de call center presupune întotdeauna un mediu destul de stresant de lucru, deşi eu sunt o persoană care se stresează din ORICE, pot spune ca la muncă nu am niciun stres:) Poate părea foarte ciudat. Totuşi în ultimul timp decizile pe care le am de luat îmi dau o stare mai puţin plăcută. Aşa că am simţit să îmi colorez puţin viaţa. 🙂 şi a mă gândi la ceva la frumos decât lucrurile de zi cu zi. Imaginile sunt foarte divere, neavând o anumită tematică.

img_4229

Produsul cu, care am dat greş din păcate au fost creioanele colorate. Am ales unele cerate. Deşi sunt moi, nu trebuie să apeşi pe ele ca să coloreze şi clar, nici nu le ascuţi, problema lor este că sunt groase şi oricum ai încerca să faci, depăşeşti cu mult conturul imaginilor. In al doilea rând cred că mult mai potrivite pentru gusturile mele sunt cariocile având o culoare mult mai intensă şi un vârf mult mai subţire. 

Dacă totuşi vreţi să cumpăraţi nişte creioane bune pentru cei mici, le recomand pe cele de la firma Primo. Am plătit 6 lei şi le-am găsit în Carrefour.

IMG_4244.JPG

Voi aţi încercat aceste produse? Ce impresii v-au lăsat?

img_4242

Lasă un răspuns

