Amster…CATS

Probabil este foarte uşor de realizat despre ce este articolul de astăzi. Da, nu ştiu dacă în Amsterdam sunt câinii cu covrigi în coadă. Poate da, poate nu. Ce vă pot spune însă este informaţia despre pisici.

Pisicile din Amsterdam – sau cum îmi place mie să le spun pisicile amsterdameze – sunt mari şi grase. Fiecare pe care am întâlnit-o mi-a plăcut şi am vrut să o iau acasă (nu în România ci la el în Olanda) însă de fiecare dată m-am  gândit că poate au un stăpân care ar plânge după ele şi ÎN AL DOILEA RÂND El nu poate să ia o pisică în chirie.

Una dintre ele mi-a dat şi o idee în privinţa numele pe care îl voi pune următoarei pisici: Mika. Bineînţeles că nu a fost cineva care să ne facă cunoştinţă 🙂 pur şi simplu eram în Haga iar pe o poartă era scris că s-a pierdut o pisică şi dacă cineva a văzut-o e rugat să ofere informaţii. Pe acelaşi anunţ era trecut şi numele ei – Mika.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

