Ce am cumparat de Black Friday

Deși articolul acesta vine cu întârziere, m-am decis să vă povestesc ce mi-am cumpărat și eu de Black Friday. In primul rând nu mai cumpărasem niciodată cu ocazia acestei „sărbători” și m-am decis că a cam venit momentul.

Ceea ce nu mi-am cumpărat au fost haine (sunt foarte pretențioasă deși nu se poate spune că am vreun nu știu ce stil) și poate ceva mai multe cosmetice. Așadar comanda a fost formată din 3 produse de care sunt foarte mulțumită. 

De pe EMAG mi-am cumpărat un laptop. Nu e cel mai bun nici cel mai scump însă pentru ceea ce fac eu e mai mult decât perfect.

Mai aveam unul de la Asus pe care îl am de foarte mulți ani și indiferent ce îi făceam era nevoie să fiu chinuită minute în șir până reușeam să potrivesc încărcătorul și în plus mergea greoi. De asemenea, de foarte mulți ani minus 1 (față de laptop) aveam un notebook.

Este vorba despre acest laptop pentru care am plătit aproximativ 1400 lei.

res_268149176a1a3a403622983c7f8ef4c8_full.jpg

De pe site-ul cu Elefanți 🙂 am mai cumpărat două produse. Știam foarte bine despre ce este vorba. In primul rând cartea SOȚIA DIN PARIS pe care în trecut o împrumutasem de la Bookster și mă atrăsese titlul. Franța, Parisul, Marsilia, lavanda, au fost niște locuri și cuvinte care ceva ani au însemnat foarte mult pentru mine. Cartea este despre relația lui Hemingway cu prima lui soție. M-a emoționat foarte mult cartea, povestea, eforturile și mi-a stors câteva lacrimi. 

Povestea cu Franța a fost că mi-am dorit foarte mult să merg acolo până într-o zi toridă de vară când am realizat că nu mai țin neapărat. Și totuși această carte mi-a amintit de dorințele mele. Mi-a amintit o parte din motivele pentru care îmi doream să stau toată viața acolo.:)

Cartea a costat, redusă 50% sub 20 de lei

sotia-din-paris

Cel de-al treilea produs a fost de la Revlon, un anticearcăn în cea mai deschisă nuanță. Și acesta a avut reducere de 50% și a costat, asemenea cărții, sub 20 de lei. 

Sincer nu aș putea să îmi dau cu părerea în cazul lui. Presupun că face cam ce face orice anticearcăn 🙂 

revlon-corector-anticearcan-solid-photoready-8386297

Așadar eu mă declar foarte mulțumită de cumpărături și…aștept următoarele runde de cumpărături. 🙂

Sper că și voi ați reușit să vă cumpărați lucrurile pe care le doreați la prețuri mici.

 

Lasă un răspuns

