Unde gasesti cazare ieftina in Sibiu

In perioada în care eram cu adevărat îndrăgostită de Sibiu multă lume credea că am fost acolo, mi-a plăcut și vreau să mă mut. De fapt nu. Nu fusesem niciodată dar știam că îmi place:)

Am locuit acolo câteva luni, m-am îndrăgostit de loc, de oameni și peisaje. Sibiul este genul de oraș frumos oricând. Fie că este vorba de primăvară când totul înverzește, vară când este atât de plin de viață și turiști, toamna când sunt temperaturi tocmai potrivite pentru plimbări sau iarna când are loc atât de cunoscutul Târg de Crăciun iar procentul de ocupare a unităților turistice de primire se apropie de 100%.

Ceea ce nu am știut până vara aceasta a fost locul în care ne putem caza în Sibiu la un preț decent și condiții bune. Căci, deși am stat 3 luni acolo, niciodată nu m-am gândit să mă interesez în ceea ce privește cazările. De fapt cred că nimeni, odată ce se mută într-un oraș nou nu face asta:)

Așa că 2 ani mai târziu, vara aceasta, după 20 de locuri notate pe lista de cu Unde plecăm în concediu am ales Fieni, Sibiu și Costinești. Cel mai teamă mi-a fost de găsirea unei pensiuni în Sibiu. Și am tot amânat căutarea locului până cu 4 zile înainte de plecare când l-am pus pe EL să caute. Serios? Crezusem că nu găsești nimic atât de din scurt tocmai vara, tocmai la Sibiu.

După câteva minute primesc pe facebook un link cu o pensiune care…nu mi-a inspirat nimic bun. Știți instinctul ăla pe care-l ai uneori? La fel a fost și la mine. Și pentru că eram în timpul serviciului, n-am putut să mă uit prea atent. Pensiunea  fost găsită pe booking și…în primul rând era un preț prea mic pentru cazare (pentru un astfel de oraș și această perioadă a anului) în al doilea rând mi s-a părut amplasată într-o zonă ciudată. Am zis cu jumătate de gură bine (de fapt cu jumătate de mână) și aia a rămas. Până în ziua în care am plecat spre Sibiu. După multe certuri (ba că s-a trezit prea târziu, ba că nu se mișcă mai repede, ba că nu știu ce; după ce am realizat că de la Târgoviște spre Sibiu avem inclusiv duminica autobuz – pe Valea Oltuluuuuui 🙂 dar că până la Târgoviște nu circulă autobuzul și ne-am certat iar; după ce am luat autobuz pe cealaltă rută Fieni-Brașov și mi-a fost rău în autobuz, am ajuns la concluzia că dacă tot n-am plătit avans, să renunțăm la cazare, să rămânem în Brașov și să ne întoarcem seara acasă. El…NU. Iar ceartă).

Acum să vă povestesc. Pensiunea se numește HAPPY DAYS și mi-a plăcut unde e amplasată. Nu e în centru unde auzi mereu zumzet de turiști, ci e tocmai bine, amplasată la 10 minute de mers pe jos de centru, în apropierea Pieței Cibin (piața mea preferată din Sibiu. Intr-adevăr este singura piață la care mergeam în Sibiu, nu am grad de comparație pentru ea dar într-adevăr oferta produselor este foarte bogată)

Pentru 2 nopți, 2 persoane, am achitat 280 de lei, adică 70 de lei de persoană pe noapte – un preț foarte bun după părerea mea. 

Noi, de la gară până acolo am mers pe jos, lucru care nu a fost tocmai plăcut având în vedere că era ora 13 și era foarte cald, însă odată ajunși acolo am fost încântați de ceea ce am găsit…de îndată ce am intrat în clădire. 

In primul rând ne-a plăcut întunericul și răcoarea de la recepție:) Mie mi-au plăcut mult și bomboanele din bolul de la recepție. Cum urcam, cum coboram, luam câte o bomboană:) Am luat 2-3 dar apoi mi-era rușine să mai iau așa că îmi lua EL câte una și mi-o dădea după ce ieșeam. Eram foarte încântată:))) 

Camera a fost la etajul 1 cu un mic balconaș închis iar în rest nu am simțit lipsa vreunui lucru. Camera a fost foarte curată, cu perdele și draperii în așa fel încât turiștii să poată dormi până târziu fără să fie deranjați de soare (nu a fost cazul nostru:))) ). Internet wireless și televizor care la început ne-au dat bătăi de cap . Nu înțelegeam de ce EL poate să se conecteze iar eu nu. Și nu înțelegeam de ce nu funcționează televizorul. Răspunsul? Pentru fiecare dispozitiv pe care îl conectezi la internet este nevoie de o foaie cu o parolă oferită de pensiune iar în cameră nu am găsit nicio foaie ci aveam una singură dată de la recepție. Doamna de la parter a fost însă foarte drăguță și a spus că ne dă atâtea parole câte avem nevoie. Televizorul…deși am încercat amândoi să îl deschidem, nu știu în ce mod am încercat, doamna de la recepție a urcat ulterior cu noi și…a apăsat pe buton (pe care noi mai apăsasem de 2 ori) și surpriză…s-a aprins televizorul (Săracii oameni de la pensiune or fi crezut că habar n-avem să deschidem un televizor:))) )

Cât privește baia, întotdeauna am fost de părere că o baie spune multe lucruri despre un loc. O baie impecabilă, cu săpunuri, geluri de duș, căști de baie, uscător de păr, cabină de duș, toaletă și chiuvetă, câte 2 prosoape pentru fiecare – albe și fără pic de pată, toate impecabile de parcă erau de curând montate. Nici pic de igrasie sau alte lucruri asemănătoare. 

La un moment dat m-am gândit că ceea ce lipsește este un coș de gunoi în plus însă într-adevăr, parcă totuși nu voiam să stau cu coșul de gunoi lângă pat.

Din ceea ce am citit online sunt și păreri contra. Am citit câte ceva despre condițiile din băi – dar așa cum am spus mi s-a părut foarte curat. Am citit și despre situația cu apa. Intr-adevăr prin asta am trecut și noi. După o zi călduroasă, în care transpirasem mult și îmi petrecusem 4 ore într-un tren în care la un moment dat era un miros de-ți pica nasul, am vrut neapărat să fac un duș. Oricât am încercat să găsesc o temperatură a apei, temperatură care să mă mulțumească, nu am reușit. Fie era prea rece pentru preferințele mele, fie prea fierbinte. Același lucru l-a constatat și EL însă nu știu dacă e neapărat un minus. In principiu n-am avut o problemă cu acest lucru. 

Legat de comentariile altor persoane în ceea ce privește că nu poți ajunge seara târziu pentru că găsești ușa de la intrare încuiată, de asemenea este adevărat într-o mică măsură. Intr-una din seri am ajuns și da, era ușa încuiată. Insă odată ce apeși pe sonerie imediat ți se deschide, nu se uită nimeni urât la tine ci ești întâmpinat cu zâmbet. Probabil și cei de la recepție mai au de făcut prin altă parte a pensiunii câte ceva și cel mai bine le este să încuie atât timp cât nu este nimeni la intrare.

Așadar, datorită condițiilor, amplasării, prețului și calității persoanelor de la recepție, pensiunea Happy Days primește notă maximă și o recomand oricui dorește să petreacă câteva zile în Sibiu.

Pentru poze și alte informații puteți accesa acest link de pe booking sau site-ul pensiunii

Lasă un răspuns

