Cat platesti sa ies cu tine?

Se spune că pentru femei banii sunt mai importanți. De multe ori ele își colorează părul, unghiile, își măresc bustul din banii LUI. Bărbați care să-și mărească părți ale corpului din banii femeilor parcă-s cazuri mai puține:)

Deseori sunt zgârcită. Alteori arunc cu banii. Vorba mamei Cum vine aia să îți iei telefon mai scump decât laptopul? Mda, parcă sună ciudat când încep să mă gândesc mai bine. 

Mă întreba cineva odată cât m-a plătit cineva ca să ies cu EL. Până acolo au fost și alte lucruri însă.

Păi am ieșit cu cineva care câștiga peste 1500 de euro. E un salariu bun pentru România. De cel puțin 15 ori am ieșit. Și antepenultima oară i-am promis că o să scriu pe blog că mi-a plătit o sticlă de suc:) Da, povestisem în nenumărate ori cât de zgârcit e. Nu doar că nu întreba niciodată dacă vreau ceva. De la restaurant, de la bar, de la supermarket, din frigider, din bufet. Era mai rău. Mergeam și mânca pizza. Iar eu beam. Cidru. Ospătarul întreba dacă aduce pizza pe 2 farfurii. Iar el întreba mirat DE CE să o aducă pe două farfurii? Apoi ospătarul întreba dacă aduce 2 tacâmuri iar el explica foarte clar. EU MĂNÂNC PIZZA! Și își bea limonada. Când nu mai era niciun strop întreba dacă vreau. Ii răspundeam că nu. Iar el se bucura – oricum nu mai aveam!

Omul totuși e foarte ok. Dacă fugeau femeile în astfel de situații? ORICARE! Eu nu! Pentru că nu mă apropiasem de el pentru că avea un salariu de 8000 de lei. Mă apropiasem pentru calitățile pe care le avea. Pentru că înainte să mă mut în București crezusem că e omul la care oricând aș apela s-ar afla ACOLO pentru mine. Apoi timpul a trecut, eu m-am mutat la București și a fost o vreme când mi-a demonstrat că da, am avut dreptate 🙂 

***

Ieșind cu el am realizat că încep să devin materialistă. Insistam să nu îmi plătească sucul, meniul de la MC, taxiul. Insistam la fel de mult ca înainte. Pentru că-s independentă financiar. Și totuși îmi plăcea. Câștiga cam dublu față de prima persoană. Și cel mai important lucru era să fie o gazdă bună. Să plătească oricât pentru ca oamenii de lângă el să se simtă bine.  

Prima oară mi-a plătit 40 de lei. Impărțisem cheltuiala pentru petrecere la numărul de musafiri așadar fiecare avea de plătit pe produse 40 de lei. El a spus că-s invitata lui și nu m-a lăsat să plătesc.

Odată ne-am plimbat mult. Mult de tot. Ne opream lângă fiecare indicator rutier, arătam cu degetul spre el și râdeam. Și știam că port pantalonii scurți și am celulită. Și că am o bluză scurtă și am burtă și sâni mici. 🙂 

A plătit partea mea de drum cu taxiul. 8 lei/2 – 4 lei. 

Mi-a plătit o sticlă de 500 ml de Cola – 3 lei.

Mi-a plătit o sticlă de Lipton de Zmeură. Mie, căreia nici nu îmi place zmeura. Și nici Liptonul – 5 lei – că era la o terasă.

Mi-a plătit intrarea la un film. Un film la care, ce coincidență, eram singurii spectatori – nu știu cu, cât se închiriază o sală de cinema.  

E puțin? Nu știu! E mult? Nu știu! E…o sumă! Și cu toate că eu câștig de 10 ori mai puțin decât el, oricând mi-am permis o sticlă de suc și un bilet la film, nu am avut niciodată nevoie de un bărbat pentru asta. Ba mai mult, mi-am permis să plătesc o sticlă de suc și celui care MAI IERI întreba cu cât am fost plătită pentru a ieși cu X-ulescu.

Nu aș ieși niciodată cu cineva care să mă plătească. Pentru că am o părere prea bună despre mine. Și dacă eu NU VREAU SĂ IES CU CINEVA, acel cineva poate să îmi ofere LUNA DE PE CER și tot nu ies cu el. 

Am ieșit cu omul ăsta pentru că m-a făcut curioasă. Pentru că mereu am crezut că e identic EU dar „la masculin”. Pentru că viața și familia l-au învățat cum să se poarte cu o femeie. Pentru că are ATITUDINE! De BĂRBAT. Nu de copil, nu de om pe care îl iei peste picior, nu de „catel” cum spunea cineva. 

Cred că pe lumea asta există 2 lucruri – atât, două – care nu se pot cumpăra. SĂNĂTATEA și TIMPUL. Nu suntem întotdeauna conștienți de asta dar el era. Am ieșit cu el pentru că mi-a oferit cea mai prețioasă resursă din punctul lui de vedere.

Am ieșit pentru că mi-a plăcut ATITUDINEA de „rock her world” sau cum s-o zice.

Am ieșit pentru că a știut cum să mă îmi trezească curiozitatea. 

***

Cât trebuie să plătești tu pentru a ieși cu mine? Cred că ai înțeles din textul de mai sus. bani

 

Lasă un răspuns

