Sa-nceapa…SuperBlog!

La SuperBlog m-am înscris, pentru prima oară, în toamna trecută. Am scris câteva articole atunci, pe altele le-am gândit şi structurat în minte fără a le publică însă.

Intâmplarea a făcut ca exact în perioada de început a concursului să am concediu şi să mă aflu în Olanda. Imi propusesem să scriu de acolo articolele însă fiind o perioadă foarte încărcată nu am reuşit acest lucru.

Insă…a venit primăvara. O primăvara a schimbărilor în ceea ce mă priveşte. Schimbarea garderobei, locului de muncă, atitudinii.

Acum, la acest început de primăvară sper să particip la cât mai multe probe din concurs şi să fiu cât mai bună.

 

Lasă un răspuns

