Cum fac fata unei zile in Bucuresti?

M-am mutat aici în urmă cu 2 ani. Inainte stătusem 25 de ani într-un mic oraș de provincie unde singura preocupare era învățatul. Să fac piața, să spăl, calc, pregătesc masa, niciuna nu intra în atribuțiile mele. Job n-aveam. Ne descurcam eu împreună cu mama. 

După primul sfert de secol am hotărât să îmi aleg ca prim job unul de vară. In orașul meu preferat. Sibiul. Cum sunt ardelenii? Și sibienii în general? Exact cum se spune, exact cum îi vedeți la televizor, exact cum vă imaginați. Oameni calmi, atenți cu ceilalți, înceți uneori, tăcuți sau cel puțin vorbesc atunci când e cazul. Nu o să vedeți prea des ardelean care fuge după autobuz. Știe că o să vină altul. 🙂 

Și apoi m-am mutat în București. Nu se compară cu nimic ceea ce am găsit aici. Nebunie, agitație, cerințe exagerate. Toată lumea fuge, toată lumea se împinge.

Iar viața mea…s-a schimbat. 

Acum, după 2 ani de când m-am mutat mă trezesc în continuare la 6. Dar spre deosebire de momentele când eram acasă, aici încep munca la 8. Locuiesc aproape de capăt de linie și lucrez…la celălalt capăt de linie al…magistralei albastre. Să lucrezi în Pipera. Știți ce presupune lucrul acesta? Să ajungi deja obosit la muncă. Lumea te-a împins, te-a călcat pe picioare, ai avut „norocul” de a asculta și copii țipând în brațele părinților atunci când au luat metroul spre grădiniță. Aaa și probabil ai prins loc în picioare. Dacă l-ai prins.

La coborâre e la fel de greu ca la urcarea în metrou. O mare de lume care încearcă să își facă loc spre ieșire. Iar odată ieșiți alte grupuri întinse pe metri buni. Unul la patiserii și alții la magazinele ori aparatele de cafea.

In rest primele două zile ale săptămânii sunt pline. Cel mai mare volum de muncă. Cele mai multe ore petrecute la muncă. Și, în cele 11 ore, vorbești cu tot felul de persoane, încerci să le ajuți, trimiți emailuri, răspunzi la altele. 

Pe lângă aceste ore petrecute la muncă, pe lângă nebunia de la metrou, mai ai și propria viață. In care te ocupi de ceea ce îți place sau ceea ce ai nevoie pentru sufletul tău. Ai o relație de care trebuie să te ocupi, ai prieteni pe care îi asculți când le e greu sau îi ajuți (căci de-aia sunteți prieteni). In unele zile merg la un curs pentru a învăța o limbă străină iar în altele fac voluntariat ori merg la sală. Trebuie să și arătăm bine, nu-i așa? Să nu mai vorbim de faptul că trebuie să fac piața. Lucrul acesta presupunând vizite la supermarket, la piața propriu-zisă și în general în malluri.

Deseori mă întreabă lumea care este secretul de-s atât de fresh. Cu zâmbetul pe buze. Să îmi placă atât de mult locul de muncă. CUM E POSIBIL SĂ NU OBOSEȘTI NICIODATĂ?

SECRETUL nu este de fapt un secret. Dar dacă tot îl numim secret, acesta se află la muncă. Unde găsesc lucrurile de care este nevoie pentru a avea zile fericite.

Dacă la început ne era asigurată nevoia de a consuma lichide firma noastră având contract cu La Fântâna, care ne furniza apă la birou, în ultimul timp adevăratul secret este cafeaua Kafune .

La Fântâna se află în fruntea furnizorilor de servicii în ceea ce privește aprovizionarea cu apă și cafea pentru companii.

Apa La Fântâna este extrasă și adusă din Serbia dintr-o regiune muntoasă departe de poluare și aglomerații urbane. 

sticle pet pe fond alb impreuna

Astfel, apa și cafeaua sunt acel duo care mă ajută să fac față și să mă bucur de fiecare zi.

LFA_pachet_Kafune_sat_on_white.png

Articolul a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017

Tu? Cum faci față provocării de a locui într-un oraș mare?

erou

 

 

2 gânduri despre „Cum fac fata unei zile in Bucuresti?

Lasă un răspuns

