De luna viitoare as invata engleza daca as avea timp…

Te-ai gândit vreodată să înveți limba mandarină? Este cea mai vorbită limbă din lume! Dar engleza? Da, fiecare dintre noi, cei care nu știm engleza sau nu o știm atât de bine precum ne-am dori ne gândim să încercăm să ne îmbunătățim nivelul acestei limbi atât de comună în Europa dar și pe restul continentelor. Doar că ba n-avem timp, ba nu știm unde găsim un profesor bun, un manual bun, ba avem un profesor bun dar se afla prea departe de noi. Și zi după zi ne spunem că învăț engleza de luna viitoare, de anotimpul viitor sau de…anul viitor.

Cele mai noi estimări arată că mai bine de 1 miliard din populația globului vorbește limba engleză aceasta este cea mai vorbită limbă din Uniunea Europeană iar la nivel de planetă, 53 de state o au ca și limbă oficială.

O limbă străină cunoscută și cu atât mai mult engleza o să îți deschidă alte uși. Dacă ești pasionat de călătorii, limba engleză îți va fi de un mare ajutor. Dacă vorbești limba engleză îți poți găsi un loc de muncă mai bun și mai bine plătit în România dar mai ales te poate ajuta în aplicarea la un job dincolo de hotarele țării.

Era o zi de vară, plecam cu prietena mea de la muncă spre casă când i-am spus despre ocazia de a lucra în străinătate. Aveam un prieten care locuia în Olanda și se gândise să îmi propună să îmi încerc norocul în vest. Suna foarte bine. Era cineva care deja locuia acolo de câțiva ani și se oferea să mă ajute în căutarea jobului și a chiriei. Ba chiar plănuiam frumos lucrurile. Un an îl petreceam acomodându-mă iar de anul următor poate mă înscriam și la un masterat acolo. Era o singură problemă. Hmmm limba. Și nu olandeza aceea atât de dificilă. Ci engleza. In Olanda 89% din populație este vorbitoare de engleză. Se părea că eu nu eram una din acele persoane 🙂 In București eram venită de curând, profesor bun de la care să iau meditații de engleză nu cunoșteam, munca îmi ocupa mare parte a zilei și nu aveam timp de pregătiri prin cine știe ce colț de București.

De atunci au trecut câțiva ani iar de curând am descoperit cursurile de engleză ale celor de English for All.

Engleza pentru toți se adresează nouă, persoanelor care nu au timp, au nevoie de flexibilitate în ceea ce privește timpul dedicat învățării limbii străine, celor care avem joburi ori copii. Modalitățile de învățare ale limbii engleze sunt diferite, de la cele individuale, de câte 2 persoane, dar și engleză online pe skype sau pe platformă de elearning. Astfel, ai posibilitate să înveți engleza de acasă. Ai nevoie de un calculator și poți învăța engleza când ai timp. Dimineața, în pauza de prânz, seara sau chiar după miezul nopții. In funcție de programul tău.

De asemenea accesând site-ul lor îți poți testa gratuit nivelul de engleză tocmai pentru a ști de unde pleci și care este cursul care ții se potrivește. 

Sperând că v-am trezit curiozitatea vă invit să vizitați și voi site-ul și blogul Profei de Engleză și să descoperiți cum puteți învăța engleza zâmbind. Pentru că…spune Petruța, ea pleacă de la ideea că indiferent de timpul disponibil și locul în care ne aflăm, nu există persoană care să nu poată învăța engleza.

Postarea a fost scrisă pentru ediția de primăvară a SuperBlog dar cu siguranță mă voi înscrie și eu la unul din cursuri. Căci poate Olanda nu mai este cea mai bună alegere dar nu se știe ce întrebuințare voi găsi unei limbi atât de folosite ca engleza.

English-3

 

Un gând despre „De luna viitoare as invata engleza daca as avea timp…

Lasă un răspuns

