Cafeaua – Franciza de succes

Când eram mică de tot mama credea că o să devin un masterchef. Cititul și învățatul le-am învățat din cartea de bucate. 🙂 Ah și am avut toată copilăria voie în fața aragazului. Mama era sigură că nu îmi voi da foc. Și n-am făcut-o.

După ce am învățat să citesc din cartea de bucate, folosindu-mă de avantajul că aveam un magazin în micuțul nostru oraș de provincie, am început să calculez cât costă dulciurile. Luam o foaie, luam cartea de bucate și începeam să calculez suma întregii liste de îngrendiente. 

După ce am fost expertă în citit și calculat am pornit la treabă. La început cafeaua. Ii pregăteam în fiecare dimineață mamei cafeaua și la fel când aveam musafiri. Toată lumea era impresionată că la o vârstă atât de mică beau cafea, căci altfel, dacă nu aș gusta-o de fiecare dată, de unde m-aș pricepe să o fac atât de bună? Ghici ce. Acum, la 28 de ani nu beau cafea. Și dacă mă gândesc câte cafele (ness/cappuccino) am băut în toată viața mea, răspunsul ar fi unul foarte simplu de notat. ZERO! Nu am băut niciodată și lumea încă mă laudă pentru cea mai bună cafea 🙂

De mulți ani mă tot gândesc la o franciză în acest sens. Când eram studentă ori pur și simplu nu munceam, credeam că ritualul cafelei e de a te relaxa cu o băutură caldă în față, un tabiet, un moment de răsfăț. Că poți renunța la ea la fel de ușor cum te-ai apucat, că nu e neapărat o afacere. Ulterior am realizat că e mai mult de atât. Dincolo de un moment de răsfăț este o necesitate. Indiferent de prețul cafelei, în orașele mijlocii și mari e o adevărată goană după această băutură.

Fie că este vorba despre o cafea ieftină de la un aparat în care introduci 2 hârtii de 1 leu, fie ca este vorba de una de 5 sau de una mai deosebită pentru care plătești mai bine de 20 de lei, la fiecare din acestea trebuie să îți aștepți rândul. Și gândindu-te la cafea, cu siguranță te gândești și la faptul că ea reprezintă oricând o franciză profitabilă.

O franciză care mi-a atras atenția și pe care mi-ar fi plăcut să o dețin este franciza The Coffee Shop.  

De ce Coffee Shop? In primul rând pentru că s-a pornit de la ideea de calitate la un preț bun, premisa de la care s-a pornit fiind că fiecare dintre noi ar trebui să ne plătim pe o cafea bună atât cât să ne permitem fără a scoate o sumă mare din buzunar.

 

Interiorul fiecărei locații este un adevărat paradis al cafelei și un paradis pentru iubitorii acesteia, având o mare diversitate de tipuri de cafea.

Posibilitatea de a alege dacă îți bei cafeaua în cafenea sau în drum spre job.

Spațiul cald și intim care îți dă impresia că toată lumea e prietenă cu toată lumea.

In plus, avantajul față de un start-up este că atunci când este vorba de o franciză, ai acces la o firmă care deja s-a dovedit ca are succes. Apoi ai acces la specialiști care să te ajute în ceea ce privește trainingurile, marketingul și publicitatea.

Așadar sunt de părere că o franciza reprezinta o oportuntunitate în afaceri.

Dacă sunteți tentați să aflați mai multe lucruri, să aflați povești de succes despre francize în România, sau chiar să vă implicați în așa ceva, cei de la francize.ro au deja povești de succes.

Tu ce în tip de franciză te-ai implica?

Articolul a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017

Francize.ro-sigla-patrata-e1452534702930

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s