Noi, in familie, apelam la Farmec

Am crescut cu Gerovital H3. Da, noi avem o familie mai diferită dacă pot spune așa. Suntem o familie de femei:) Femei frumoase, puternice, deștepte și care au grijă de ele. Mama mea are cu 43 de ani mai mult decât mine, sora cu 21 dar ne înțelegem perfect, prețuim fiecare moment și suntem foarte fericite toate trei.

Dacă aș alege un produs cosmetic/de îngrijire care să mă ducă cu gândul la mama mea, acela este cu siguranța crema Gerovital H3 de la Farmec. Este singura cremă pe care am văzut-o folosind-o în toți acești ani și laudele cu privință la tenul ei nu au întârziat niciodată să apară. Așa că, de fiecare dată când primește laude îmi spun în gând: Când o să fie momentul, aceeași cremă o voi folosi și eu:)

Gerovital H3 a fost invenția Anei Aslan. Femeia inventator care a trăit peste 90 de ani, care a încercat să ajungă la tinerețea fără bătrânețe și care a și descoperit rețeta. Rețeta cremei de la Farmec, Gerovital H3. 

Dar pentru că spre deosebire de mama ea eu am pielea foarte grasă și nu foarte uscată am, de asemenea, încredere în produsele de la Farmec. Acestea sunt produse românești, recomandate de dermatologi având, la un moment dat, ca și imagine un important medic dermatolog clujean.

Produsele Farmec vin din Cluj, din Transilvania acolo unde, pare-se totul este de o calitate mai bună iar specialiștii sunt mai specialiști.

Discutam într-o zi cu o vecină mai în vârstă care spunea că în vremurile acestea nu se mai fac lucruri bune. Pe vremuri cumpărai un lucru și te ținea ani. Acum nu trece nici măcar un an și gata, s-a terminat. Nu sunt de aceeași părere, dimpotrivă. Numai exemplul celor de la Farmec fiind luat, aceștia aduc plusuri produselor de la gamă la gamă, creând produse care să se potrivească unui spectru cât mai larg din populație și de care să se poată bucura oricine. Cu siguranța Farmec este o marcă de încredere. Ca să nu mai vorbim de prețuri. Raportul calitate-preț fiind unul foarte bun iar o cremă Farmec pentru care plătești 25 de lei este mai bună și mai căutată decât una de 5 ori mai scumpă.

Dacă aș alege un top 3 al produselor mele preferate de la Farmec, acestea ar fi

Crema epilatoare, crema cu glicerină pentru mâini și apa micelară cu orhidee. Dacă apa micelară este un produs pe care îl folosesc de puțin timp (probabil este nou apărută căci nu am mai văzut-o până de curând), crema epilatoare și cea cu glicerină pentru mâini sunt must-uri pe care le-am recomandat cu fiecare ocazie prietenilor. 

Ceea ce îmi place la noua cremă cu glicerină este ambalajul. Cei de la Farmec s-au gândit la o îngrijirea zilnică și au ales și un ambalaj mult mai practic de purtat în geantă astfel au scos această cremă la un gramaj mai micuț, crema fiind disponibilă acum și la 40ml. 

539-farmec-crema-maini-glicerina-150-2

In ceea ce privește crema epilatoare, la un moment dat negăsind-o în magazinul de lângă casă, am ales o altă cremă. Cu un preț dublu am fost total nemulțumită. Și de cremă … și de preț. Așa că de atunci am grijă să am oricând crema de la Farmec. Pentru situații neprevăzute.

Ce am învățat de la mama a fost că întotdeauna îngrijirea este cea mai importantă. Că efectele se văd în timp și că…

Degeaba ai tone de machiaj dacă tenul nu este hidratat și îngrijit așa cum trebuie.

Degeaba ai unghiile de la mâini și de la picioare vopsite în toate culorile curcubeului dacă ai mâini și călcâie aspre.

Degeaba te înfrumusețezi dacă nu știi să te îngrijești! 

Iar Farmec este, cu siguranța, aliatul nostrul!

super_blog_martie-mic

Articolul a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017.

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

