Cumparaturi in rate cu ING

Pentru că doream să îmi cumpăr un produs ce costa foarte mult pentru bugetul meu actual, am hotărât să îmi fac un card de cumpărături. Am oscilat mult între două bănci după care, întrebând și alte persoane care mai au card la ING, am luat decizia să aleg această bancă. In trecut mai avusesem atât card de euro (eheeei ce vremuri, ce fițe :))) ) cât și de lei. Mi se păruseră oameni serioși așa că și acum i-am ales tot pe ei.

Tocmai de aceea gândindu-mă că poate mai sunt și alte persoane interesate am decis să vă ofer informațiile despre acest card.

Pentru card aveți nevoie de buletin și loc de muncă. Mi s-au adresat câteva întrebări de genul De câți ani lucrez, care este venitul net al ultimelor luni. Nu că s-ar gândi cineva să mintă, eu l-am spus mai mic decât în realitate (nu știu de ce 🙂 ) oricum ulterior ei primesc informațiile de la ANAF care este de fapt media ultimelor salarii.

Domnișoara de acolo mi-a recomandat, în primul rând să nu scot din bani la bancomat deoarece dobânda este de 25%. Cu siguranță nu o să fac acest lucru întrucât cardul a fost luat pentru a achiziționa produse în rate. 

Apoi, pentru rate fără dobândă există 3 variante:

  1. Există lista de magazine partenere (o să vă scriu la finalul postării care sunt acelea). La ele aveți un număr fix de rate. Eu de exemplu am cumpărat de la Altex care are 18 rate. Dacă vreau să împart suma pe care o am de achitat și să o plătesc în 5 luni și nu în 18 nu este nicio problemă. Depun respectiva sumă iar 5 luni mai târziu printr-un apel la call center anunț încheierea plății.
  2. Cele 3 rate. Pentru că magazinele partenere nu-s foarte multe ci în jur de 20, aveți posibilitatea să cumpărați produse de la orice magazin care acceptă plata în rate dar trebuie să achitați în 3 luni. Nu mai mult căci apoi veți plăti cu dobândă.
  3. Cele…mai multe rate:) Vrei să iei un super televizor de la un magazin care nu este partener. Costă 6000 și posibilitate să plătești 2000 de lei lunar nu prea ai. Intr-adevăr am spus la punctul 2 că-s 3 rate la restul magazinelor însă dacă valoarea produsului cumpărat este de peste 500 de lei poți plăti în mai multe rate, magazinul putând să fie fizic, online sau din străinătate

Sper să vă fie util acest articol în cazul în care doriți să achiziționați vreun produs. Eu am cumpărat Philips Lumea de la Altex și abia aștept să vă povestesc impresiile.

Lista magazinelor partenere și a numărului de rate este următoarea:

iST!LE – 24 de rate

Altex și MediaGalaxy – 18 rate 

Flanco, Cora, Ideall.ro, Evomag.ro – 15 rate

Otter, Aldo, Clarks, Tezyo – 6 rate

Douglas, Zoot.ro, Elefant.ro -3 rate

Mobexpert și Dedeman – 15 rate cu precizarea că de la Dedeman suma minimă pe care trebuie să o folosești pentru achiziționare de produse este 500 lei.

Paravion – pentru bilete de avion 6 rate, pentru pachete turistice 3 rate

Rompetrol – 2 rate

Cora – pe parte de mâncare – 3 rate – valoarea minimă de achiziționare fiind de 200 lei

Sensiblu – 2 rate

 

2 gânduri despre „Cumparaturi in rate cu ING

  1. Si mie imi plac cei de la ING. Am avut si descoperire de card la ei (primirea a 3 salarii in avans), iar restituirea banilor a fost floare la ureche. Noi suntem totusi fete responsabile, poate si din cauza asta ne intelegem bine cu bancile :D.

Lasă un răspuns

