AVBS iti CREDITeaza afacerea

La vârsta de aproape 30 de ani mă pot lăuda că am propria-mi afacere iar acest lucru mă face foarte mândră. Am viața la care am visat. Fac ceea ce îmi place, locuiesc în orașul în care m-am văzut dintotdeauna locuind și nu am grija rămânerii fără job. Bineînțeles, în momentul în care lucrezi la propria-ți firmă stresul este mai mare. Iți dedici locului de muncă mai mult de …cele 40 de ore săptămânal dar ai și satisfacții. 

Am crezut că îmi place Sibiul. Până am ajuns acolo și am realizat că într-adevăr îmi place. Ulterior am făcut toate eforturile necesare pentru a avea propria-mi terasă. Nu beau cafea și nici alcool așa că prietenii nu-mi dădeau șanse în ceea ce privea planul meu. Dar am reușit și oricând este probabil să mă vedeți cu un pahar cu suc ori limonadă în față.

Am trecut însă și prin momente mai puțin ușoare. Nopți în care nu dormeam din cauza stresului, planuri prea îndrăznețe pentru a le putea duce la îndeplinire. La aproximativ doi ani de la deschiderea terasei am avut impresia că ceva nu mai merge la fel de bine. Terasa mea avea nevoie de altceva. Ceva care să iasă din obișnuit. O schimbare. O schimbare pentru care era nevoie de o sumă de care la acea vreme nu dispuneam. Norocul meu a fost că prietena mea, Cristina, mi-a povestit despre AVBS. Când am auzit-o spunând să apelez la AVBS m-am uitat mirată și am întrebat Ăla cine mai e?

Visează…obține cu AVBS un credit pentru IMM-uri, mi-a zis ea.

Așadar AVBS este o companie de brokeraj bancar…hmm. 

La început mi-a fost teamă. Vin dintr-o familie care nu riscă foarte mult, care nu se împrumută însă am hotărât să iau un  împrumut pentru întreprinderile mici și mijlocii pentru terasa mea.

Deși ei au trei tipuri de credite pentru IMM-uri (overdraft și linia de credit, pentru capitalul de lucru și pentru investiții), am considerat că potrivit mie este creditul pentru investiții, acest putând să fie folosit pentru investiții, achiziții, construcții sau refinanțări

Suma creditului poate să fie până la 70% din valoarea fără TVA a investițiilor, achizițiilor sau construcțiilor sau până la 100% pentru refinanțarea altor tipuri de credite pe termen lung;

De asemenea o condiție necesară este ca suma minimă să fie de 20.000 RON și cea maximă 670.000 RON.

Deși am fost la limită pentru a obține acest credit, totuși am reușit. După obținerea lui am avut o perioadă plină. Am schimbat designul, am cumpărat tot felul de noi piese de mobilier și accesorii care au transformat terasa dintr-o simplă terasă în locul în care pe care oricine și-ar dori să îl viziteze.

Pentru zona acoperită am ales un tavan din sticlă pentru ca începând cu lăsarea serii cadrul să fie unul foarte romantic. Apoi am ales o sonorizare excelentă iar personalul prietenos și amabil. 

In ceea ce privește cocktailurile alcoolice și nealcoolice precum și restul băuturilor am pus accent pe produse care se găsesc mai puțin în alte locații.

Perioada de rambursare a creditului este de până la 7 ani, acesta revizuindu-se anual. Pot spune că deși la început am avut foarte mari emoții în ceea ce privește înapoierea banilor, pot spune că a fost alegerea potrivită la momentul potrivit astăzi terasa mea fiind una dintre cele mai apreciate și vizitate.

pub

(imaginea este de la Music Pub Sibiu – Pubul meu preferat)

Nu pot decât să vă recomand și vouă AVBS în cazul în care aveți nevoie de un împrumut bancar. Dincolo de creditele pentru IMM, AVBS vă poate ajuta și în ceea ce privește creditele de nevoi personale, creditul ipotecar, refinanțare, prima casă, sau un credit rapid. 

Toate informațiile despre aceste tipuri de credite le găsiți pe pagina AVBS  aici .

AVBS-CREDIT

Articolul a fost scris pentru ediția de primăvară a SuperBlog 2017

Lasă un răspuns

