Preferatele mele pentru ten

Pentru că de mică am probleme cu tenul, am tot căutat soluții de rezolvare, de la niciunele neprimind rezultatele dorite cu adevărat…până de curând. Așadar astăzi vă povestesc ce folosesc în acest moment și prețul produselor.

In primul rând folosesc apa micelară de la La Roche Posay. Pe aceasta am luat-o vara trecută la reducere din Farmacia Tei. Astfel că pe 2 sticle de câte 400 ml am plătit 50 de lei. Aceasta este pentru tenul sensibil și cu toate că nu îl am în acest mod recunosc că o cumpărasem pentru că nu mai aveam deloc acasă, pentru reducere, pentru faptul că este noncomedogenică și are și apă termală în compoziție. Pentru machiajul ochilor (pentru rimel în special) recunosc că mă demachiez cu alt produs, mai exact cu demachiantul bifazic de la Yves Rocher deoarece apa micelară nu îl îndepărtează în totalitate.

Trecând mai departe, pentru ten, ca și cremă folosesc, de la aceeași firmă Effaclar Duo (în prezent). Deși eram hotărâtă să îl cumpăr, am zis întâi să citesc și părerile de pe internet. Bineînțeles că părerile au fost împărțite. De la unele foarte bune până la persoane cărora le usca foarte rău tenul ori cărora li s-au agravat problemele. Personal pot spune că-s mulțumită, nici nu mi s-a uscat pielea, nici nu mi-a mai apărut niciun monstruleț pe față indiferent de perioada lunii. Și aceasta conține apă termală având ca și rezultat tratarea imperfecțiunilor severe ale pielii. 

Din câte am înțeles este vorba de o schemă de tratament, întâi recomandându-mi-se a-mi trata pielea cu Effaclar Duo iar ulterior rămânând la Effaclar K pentru continuarea rezultatelor excelente.

Eu încă folosesc Effaclar Duo (probabil folosesc prea puțin produs față de cât este normal întrucât îl folosesc dimineața și seara de aproape 2 luni).

Pe el nu scrie nimic despre vreun efect antirid însă atunci când mi-am întrebat dermatologul ce cremă antirid îmi recomandă mi-a spus că este suficient să folosesc produsul de la La Roche Posay.

Pe acestea le-am cumpărat la prețul de 51 lei fiecare tot de la Farmacia Tei.

Următorul produs îl folosesc de puțin timp, de 2 săptămâni și nu sunt încă sigură ce efect are. Il folosesc o dată la 2 seri (seara!!!) și înțeleg că usucă rău pielea. Momentan pe a mea nu o usucă. Produsul se numește Mask Gel, am plătit 36 de lei (din aceeași farmacie). Mai jos vă las și descrierea oficială a produsului.

Mask® este un preparat antiacneic care contine substante medicamentoase recomandate in tratamentul acneei vulgare usoare pana la moderate, asociate cu puncte albe sau negre (comedoniana). Mask® este o combinatie unica de retinoid farmaceutic, Tretinoin, intr-o concentratie optima de 0.02%, potrivita si tenului mai sensibil, in asociere cu Acidul Glicolic 4%, un AHA cu actiune exfolianta care ajuta la eliminarea mai rapida a leziunilor acneice, prevenind totodata formarea petelor sau cicatricelor postacneice.

Aceste substante sunt asociate unui biopolimer activ, neocluziv, Polivinil Alcool, un nou sistem pentru eliberarea controlata a principiilor active, pentru cresterea tolerantei la Tretinoin si pentru a preveni absorbtia sistemica a principiilor active la nivel sistemic si reactiile adverse de tip intarziat care se pot manifesta in urma administrarii prelungite a retinoizilor farmaceutici…

mask

Și ultimul produs…puțin diferit de cele prezentate până acum este un fond de ten. Mai exact DermaBlend 3D Correction de la Vichy. Recomandarea pentru acest fond de ten am primit-o tot în vara ce a trecut însă la acel moment aveam Revlon fondul meu de ten preferat (și ieftin și bun și într-o multitudine de nuanțe și în dublă variantă – pentru ten mixt gras și pentru ten uscat).

Acest fond de ten de la Vichy are SPF 25 și acțiune de nivelare fiind destinat persoanelor cu probleme ale tenului. La început m-am gândit că nu îmi voi găsi nuanța potrivită deoarece există 4 nuanțe. Intr-adevăr mi se potrivește în acest moment nuanța 15 Opal însă am luat-o pe cea de-a doua pentru că vine primăvara și vara. 

Fondul de ten conține și acid salicilic care de asemenea tratează imperfecțiunile.

In toate farmaciile luna aceasta fondul de ten a avut o reducere de 20% eu cumpărându-l de la Farmacia Tei unde prețul întreg este de 71 de lei iar redus puțin peste 55.

produse

Voi ați folosit vreunul din aceste produse? Ce părere v-a lăsat?

2 gânduri despre „Preferatele mele pentru ten

  1. Imi plac foarte mult produsele La Roche Posay si cred ca merita investitia, mai ales atunci cand ai probleme cu tenul. Effaclar Duo+ folosesc si eu, e aliatul perfect impotriva cosurilor si porilor dilatati. Nu am observat sa-mi usuce pielea, insa ce-i drept, aplic Effaclar seara iar dimineata revin cu o crema intens hidratanta. De curand mi-am cumparat Effaclar Mat, o crema speciala pentru tenul gras de care sunt suuper mega incantata. Intr-un interval de timp scurt a reusit sa-mi regleze secretia de sebum si chiar sa-mi inchida porii. O folosesc si pe post de baza de machiaj. Un alt produse pe care il ador este fondul de ten Toleriane de la La Roche Posay, se aplica usor si lasa un aspect natural fetei. 🙂 Apa micelara n-am incercat-o, dar pe viitor ma gandesc s-o cumpar si eu.

    1. Eu pentru porii dilatati vreau sa imi cumpar in viitor produsul de la Sephora (nu mai stiu acum exact numele). Iar despre apa micelara ulterior am incercat-o si pe cea de la Nivea si mi-a placut foarte mult.
      Mie doctorita imi recomandase de la Bioderma dar cum gasisem la promotii 800 ml 50 de lei am zis sa profit 🙂

Lasă un răspuns

