Esti naspa si enervant si nu suntem amici…

…dar ești prietenul meu! 

Prietenia dintre doi oameni se spune că trebuie să fie reciprocă. Nu știu. Eu te consider prietenul meu fără ca tu să mă consideri amica ta. Știi cât mă enervezi? Imi vine să îți dau cu ceva în cap, îmi vine să te plesnesc, îmi vine să arunc cu o minge după tine (sau să-ți arunc mingea pe geam), îmi vine să te mușc încât să-ți iau straturi întregi de piele (deja am făcut-o. Vreau să spun că aș mai repeta-o!)

Imi vine să îți pun o zi întreagă melodii care nu-ți plac. Ceva de la Maroon5. Pe repeat. Orice. Ca să te enervez și eu!

Pentru că ești nașpa. Și mă enervezi! Nu te suport! Faci caterincă – probabil un sinonim pentru – îți place să te prostești. Și nu știi NICIODATĂ să iei vreun lucru în serios. 

Mă enervezi că ai o problemă cu gayii și cu avorturile. Mă enervezi când mă trezești noaptea. Cum e posibil să te joci în felul ăsta? Și nici nu o faci pentru că ai vrea să îmi comunici ceva. Mă trezesc că mă…trezești. Și apoi adorm. Și mă trezești iar. 

DAR…

Conduci foarte mișto. Și lăsând la o parte ultima plimbare cu mașina, niciodată nu mi-a mai fost rău.

Faci glume și gesturi atât de nașpa încât oricât de tristă sunt mă bușeste râsul. De la atâta enervare!

Atunci când îmi propun să gătesc ceva se sfârșește prin a găti mai mult tu. 🙂

Deși în principiu nu-ți pasă, ți-a păsat cum mă simt eu în compania ta. Habar n-am de ce ți-ar păsa. Poate din plictiseală 🙂

Intr-o iarnă acum mult timp am simțit că încerci să dai vina pe mine. Că tu dispari pur și simplu din peisaj și spui cu subînțeles ANA, DESCURCĂ-TE! E PROBLEMA TA! De fapt mi-ai spus, atunci când m-am enervat că ești la fel de vinovat ca și mine. 🙂

Facem baloane din săpun. La început de vară. Și la sfârșitul ei. 

 Iți iubești jobul. Surprinzi lumea. Pe mine cel puțin. Știu că era o dimineață de început de primăvară și vorbeam la telefon. Sau scriam mesaje. Râdeam. Pentru că nu voiam să te simți ciudat. M-ai întrebat dacă vreau să-ți iei în ziua aia liber. Chiar nu știam dacă vreau. Primul gând a fost CLAR NU! Al doilea a fost: OARE SE SIMTE OBLIGAT DE PRIETENA MEA? Al treilea a fost: WOW, VOIA SĂ ÎȘI IA LIBER. MĂ BUCUR CĂ AM PĂRUT PUTERNICĂ ȘI I-AM SPUS CĂ NU E CAZUL.

Imi place faptul că putem face pariuri deși nu le câștigă nimeni niciodată…

…și mă sperie discuțiile de genul „legat de subiectul X voiam sa iti zic…”. 

Imi place faptul că te pot da exemplu când vine vorba de tot felul de lucruri bune.

Imi place să îmi petrec timpul cu tine la piscină dar întâi trebuie să mai slăbesc 🙂 Bine, îmi place să fie și Răzvan. In preajma lui ești foarte drăguț.

Imi place că ai o anumită părere despre mine. Și indiferent de ceea ce spun sau fac rămâne aceeași. Ai cunoscut o anumită Ana. Care cu timpul s-a schimbat. In bine, în rău, în bine și rău, nu știu. Și oricât încerc să îți povestesc tâmpenii despre mine, nu te interesează. Și e drăguț să știu că deși fac tot felul de prostioare pentru tine nu au importanță. 🙂

Cât privește faptul că mă enervezi…

…da, faci caterincă. Imi place să fiu enervată. Și îmi place prosteala. Altfel nu aș avea de fiecare dată când te văd telefonul cu bateria încărcată 🙂

…da, nu iei lucrurile în serios. Sigur le iei în serios când vine vorba de muncă. Și eu le iau uneori în serios. Când e vorba de muncă sau sentimente. Și mă bucur că atunci când te am în prejmă luăm totul în glumă. Mai e nevoie și de prosteli. 

…da ai o problemă cu persoanele gay și avorturile. Ești o persoană foarte credincioasă. Uneori mă surprindea lucrul ăsta.

Eu nu numai că nu am o problemă cu aceste 2 categorii dar chiar cunosc oameni gay (sau, cred că știu câțiva) și-s ABSOLUT toți mi-nu-nați! Legat de avorturi da, mi se pare un lucru trist. Dar uneori chiar e necesar. Pentru noi ca oameni maturi, pentru respectiva ființă…Și așa cum eu sunt PRO, tu ești CONTRA. Sunt niște alegeri.

…da, mă enervezi când mă trezești noaptea. Cunoscându-ți părerea și decizia în legătură cu anumite lucruri, nu înțeleg de ce mă trezești. Ah, de plictiseală. Deși mă enervez RĂU e foarte drăguță această plictiseală a ta. Și mă bucur că te plictisești deși gesturile sunt nepotrivite din punctul meu de vedere. Nu o să numesc în niciun fel respectivul lucru dar da, mint când spun că mă enervezi 🙂

Dacă o să citești până la sfârșit o să îți zici în gând iar: că vreau să mă remarc, să fiu apreciată, să să să. DA! Ai vreo problemă? 

***tipul descris aici este un tip care mi-a plăcut prin copilărie. Și apoi am realizat că poate să fie omul lângă care să beau o bere ascultând muzică, un om cu al cărui păr imaginar să mă joc :)))))))))))))) – bere din care beau o gură și apoi o dărâmă el :))))))

Lasă un răspuns

