Tu ce faci in concediu anul acesta?

Astăzi m-am hotărât să vă povestesc despre planurile mele de vacanță. Ca o absolventă de facultate de geografie, pasionată de turism și, mai ales pasionată de Europa, deseori prietenii îmi cer sfaturi în ceea ce privește concediile lor. Dar concediul meu?

Concediul meu din această vară am hotărât să fie special. M-am hotărât să merg undeva la mare dar nu am vrut să dau foarte mulți bani pe concediu astfel că am ales o destinație mai ieftină decât Franța sau Italia. Am ales Croația. 

Verificând statisticile oferite de Eurostat în ceea ce privește turismul, Croația a atras, în ultimii ani foarte mulți turiști. Astfel lumea renunță la sejururile în Turcia și Grecia pe de o parte dar și la cele petrecute în Franța sau Italia pentru a alege țările fostei Iugoslavii. Fosta Iugoslavie care după război a renăscut fiind o nouă și importantă atracție turistică. Fiind ALTCEVA!

Și, dacă de obicei îmi place să plec pe cont propriu, anul acesta având nevoie de relaxare, fără să-mi stea gândul la alegerea hotelului, alegerea obiectivelor pe care le voi vizita, am hotărât să caut pe internet o ofertă care să mă mulțumească pentru cele două săptămâni de concediu. CND Turism au fost cei a căror ofertă mi s-a potrivit cel mai bine așa că vă voi povesti si voi despre ce este vorba.

In primul rând este un amestec de turism de relaxare cu turism cultural. Mai exact nu doar că voi face plajă la Marea Adriatică, marea, soarele și nisipul formând acel cadru perfect pe care fiecare dintre noi îl caută vara. Nu, voi și vizita diferite construcții și locuri. 

Ca și locuri pe care le vom bifa în acest concediu, în prima zi vom înnopta la Belgrad, asta după ce vom vizita orașul. A doua zi vom străbate Canionul Tara care este al doilea ca mărime din lume (Marele Canion din SUA adjudecându-și locul 1) și ne vom caza la Muntenegru.

In a treia zi vom merge pe Coasta Dalmației, Dubrovnik fiind orașul cheie pe care îl vom vizita și vom rămâne peste noapte în zona Split.

Știați că: Dubrovnik este orașul medieval cel mai bine conservat din Europa?

Palatul Impăratului Dioclețian, exteriorul Mausoleului și Parcul Plitvice.

Știați că: Palatul Împăratului Dioclețian a fost construit acum mai bine de 1700 de ani.

Parcul Plitvice  este cel mai vechi parc național dinEuropa de Sud-Est și este format din 16 lacuri alpine, ce se varsa unul in altul, cascade si grote.

Ne vom caza și pe Insula Krk. Aceasta are o populație de câteva mii de locuitori și oferă peisaje superbe, priveliști deosebite și o apă caldă și curată.

cnd1 

In Slovenia vom merge să vizităm peștera Postojna. Aceasta este cea mai mare din Slovenia dar și printre cele mai mari din întreaga Europa. Peștera de la Postojna este una din cele mai mari grote europene și are o faună variată: creveți, miriapode, greieri de peșteră dar și o reptilă acvatică rară cu piele asemănătoare cu cea umană, semitransparentă.

De asemenea, o zi o vom dedica și trecerii în Italia și vizitării Veneției și a celor mai importante atracții turistice ale orașului.

Personal am dedicat în fiecare an o foarte mare importanță alegerii concediului de vară. Fiecare dintre noi are nevoie de un concediu în care să facă ceea ce simte că are nevoie, ceea ce i se potrivește cel mai bine, fie că este vorba de o persoană care dorește relaxare, stat întins la soare și în apă, fie de o persoană care dorește să petreacă în cele mai exclusiviste cluburi până dimineață, ori să cucerească cele mai înalte vârfuri montane. Vacanța de vară este atât de importantă deoarece este exact la mijlocul unui an. Avem nevoie să ne relaxăm după atâtea luni la job dar și să ne încărcăm bateriile pentru celelalte luni rămase.

Cei de la CND Turism au o ofertă foarte largă din care puteți alege astfel încât să aveți parte de un concediu exact așa cum v-ați dorit. Fie că este vorba de planificarea unor circuite turistice sau a unor sejururi atât în România cât și în Europa sau de dorința de a pleca cu programul Work and Travel în Statele Unite, CND Turism reprezintă o alegere foarte bună.

cnd

Articolul a fost scris pentru editia Spring Super Blog 2017.

Un gând despre „Tu ce faci in concediu anul acesta?

Lasă un răspuns

