E infinit!

Eram studentă în anul 1 când o bijuterie din raftul magazinului cu bijuterii mi-a atras atenția. Era superbă. Era strălucitoare și finuță. Era genul de bijuterie pe care îți e și teamă să o atingi. Genul de bijuterie care te transformă într-o prințesă. Era…infinit. 

Infinit de…? m-ați putea întreba. Infinit de…nimic, v-aș răspunde. Era simbolul din matematică infinit. 

Mi-am propus ca următoarea săptămână, când aveam să iau bursa de la facultate să merg să îmi cumpăr bijuteria. Dar se pare că uneori infinitul se termină. Il cumpără altcineva:)

In ultimii ani infinit a devenit o modă. Infinit a apărut pe lănțișoare, pe brățări, pe inele, pe cercei sau le ceafă. Uneori ai impresia că este cel mai des tatuat model. Aproape mă săturasem de imaginea infinit întâlnită pretudindeni până când un model din magazinul Splend’Or mi-a atras atenția. Este vorba de o brățară care, pe lângă infinit are și o perlă Majorica. Vă veți întreba probabil ce este aceea. Nici eu nu am știut, așa că domnișoara din magazin mi-a explicat. Perlele Majorica sunt cunoscute ca perle ale insulei Mallorca, acestea fiind identice cu perlele veritabile și sunt confecționate manual.

Brățara am cumpărat-o special pentru a o asorta unei rochii ce a fost creată de prietena mea studentă la Design Vestimentar și pe care o voi îmbrăca la nunta surorii mele însă cu siguranță aceea nu va fi singura ocazia în care voi purta brățara.

maj

In magazinul Splendor veți găsi o gamă largă de bijuterii de aur, bijuterii de argint, ceasuri și seturi cadou. Cât privește prețurile produselor acestea mi se par foarte bune pentru orice buzunar. 

Tot din acest magazin am achiziționat și pentru ziua prietenei mele un cadou deoarece aici puteți găsi cadouri ieftine. 

Pentru că ea are o preferință aparte pentru inimioare și fluturi am ales o pereche de cercei la prețul de 176 de lei. Acești sunt formați din 2 inimioare care formează un fluture, marginea uneia dintre inimioare fiind decorată cu Swarovski. Prietena mea a fost foarte impresionată și s-a bucurat foarte mult de cadou. Iar eu, eu m-am simțit mândră de faptul că i-am oferit un cadou ce a făcut-o atât de fericită.

fluturi

Magazinele Splendor le găsiți în majoritatea mallurilor din România existând deschise în prezent aproape 50 de magazine. Dacă totuși nu ai niciun magazin în apropiere, atunci poți căută bijuteria perfectă pe site-ul lor, adică aici

O bijuterie poate nu rezistă la infinit dar luptă cu trecerea timpului cu siguranță.

splendro

Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2017.

 

Lasă un răspuns

