Paste cu farmec

Astăzi vreau să vă povestesc despre ingrendientele bio din produsele de îngrijire. Intr-un articol anterior v-am povestit despre produsele Farmec/Gerovital pe care atât eu cât și familia mea le folosim.

Produsele de la Farmec sunt produse românești ce odată create la Cluj pleacă atât în interiorul țării cât și dincolo de granițe. După ce am locuit câteva luni în Sibiu, anul trecut am revenit acolo în concediu și mare mi-a fost surprinderea când am văzut exact la intrarea în centru un magazin . Faptul că s-au gândit să își deschidă magazine proprii mi se pare o idee extraordinară. Cel puțin te scapă de căutarea prin supermarket. La standul de creme, la cel de deodorante, la cel de șampoane…Acum le găsești pe toate în același magazin. Deși știam că sunt produse foarte apreciate de străini, nu mică mi-a fost mirarea când intrând am auzit clienți vorbind în spaniolă, italiană și germană. Iar pentru un străin, a da sub 10 euro pe niște produse atât de bune chiar este o afacere.

In ultimul timp cei de la Farmec însă au scos și o gamă de produse cu ingrendiente naturale tocmai pentru a veni în întâmpinarea cumpărătorului care revine la natură. La dorința de a folosi produse eco și bio, fie că este vorba de alimentație sau de îngrijire a corpului, tenului și părului.

Una dintre gamele cu extracte naturale pe care eu o prefer este cea cu ulei de argan. 

Uleiul de argan…

…mai este denumit și uleiul tinereții veșnice

…are o cantitate mare de acizi grași esențiali hidratând în profunzime pielea și părul 

…are o cantitate mare de vitamina E în componență, de aproximativ 10 ori mai multă decât uleiul de măsline

Eu am din această gamă crema de mâini și unghii de care sunt foarte mulțumită. Această cremă previne uscarea și crăparea mâinilor. De asemenea crema înmoaie cuticulele și ajută la creșterea rezistenței unghiilor.

Crema o am în tub de 100 ml iar prețul este sub 10 lei.

farmec

Un alt produs pe care l-am cumpărat și care îmi place foarte mult este Șamponul cu extract de busuioc și cimbrișor. Știați că mai bine din jumătatea populației globului suferă de această problemă? 

Aceste două tipuri de extract restabilesc echilibrul natural al scalpului și luptă pentru eliminarea mătreții și prevenirea reapariției acesteia.

551-farmec-sampon-antimatreata-400-2

Un al treilea produs despre care vreau să vă povestesc este și demachiantul 2 în 1 care face parte tot din gama cu argan despre care spuneam mai sus. Pentru că citisem ceva păreri contra am hotărât să îl cumpăr și eu. Până la urmă dacă ești o fire curioasă, așa, ca mine, și publicitatea negativă a unui produs…este tot publicitate.

L-am cumpărat pentru că îmi uitasem în București demachiantul (eu venind pentru câteva zile la țară), pentru că are un preț mic (10 lei) și cum spuneam, din curiozitate.

Personal nu am avut nicio problemă cu el. A făcut cam ceea ce aștept de la un demachiant. Nu mi-a lăsat vreo peliculă grasă și mi-a curățat tot machiajul de pe ten. Așadar nu pot spune decât că sunt mulțumită.

Și pentru că tot e Paștele și mulți dintre noi obișnuim să facem cadouri, produsele de la Farmec sunt cu siguranță o bună alegere căci este o marcă completă pentru întreaga familie.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog2017

Lasă un răspuns

