Ciocolata

Inainte de blogul acesta am avut altul. Postările le-am șters în majoritate iar zilele trecute apăsând din greșeală am găsit-o pe una dintre ele.

Dar să vă povestesc despre carte întâi. Eram joi seară la Cărturești. Și văd Suge-o Andrei! Mi-am amintit de același titlu dar cu alt nume. Cu Ramona. Mi se părea oribil ca o carte să aibă astfel de nume. La Ramona mă refer. Descopăr că au același autor. Pe Andrei 🙂 De la KissFm. Mi-am zis că nu poate să fie despre…ce ar sugera titlul. Și am citit câteva pagini. Mi-a plăcut. M-a dus cu gândul la Singur sub duș. Da, Singur sub duș a fost o vreme una dintre cărțile preferate. O am în format pdf, format xeroxat și format carte. Cu autograf pe ea. Singur sub dus a fost cartea PRIMEI MELE SESIUNI. Aveam 19 ani și am citit-o toată sesiunea. De 2 sau 3 ori. Pe vremea aia prietenele spuneau că de asta am nevoie, de cineva care să scrie o carte despre mine. Una dintre prietene s-a transformat într-o scriitoare de 1000 de cuvinte despre mine chiar.

Cred că ambele au vândut, prima oară prin titluri. Sunt ca oamenii. Poate să aibă un suflet extraordinar un om dar parcă primul lucru pe care îl vedem este fizicul.

Și pentru că spuneam și ceva despre ciocolată, postarea aceea de acum 4 ani mă face să realizez cât de mult m-am schimbat. Eu, ceilalți…

Era octombrie 2013 și eu mergeam la Profi. Apoi plecam și îmi tot puneam întrebarea dacă îmi doresc sau nu să mă întâlnesc cu Răzvan (Răzvan era genul de bărbat căruia îi plăcea să…ducă vorba.) Mda, cred că îmi doream. Pentru că mă întâlnisem deja cu el în 2 seri când mă lua în brațe și mă întreba unde  merg. Iar eu îi dădeam un răspuns foarte amuzant. (era ceva de genul: Merg să învăț să joc poker. De la cel mai bun profesor din oraș:) )
In seara cu pricina aveam în rucsac făină, un mixer și un set de forme de prăjituri. Aveam să mai cumpăr unt, ouă, ciocolată și alte nimicuri pentru o prăjitură. Pe raftul cu dulciuri tocmai fusese așezată un ALTFEL de Milka. Sub formă de brăduți:) Ciocolată albă și cu lapte. Mi s-a părut minunată ideea. Aveam o poftă nebună să văd cum e. N-am cumpărat. Eu aveam nevoie de alt tip de ciocolată.
Am plecat. Am preparat prăjitură folosind o ciocolată și jumătate și mi-a ieșit atâta compoziție încât am copt jumătate din ea. M-am plictisit. A mai copt și el o tăviță și restul l-am aruncat. Am și mâncat din prăjiturele iar apoi el s-a întins în pat. Avea un pat imens. Eu numesc acel gen de paturi „de 3 persoane”:) S-a trântit în pat, cu capul pe pernă și a început să butoneze telefonul. Tocmai își cumpărase telefon nou. Dacă la capitolul „sunet” l-a „încercat” întâi pe el apoi oferindu-mi căștile și spunând încântat „uite cât de bine și clar se aude”, aparatul foto l-a „încercat”, clar pe mine. Pentru prima oară 🙂 Era așadar în pat întins și butona în continuare. Era ca un copil care descoperă o jucărie nouă.

Apoi se ridică din pat și scoate dintr-o pungă ciocolată. Milka. Sub formă de braduți. 🙂 Și am mancat. Și apoi am mâncat jeleuri. Si am băut bere. Eu o gură.

(Eram îndrăgostită de o persoană cu totul diferită. Nu știu dacă în sens bun sau rău. În ambele probabil. Uneia îi erau suficiente 2 beri și deja erau prea mult. Celeilalte cam 12 beri și ceva vodka. Una era cool, asculta muzică electronică și hip hop. Cealaltă Vama. Formația și stațiunea. Una își dădea banii pe tot ce-i plăcea mai mult. Haine, dulciuri. Cealaltă…nu știu. Una iubea Anglia cealaltă Franța. Una istoria cealaltă geografia. Una risca cealaltă…poate credea că viața e prea scurtă ca să riști. Dar eu eram aici. Și un om mă servea cu ciocolata pe care dorisem și eu să o cumpăr. Și cu jeleuri și suc. Eram alături de persoana pe care îmi dorisem să o cunosc. De câțiva ani)

Era concurs la Milka. La fel ca în fiecare an. Puteai câștiga de 2X. 2 ceva-uri. Căni, veste, excursie pentru 2 persoane. Stăteam de astă dată amândoi întinși pe pernă. Se ridică într-un gest brusc, ia ambalajul și zice „ia să vedem cât noroc îmi porți!” A intrat pe site-ul de la Milka și la întrebarea pe cine vrei să iei cu tine într-o excursie a scris ANA.

Am avut multă încredere în ea atunci când am ieșit prima oară. Era o persoană despre care nu auzisem nimic de bine. Niciodată. Nu mi-a înșelat încrederea.
Da, prima oară am avut emoții. I-am zis unei prietene că dacă îi voi da un beep, să anunțe poliția. Ceva rău s-a întâmplat și să vină pe munte să mă caute (Ce dracu era în capul meu???) A doua oară însă a fost minunat.
Avea întotdeauna, seară de seară CIOCOLATĂ, NESTEA și JELEURI! La început serveam câteva jeleuri (ok, nu îmi place să mă apuc să mănânc căci nu mă mai opresc dar când se-ntâmplă să stau pentru 3-4 ore la o masă cu 2 scaune și în fața ochilor să se afle punga cu jeleuri nu te poți opri 🙂 ), ciocolată am mâncat puțina iar Nestea…Cum goleam paharul el îl umplea. Si îl goleam iar și îl umplea iar 🙂 Azi așa, mâine așa până când a treia oară m-am obișnuit să mănânc câte jeleuri aveam poftă și să beau cât ceai am poftă. Era foarte mișto. Era o persoană rea din auzite, minunată din cunoscute și alături de care mă simțeam perfect:)

In București…am și în București o persoană la care mă simt ca acasă. Pot să aleg ce film să văd, merg în parc, râd oricând de prost dispusă și nefericită sunt, mănânc din căpșunile cumpărate de el sau din ciocolata de la Mega Image, facem clătite, mergem în mall. Și sunt lucruri pe care le înțelege mai bine decât orice altă persoană. Pentru că a trecut prin ele cam în aceeași măsură în care am trecut și eu. 

E omul care mă face să am încredere în mine și să nu mă consider o femeie nebună care dramatizează atunci când am temeri. E omul care mă face să realizez că temerile mele sunt întemeiate.

Lasă un răspuns

