Gama Schauma Nature Moments

Pentru că de mult timp nu am mai scris pe blog, m-am gândit că este un moment potrivit pentru a vă povesti despre gama Nature Moments de la Schauma. 

Țin minte că eram în primele clase primare când atât eu cât și Ramona, prietena mea, foloseam Schauma. Era mijlocul anilor 90 și apăreau și la noi, în micul oraș de provincie lucruri și produse de curățenie și îngrijire, din Occident.

Așadar, nu am putut decât să mă bucur atunci când, odată cu apariția noii game, Nature Moments, cei de la Schauma în colaborare cu BuzzStore au ales să aibă o campanie de testare a produselor.

Așadar, în urmă cu 2 luni de zile m-am trezit căutată la locul de muncă pentru a mi se înmâna o cutie cu produse. Bucuria a fost enormă cu atât mai mult cu cât, se știe că am o preferință deosebită pentru lavandă. In cutiuța pătrată, pe lângă un șampon și un balsam, mai primisem și patru săculeți cu lavandă, precum și o lumânare cu miros de măr pentru mine și prietenele mele și 6 broșuri de prezentare a gamei. 

Noua gamă de produse este realizată din esențe de origine 100% naturală, testată dermatologic, fără coloranți artificiali și fără siliconi.

schauma

In această gamă sunt acoperite 4 categorii de tip de păr.

Pentru păr uscat și fragil există gama cu miere și ulei de cactus. Acestea fortifică structura firului de păr și îl hrănesc pentru a preveni degradarea.

Pentru păr vopsit și deteriorat este gama cu zmeură și ulei de floarea soarelui. Uleiul de floarea soarelui fiind o importantă sursă de nutrienți iar zmeura având puterea de a purifica și conferi părului strălucire.

Pentru părul subțire și fără volum există șamponul cu lavandă și ierburi de Provence, șampon care curăță părul fără să îl încarce.

Pentru părul meu am ales gama șampon+balsam cu ulei de măsline și aloe vera, acesta adresându-se persoanelor care au probleme cu vârfurile despicate.

schauma1

Ca și impresie o să spun că a fost una foarte bună. De câțiva ani am o problemă cu vârfurile despicate. Și nu o dată am tăiat o mare parte din lungimea părului pentru a scăpa de această problemă. De fiecare dată, după mai puțin de o lună descopeream că vârfurile împărțite în 2 sunt tot acolo. Când am primit însă pachetul de la Schauma am hotărât să mă tund din nou. După aproximativ 2 luni în care am folosit exclusiv acest set cu șampon și balsam descopăr că părul meu arată foarte bine și sănătos. 

De asemenea, în cazul a două spălări, am avut senzația că nu reușește să îmi curețe foarte bine părul însă lucrul acesta s-a rezolvat repetând șamponarea. In rest, pe mine m-a mulțumit și cu siguranță îl voi mai cumpăra și, de asemenea, voi încerca și altă gamă, în funcție de nevoile părului meu. 

In ceea ce privește împărțirea cadourilor cu prietenele mele, recunosc sincer că am trișat puțin întrucât am referat să dau lumânarea parfumată unei prietene pentru a rămâne eu cu un săculeț de lavandă. 🙂

Mai jos aveți și imagini cu pachețelul meu de lavandă în curtea de la Fieni.  Lavanda – floarea care îmi amintește de una dintre cele mai frumoase perioade din viață:)

 

Un gând despre „Gama Schauma Nature Moments

Lasă un răspuns

