Tei

Locuiesc de 2 ani jumătate în București. Și dacă aș alege cea mai proastă zi avută, aș spune ca a fost cea de ieri. Până spre seară. Când m-am gândit să ies puțin la aer. Și m-am dus tocmai până în Parcul Tei. 

Da, îmi place să stau pe vreo bancă în Herăstrău sau pe iarbă lângă lac. Da, îmi place să merg în Moghioroș și să stau întinsă (oarecum pentru a mă bronza) pe băncile gen tribună. Da, îmi place IOR. E unul dintre cele mai frumoase parcuri în care am fost. Imi plac până și cele descoperite anul acesta – Brâncoveanu (ok, îmi plac băncile formate din creioane colorate și cam atât) și Tineretului. In principiu nu îl consider cine știe ce dar e un parc atât de mare încât n-ai cum să nu găsești să îți placă ceva. 

In toate am mers în 95% din cazuri (probabil) singură. Așa îmi place mie. Dar în TEI…cam în 95% din cazuri am mers însoțită.

Pentru a ajunge în Parcul Tei prefer 3 rute pe care le aleg în funcție de zile. Dacă merg într-o zi după ce ies de la muncă, lucrând în Pipera iau tramvaiul 16 sau 36 (sunt singurele care circulă în zonă) pentru 4 sau 5 stații ceea ce înseamnă că în maxim 15 minute (cu tot cu așteptatul până vine tramvaiul) sunt acolo.

A doua rută este de la Clădirea Charles de Gaulle de la Aviatorilor RATB 282. Prefer această rută în weekend. Sunt în jur de 10 stații probabil. Dar dacă ai ghinionul să mergi în timpul săptămânii la o oră de vârf …cu siguranță ajungeți pe jos mai repede.

A treia și cea mai folosită rută este metrou Obor – tramvai 21 până la Dristor Kebap iar de acolo, pe Teiul Doamnei 182.  

Ce îmi place în Tei? Parcul de distracții, amintirile, lacul și apusurile. Jeleurile, înghețata și vata de zahăr.:) Și avioanele.

 Avionul…nu mai știu cum făceam avion în copilărie. Oricum nu m-am priceput la lucruri de-astea practice niciodată. Nu știam să desenez steluțe, să fac broscuțe, avioane sau vapoare. Povestea cu avionul este că ne plictiseam într-o zi și primind un pliant el a făcut un avion. După care l-a „probat”. Erau 2 copii cu bunica lor care urmăreau cu atenție totul. Cum a fost construit avionul, cum era aruncat iar vântul îl plimba prin aer. Iar persoana care îl construise chiar părea de-o vârstă cu acei copii. Lăsând deoparte diferența de vârstă de vreo 25 de ani dintre ei:) Apoi am început să alerg după avion:) 

avionAșadar să încep cu pozele cu roata.

Prețul este de 20 de lei iar programul de funcționare este 10-21 în timpul săptămânii și 10-22 în weekend, capacitatea roții fiind de 352 de pasageri. Până acum nu m-am dat în această roată dar probabil apusurile sunt romantice și superbe.

inghetata2

Inghețata Betty Ice cu fructe de pădure este preferata mea. Iar în Parcul Tei este singurul loc în care am fost și am găsit-o la prețul de 2.5 lei cupa. In malluri, Tineretului și IOR este mai scumpă.

Și, bineînțeles, lacul 🙂

Lasă un răspuns

