Ultimele produse cumparate

Pentru că este weekend m-am gândit să vă prezint ultimele produse cumpărate de care eu sunt foarte mulțumită. 

Acum un an am cumpărat la promoție 2 sticle de apă micelara de la La Roche Posay, 400 ml fiecare. Promoția a fost de 1+1 gratis = 50 lei. Așa că  timp de un an nu am avut probleme și mi-au ajuns 800 ml. Până de curând. 

Am mers la Farmacia Tei unde, prima oară mi-a atras atenția tot La Roche Posay de această dată 200 + 200 gratis la 35 de lei. Mai uitându-mă puțin însă am găsit o ofertă și mai bună. 65 de lei pentru uleiul bronzant de la Bioderma – Photoderm 200 ml și, cadou loțiune micelară la 500 ml de la Bioderma de asemenea. 

Singurul minus pe care l-am găsit (în ce privește preferințele mele) a fost faptul că uleiul bronzant are SPF 50+. In fiecare an folosesc SPF 15 maxim 20 (deși pentru tipul meu de piele se potrivește puțin mai mare) și niciodată nu am avut probleme până anul trecut la mare când mi-am ars pielea pe spate atât de rău încât mă ustura pielea și când îmi încheiam sutienul și când nu aveam nimic pe piele (Da, știu nu e deloc sănătos să stau de la 9 la 18 fără pauză. Însă fiecare avem marile noastre vicii 🙂 ) Anul acesta voi alterna așadar uleiul cu 50+ aplicat la orele de vârf cu o loțiune cu protecție mai mică. 

In rest mirosul produsului este…magnific. 😡 Pe sticluță este menționat că asigură o fotoprotecție înaltă și o textură 100% transparentă. Formula sa exclusivă stimulează, intensifică și prelungește bronzul natural. Formula fără alcool oferă o toleranță excelentă și nu usucă pielea. Hipoalergic. Non-comedogenic. Fotostabil. 

Pe site-ul celor de la Dona l-am găsit la prețul de 94 de lei (preț doar pentru uleiul brozant), iar prețul loțiunii, pe Aoro, 70 de lei. Asta înseamna un total de peste 160 iar eu sunt în mare avantaj cu prețul de 65 lei ambele produse 🙂

Următoarele produse sunt din categoria lenjeriei intime și le-am achiziționat de la Tezenis, magazinul meu preferat de costume de baie (în primul rând:) ). Tezenis are un singur magazin, la parterul AFI Cotroceni. Sutiene colorate am văzut la verișoara mea, în Italia, acum 4 ani și mi-au plăcut foarte mult așa încât mi-am cumpărat și eu unul albastru cu dantelă și unul bleumarin. Prețul a fost de 60 lei unul sau 80 lei două sutiene. 🙂

Și la Mango am început reducerile acum 2 zile. Reducerile fiind de până la 50%. Am cumpărat o rochie de blugi, albă. Deși mărimea XS-S, de mai mult timp am impresia că cei de la Mango au mărimi diferite de celelalte branduri. La început am fost sigură că mă voi coace în această rochie fiind confecționată dintr-un material gros însă am fost surprinsă să descopăr că mă simt foarte bine în ea. 

Eu am cumpărat-o cu 100 de lei, redusă de la 170. 

 

 

 

2 gânduri despre „Ultimele produse cumparate

Lasă un răspuns

