La multi ani, Alexandra!

Astăzi vă povestesc despre Alexandra. Și despre Alexandru. 

Alexandru e omul care m-a învățat să dăruiesc. Să fac surprize. Să îi văd pe ceilalți fericiți. Era Ziua Femeii și ningea. Am luat masa în oraș. Era acum mulți ani. Mi-a cântat apoi la pian. Și din omul ăla plictisitor și filosof și cumva ciudat a ajuns să îmi placă. Suficient cât să îl surprind. Cu bilețele. Cu planuri. Cu daruri. Poate o gărgăriță pe care am dat 50 de bani și scrisul Ioanei nu au costat mult. Dar i-au adus un zâmbet pe față. 🙂 A fost o lună martie superbă. Il urmăream la muncă tocmai pentru a ști când nu e acasă. I-am aruncat ciocolata preferată sub mașină și i-am trimis mesaj să o caute acolo 🙂 Mi-a scris mesaj și mi-a spus că știe cine sunt. Am crezut că mă păcălește. Dar când mi-a scris că am legătură cu Sfântul Nicolae mi-am dat seama că fusesem descoperită. (Da de unde? El se referea că numele meu de familie e Nicolae iar eu credeam că știe că=s eu, Ana, pentru că sunt născută la 2 zile după Sfântul Nicolae :))) ) 

In fine. Anul acesta am vrut să îi fac o surpriză Alexandrei. Cumpărasem de la metrou un buchet cu lavandă. Nu îmi place mirosul dar o asociez cu niște dorințe pe care le-am avut acum mulți ani. Da, poate sunt și alergică la miros. Căci atunci când o țin lângă mine simt că mă sufoc dar…e despre o poveste foarte frumoasă planta asta 🙂

Așadar o cumpărasem. Și la câteva zile am descoperit că e ziua Alexandrei. Cine e Alexandra? E o poveste foarte veche. Imi plac poveștile, ce să zic?

Eram mică și ajungeam să îmi doresc să cunosc tot felul de oameni. Făceam tot posibilul pentru a-i cunoaște. Așa a fost și povestea care l-a avut personaj principal pe Costi 🙂 Nu o să încep să îl descriu dar e un om foarte mișto. Se descrie ca fiind plictisitor. Da, ajunge să fie plictisitor dar multitudinea de calități compensează. De la cele fizice, la cele intelectuale și cu toate că pare un om foarte fix realizezi că e poate, cel mai flexibil om cunoscut vreodată 🙂

Costi îmi era interzis. Și de-aia îmi doream și mai mult să îl cunosc. Costi este omul la care mă face fiecare fir de lavandă să mă gândesc. La un moment dat, imediat după ce m-am mutat în București, i-am căutat numele pe google. Pentru a afla și mai multe despre el. Și așa am descoperit-o, după 2 ani de la căutarea pe google pe Alexandra. 

lavanda

Am văzut-o într-o după-amiază de sfârșit de iarnă pentru câteva ore. Am făcut tot ce am putut pentru a o impresiona. M-am documentat privind lucrurile hand made. Am exersat mult și mi-am rugat prietenele să mă ajute și să-mi țină pumnii.  Nu pot spune că am vorbit cu Alexandra. Poate maxim 5 minute. Dar cred că are lucruri în comun cu, Costi. Pare mai degrabă genul Franța decât Anglia/Germania (așa îmi place să cataloghez uneori oamenii). Pare sensibilă și finuță. Mi-ar plăcea să fim prietene.

I-am urat pe Facebook LA MULȚI ANI atunci când a fost ziua ei. Și apoi mi-am amintit de Alexandru. Și de Costi. Și de lavandă. In ziua aia am ajuns acasă în jurul orei 21. Dar nu a contat. Am mers la Carefour și am cumpărat o felicitare. I-am scris LA MULȚI ANI, am luat câteva flori de lavandă, le-am tăiat cozile și le-am adăugat în plic. Am lipit plicul și am așteptat a doua zi. Am plecat spre muncă puțin mai devreme. Nu la 6.30 ca de obicei. Am plecat la 6.15. M-am dus la ea la muncă și sub ușă am împins, pe jumătate plicul. Mi-am pus toate gândurile bune și frumoase. Și am așteptat. S-a făcut 9. I-am verificat profilul de facebook. Eram sigură că va fotografia cadoul și se va întreba oare de unde e. Nu s-a întâmplat asta. Am așteptat ora prânzului și apoi ora amiezii. Nimic. Mi-am dat seama că cel mai probabil e în concediu dar că cineva a găsit plicul și i-l va oferi când se întoarce.

După amiază m-am întors de la muncă. Eram la semafor, așteptam culoarea verde. Din instinct m-am uitat înapoi. In spatele meu stătea Alexandra. M-a speriat prezența ei. Am salutat-o și am făcut ochii mari să văd dacă ține un plic în mână. Nu. Nu îl avea. Mi-a părut rău. 

lavanda1.jpg

Lasă un răspuns

