Cumparaturi de weekend

Pentru că e început de lună și îmi place să descopăr ce promoții mai sunt la Farmacia Tei, m-am trezit de dimineață (cât să nu mă prindă căldura) și m-am dus în Sun Plaza. Nu mi-am cumpărat nimic însă am găsit ofertă la 2 produse care mă interesează destul de mult și probabil până la sfârșitul lunii voi reveni să le achiziționez.

Oferta care mi-a plăcut cel mai mult și care, clar, merită, este cea de la fondul de ten de la Vichy, Dermablend mai exact. Ca și comparație cu emag de exemplu, acolo prețul este de 90 (ca și preț neredus). La Farmacia Tei, până la sfârșitul lunii, din prețul întreg (de 72 de lei) se aplică și o reducere de 20%, astfel prețul ajunge undeva la 55 de lei. Nu stau acum să calculez însă au mai avut aceeași reducere și în primăvară când mi-am achiziționat unul.

Din păcate există doar 4 nuanțe – un număr foarte mic, însă nu este neapărat greu să te descurci. Eu am nuanța tenului foarte deschisă iar nuanța OPAL (15) îmi venea perfect. Totuși mi-am cumpărat la acel moment a doua nuanță, NUDE (25) pentru că m-am gândit că mă voi bronza și se va potrivi mai bine.

Dacă am citit ca și părere ale altor fete faptul că, trebuie NEAPĂRAT să ai un ten foarte gras pentru ca fondul de ten să nu arate ca o făină, în cazul meu,  tenul este atât de gras (probabil) încât la soare te poți uita dar la tenul meu cu Dermablend, ba. Adică, după câteva ore tenul strălucește foarte rău. Asta nu însemnă că fondul de ten nu îmi place, are o acoperire mare și sunt foarte mulțumită, doar că spre deosebire de alte fonduri de ten am nevoie și de pudră.

A doua promoție de care sunt interesată este cea de la Avene – pentru gelul de curățare – ten acneic. Cumperi un produs iar pentru al doilea identic ai 70% reducere.

Cantitatea pentru o sticluță este de 200 ml așadar mi se pare o afacere bună ca pentru 400 ml de gel de curățare să plătești…46 de lei.

De cumpărat, am cumpărat o pastă de dinți de la Sensodyne (8.5 lei) și o sticluță de tinctură de propolis de la Apiland (15 lei).

De la cei de la Apiland îmi doresc de mult timp să comand produse însă am descoperit că în Farmacia Tei prețurile sunt mai mici chiar decât pe site. Pe siteul lor aceeași tinctură de propolis este 18 lei. Produsele de la albine sunt foarte bune în diverse boli însă eu voi folosi momentan tinctura pentru ten pentru uzul extern. 

Mai multe detalii despre propolis puteți citi chiar la Apiland pe site . 

tic

Pe sfârșit de articol vă recomand și o cremă care m-a ajutat foarte mult ieri. Având în vedere că am fost la piscină, am folosit loțiune cu SPF mare însă, fiindu-mi greu să mă bronzez pe picioare, am preferat ca, de la genunchi în jos să nu folosesc nicio cremă. Și astfel, după 8 ore de stat la soare să mă aleg cu o usturime de simțeam că mor. 

Noroc cu un articol peste care am dat și în care am citit că pentru arsuri medii este foarte bună crema Dermazin (pe care o cumpărasem acum un an când am avut niște răni serioase). Așadar am ajuns acasă, am folosit-o și am ieșit la cumpărături (ceea ce nu vă sfătuiesc să faceți). Probabil pentru că are în compoziție sulfadiazina de argint (orice e aia:) ), la 20 de minute după aplicare vă treziți pe picioare cu dâre de o culoare …argintie (arătați de parcă v-ați plimbat prin noroi). Ce-i drept n-am crezut că o să aibă vreun efect dar vă asigur că a avut din plin și este o cremă foarte bună.

Pe aceasta o găsiți tot la Farmacia Tei la prețul de 17.5 lei.

Lasă un răspuns

