Cine e EL?

Cât timp am stat acasă (adică în jur de 36 de ore) au fost ceva persoane care m-au întrebat cine e EL. Și cam toate s-au referit la tipul de pe blog, despre care citiseră. Eu mă înroșeam și mă ascundeam LA PROPRIU după…mama. Așa reacționez eu când aflu că cineva îmi citește blogul. Ok, înțeleg când e vorba despre colegele de la muncă sau Corina de la primul job care se minuna zi de zi de băiatul nu știu care despre care îi povesteam.

In weekendul acesta am fost întrebată de mai multe ori fie cine e băiatul despre care povestesc frumos pe blog, fie dacă l-am adus și pe tipul despre care scriu pe blog. 

Așadar: CINE E EL? E cel mai bun prieten. De-a lungul timpului am apelat de multe ori la el. Imi place că mă cunoaște bine. Și știe că am multe părți mișto. Știe când mint și când nu. Pur și simplu ȘTIE. 

Știu că naivii sunt singurii care ar spune că există prietenie între un bărbat și o femeie. Noi suntem exemplul perfect că există prietenie fără sex între o femeie și un bărbat 🙂

CINE NU E? Nu e iubitul meu. E adevărat că mă răsfață, că mă înțelege, că îmi permit să mă afișez în orice mod în fața lui (și el își permite aceleași lucruri:)) ) dar nu avem o relație. 

UNDE L-AM GĂSIT? Pe Facebook! Aveam nevoie de răspunsul unei întrebări de cultură generală (mda, am ceva cultură generală dar când vine vorba de fizică, greu rău pentru mine). M-am uitat prin lista de prieteni și-am zis ĂSTA ARATĂ A OM DEȘTEPT, TREBUIE SĂ ȘTIE. In viața reală l-am găsit vis-a-vis de casa mea. Cam la 2 ore după partea cu fizica. Eu mă plictiseam, el se plictisea, era vară, era cald și am zis de ce să nu ne cunoaștem și să ne plimbăm cu mașina (da, deja toată lumea știe: E CEL MAI BUN ȘOFER). Deci nu, n-am venit în București și l-am găsit pe aici. 

Are o relație? Nu. Dar e foarte mișto. Din punctul meu de vedere e mai mișto în calitate de prieten și nu de relație. E un tip pretențios dar extrem de bun. Ca să îl descriu folosind cuvintele unui coleg de-al lui de muncă: E DITAMAI…(funcția lui) adică e foarte bun în domeniul lui, e foarte prietenos, e mișto 🙂

Cum a fost relația mea cu el de-a lungul timpului? De la oribilă până la cele mai frumoase și sincere zâmbete. 

Dacă am fost îndrăgostită? Clar, DA! A existat o perioadă din asta 🙂 Până la urmă odată ce e genul meu e normal că mi-a și plăcut. Doar că timpul, experiența și lucrurile petrecute anii trecuți m-au făcut să realizez și mai mult calitățile pe care le are. 

Pe final o să spun că mamei nu o să îi placă postarea. Ba chiar o să îi displacă și mai mult decât anterioara.

Iar lui…el e în stare să nu mai stea cu mine să căutam un tatuaj pe care să mi-l fac. E în stare să nu mai vorbească vreo câteva luni cu mine. Dar…spre norocul meu, sper să nu îmi citească postarea :p

 

Lasă un răspuns

