Unde mancam burgeri ca in HIMYM?

Primul gând avut când am ajuns în PUB a fost PARCĂ SUNT ÎN HOW I MET YOUR MOTHER!

Pentru cei care nu  au auzit de acest serial, dar și pentru cei care doresc să înceapă să urmărească un serial nevăzut până acum, o să vă spun că How I Met Your Mother este un serial ce a fost filmat pe parcursul a 9 ani de zile și a avut tot cam atâtea sezoane. Este despre un grup de prieteni (probabil un fel de FRIENDS dar pe acela nu l-am văzut) și întâmplările prin care trec. 

De fapt Ted, unul dintre personajele principale, naratorul, încearcă să le povestească celor mici (copiilor săi) cum a cunoscut-o pe nimeni alta decât…pe mama lor. Numai că povestea nu se rezumă la un episod, nici la un sezon ci la nouă! Căci ușor-ușor Ted povestește despre toată tinerețea lui petrecută alături de prieteni. Prieteni pe care cei mai des îi cheamă la un pahar de bere în pubul de la primul nivel al blocului în care locuiește. Ce-i drept acolo nu mănâncă nimeni burgeri dar este locul principal al serialului iar cel care urmărește episod după episod parcă se simte ca personaj principal al locului.

Când am ajuns pentru prima oară în Old Brick Pub am comentat: Wow. Parcă sunt în How I Met Your Mother! Pub-ul este situat pe strada Teiul Doamnei nr 35 și cele 3 rute pentru a ajunge acolo folosite de mine sunt:

Fie de la Pipera, fie tramvaiul 16 fie 36 până la stația de la Teiul Doamnei, apoi maxim 5 minute de mers pe jos pe Teiul Doamnei

Fie de la Dorobanți cu 282 până la Facultatea de Construcții (sunt destul de multe stații), apoi aceleași maxim 5 minute de mers pe jos pe Teiul Doamnei

Fie până la metrou la Obor, apoi până la intersecția cu Teiul Doamnei și drept înainte. Drumul acesta, pe jos, de la Obor se parcurge în aproximativ 20 de minute.

Au fost perioade în care am tot frecventat acea zonă și probabil atmosfera de HIMYM mi-a dat-o și faptul că era suficient să traversez strada și să ajung la PUB (la fel ca Ted care era suficient să coboare scările:) ). La primele vizite m-am mulțumit să comand limonadă și recunosc că acolo nu se zgârcește lumea cu zahărul :))). Indiferent de locul în care am fost specificam să fie cu mai mult zahăr, ulterior mai ceream fie o dată fie chiar de 2…pliculețe de zahăr. Aici a fost suficient să specific să fie mai dulce și când am simțit cât de dulce e m-am gândit că o să îmi urce atât de mult glicemia încât o să fiu luată cu salvarea (deci: NU SPECIFICAȚI SĂ FIE MAI DULCE:) )

După limonadă, ulterior am ajuns să comand și burger. Prețul este în jur de 25 de lei pentru un burger de 400 g. Nu știu să îmi dau cu părerea dacă este sau nu un preț mare. Nu știu care este prețul în alte locuri și nu știu nici care este gustul în altă parte. La OLD BRICK PUB am auzit în schimb de la prieteni că sunt niște burgeri foarte buni care își merită prețul. Așa că…vă sfătuiesc să faceți o vizită pe acolo.

Burgerul l-am mâncat acum vreo lună și cu toate că rămăsese să mă văd cu cineva la terasă, am preferat să cobor la subsol. După ce mi-a fost adusă mâncarea a înțeles și de ce. Nu îmi era confortabil să mănânc din ditamai burgerul și am preferat un loc retras în care să nu fiu văzută decât de oameni…de încredere:)

Tot acolo am comandat și un Sex On The Beach pe care am plătit în jur de 14 lei. Nu consum alcool și singurele băuturi pe bază de alcool le-am băut – unul în Timișoara și unul în Sibiu al treilea fiind la cei de pe Teiul Doamnei. A fost delicios iar votca s-a simțit foarte puțin. Mie mi-au plăcut mult cartofii care însoțesc hamburgerul și sosurile. 

Această prezentare necesită JavaScript.

Au și livrare pe o distanță de 5 km pentru o comandă minimă de 50 de lei. Cât privește localul, acesta este mare, aerisit, răcoros în zilele caniculare de vară. 

abrick2abrick1abrick

Lasă un răspuns

