Preferatele de la LIDL

Am fost duminică seară la Lidl. Să îmi iau câte ceva de mâncare sau…văd eu. Cam așa fac mereu. Merg în supermarketuri și îmi dau eu seama ce vreau să cumpăr. 

Am ales ce mi-a plăcut, am zâmbit mult iar când am ajuns la casă am realizat că erau cumpărăturile perfecte. Majoritatea produselor îmi amintea de câte un moment. 

Cerealele cu ciocolată de la Morning. E unul dintre produsele alimentare (puține de altfel) care îmi amintesc de Sibiu. Ceea ce mă miră e faptul că niciodată nu am știut unde se află fiecare cartier al orașului. Da, auzisem că unul e mai periculos, altul mai sărac, altul mai murdar și ce mai auzisem eu. Locuiam în centru și ăla nu cred că era niciun cartier 🙂 Destul de aproape de întoarcerea în…Muntenia, merg alături de colega mea la un LIDL. Aș ști să ajung și acum la el dar nu știu care era. Și merg și merg, am zis că nu mai ajung. La fel la întoarcere. De cum intrăm în magazin, colega mea se duce la standul cu cereale. Imi zice că-s bune iar eu îi zic că nu-mi plac cerealele. Ne continuăm cumpărăturile iar înainte de a pleca mi-am luat o cutie. Că doar n-oi muri dacă arunc degeaba 5 lei. Apoi diminețile le petreceam în bucătărie cu laptopul deschis și mâncam cerealele. Visam să cunosc oameni, să colind tot felul de locuri…:) iar cerealele astea mi-au ținut companie. Așadar le recomand. Sunt extreeeem de dulci. Au bucățele de ciocolată și stafide și costa în jur de 5 lei. Au vreo 4-5 sortimente. 

lidl

Brânza de la Frico. Păi nu mai e nevoie de niciun comentariu cu brânza de la Frico. E…despre Olanda. Imi place să o mănânc dimineață cu pâine și unt și roșie 🙂 Am luat variantele Edam și Gouda. Mai există una cu ambalaj albastru – pe aceeași o cumpărasem anul trecut înainte să plec în Olanda însă mi-a plăcut mai puțin. De asemenea mai obișnuiesc să îmi fac omletă. Pun felia de brânză în farfurie și apoi omleta – astfel se topește. Săptămâna trecută au avut o promoție. A fost fiecare la 5 lei – spre deosebire de 6-7 lei cât costă de obicei.

lidl1

Somonul. Era o melodie acum vreo 2 ani. O ironie la femeile întreținute care mănâncă somon fume. Nu consider că prețul de 10 lei este neapărat mare (Am aruncat de pomană cu o grămadă de bani în ultimele 3 săptămâni pe alte chestii și îmi vine să mă dau cu capul de toți pereții). Având în vedere că mănânc de 3 ori din el fie sub formă de sandvișuri fie alături de salată, parcă 3 lei nu e o sumă wow. In fine, somonul îmi amintește de Franța. Poate normal era să îmi amintească de Norvegia sau știu eu, altceva. Dar cum în Norvegia n-am fost, am mâncat și eu pe unde-am apucat. Așadar în Franța am mâncat o grămadă de somon. Din cel afumat dar cumpărat și bucată. Pe care o prăjeam (pur și simplu. Nu cu mălai sau cum se face la noi peștele prăjit) și la care adăugam buchețele de conopidă fiartă și lămâie. Delicios. Pe somonul de la LIDL am dat 10 sau 11 lei. La Carefour întotdeauna mi se pare că peștele ăsta are o culoare altfel față de cum consider eu normal.

Biscuiții cu ciocolată. Costă 3 lei și sunt 8 bucăți. Imi amintesc de Mariana. Mariana este o colegă de-a mea care e foarte drăguță. E acel gen de om care nu vrea să deranjeze niciodată pe nimeni, cu nimic. Care își cere scuze și pentru lucruri pentru care nu e nevoie și care vrea să ajute întotdeauna pe oricine. Fie el VIP sau nu 🙂 M-a întrebat într-o zi dacă vrea să gust unul și am luat. De obicei nu iau lucruri/dulciuri/mâncare atunci când sunt servită însă dânsa face lucrul acesta din atâta plăcere încât cred că și dacă nu mi-ar plăcea ceva tot m-aș servi 🙂

Așadar mi-au plăcut biscuiții foarte mult și vă recomand și vouă. Și aceștia există în 3 variante.

Fisticul. Nu știu dacă îmi amintește neapărat de ceva. Mă duce cu gândul la perioada în care zi de zi cumpăram cu mami fistic de la aprozar și mâncam ca doua veverițe ce suntem. Apoi fisticul mă duce cu gândul la California. La mare și soare, la Sillicon Valley, la programare (ok Silicon Valley ESTE despre programare), la concedii, la distracție. 

Și fisticul îl găsiți în 2 variante. 1. Prăjit și sărat. 2. Prăjit și nesărat. Punga costă 15 lei (250g) iar uneori îl găsiți și ofertă. 15 lei 300 g.

lidl2

Cam astea sunt produsele mele alimentare preferate de la Lidl. Sper că v-a plăcut postarea mea și să încercați și voi parte din ele.  

De asemenea, pentru fetele din București vreau să anunț că am descoperit un magazin foarte drăguț. Se află la intrarea în Galeriile Titan – adică la parterul showroomului eMag și se numește L arome. Este imediat la intrare pe partea stângă. Ce nu mi-a plăcut a fost că nu toate produsele aveau prețurile afișate (de fapt cred ca erau undeva dar nu le vedeam eu), așa că nu aș putea face o comparație la toate.

Pe laterale de jur împrejur au parfumuri. Apoi, pe două coloane au diverse produse în principal cosmetice. Acolo am văzut produse de la Seventeen, Revlon, Bourjois, Essence. Am văzut geluri de duș de la Victoria Secrets (nu am mai văzut în alte magazine până acum deși sigur se găsesc undeva). 

Lasă un răspuns

